Ik was hem al ruim voor zijn einde zat. Zijn Natrasha-act vond ik tenenkrommend en zijn trucjes, gezichtsuitdrukkinkjes, houdinkjes etc vond ik echt afschuwelijk. Ook in de ruzie's met Natasia vond ik hem echt heel vervelend om naar te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was geen heilige op het eind; smerig zelfs Maar laatst haalde Huub herinneringen op aan de lol die hij met Eric heeft gehad. Aan die tijd denk ik dus ook.
vAN mij ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef schatje het volgende:
Ik kan het beeld van een Eric die zich al rukkend opdringt aan die Cosmo knul niet van me afzetten. Van mij mag ie dus wegblijven.
Kun je vragen mailen naar Giel? Zal toch wel, tijdens de uitzending zelf?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als Giel tegen Nadia zegt 'jij bent breder dan Lieke hè?'.
Ach ja, misschien denk ik meer aan de leuke dingen die hij met Huub deed (ook langer terug dus). En je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vond dat een betere tijd om naar te kijken dan nu... tenzij je wilt zeggen dat de vervanging een verrijking is geweest. Liever een Eric dan Dennis of Nadia.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was hem al ruim voor zijn einde zat. Zijn Natrasha-act vond ik tenenkrommend en zijn trucjes, gezichtsuitdrukkinkjes, houdinkjes etc vond ik echt afschuwelijk. Ook in de ruzie's met Natasia vond ik hem echt heel vervelend om naar te kijken.
Ongetwijfeld, dat was ook tijdens de uitzending van 538.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kun je vragen mailen naar Giel? Zal toch wel, tijdens de uitzending zelf?
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Marco Borsato. Vreselijke muziek.
Vast wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kun je vragen mailen naar Giel? Zal toch wel, tijdens de uitzending zelf?
Heb je misschien een link van zijn hyves?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
Het eind verhaal van de gouden Kooi (hoofdrol nixnix dennix Deze heeft Eric op zijn Hyves staan, zou hij dan toch?????
http://www.youtube.com/watch?v=lTyevJP9usc
Please laat hem Dennis aanpakken als hij morgen komt.
http://dgk-eric.hyves.nl/quote:Op donderdag 13 september 2007 19:09 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb je misschien een link van zijn hyves?
Ik denk dat Eric Nix ook niets vindt.. Hoe kan het ook anders, HIJ IS NIETS!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef petraa het volgende:
Het eind verhaal van de gouden Kooi (hoofdrol nixnix dennix Deze heeft Eric op zijn Hyves staan, zou hij dan toch?????
http://www.youtube.com/watch?v=lTyevJP9usc
Please laat hem Dennis aanpakken als hij morgen komt.
Eric moet insinueren dat hij als homo aanvoelt dat Dennis gay is.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric Nix ook niets vindt.. Hoe kan het ook anders, HIJ IS NIETS!
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric moet insinueren dat hij als homo aanvoelt dat Dennis gay is.
ik zou alleen de buiten muren laten staan en binnen her en der wat muren slopen en zetten, maar in ieder geval opnieuw indelen. tis nou zo onlogisch allemaalquote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Ik zou als ik de villa zou winnen 'm meteen tegen de vlakte laten slaan om een nieuwe villa naar m'n smaak te laten bouwen.
Die grote dikke kwal met die NIXLUL, gaan weer aan de gang met hun mond.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
Zo zie je maar weer dat Dennis niets waarmaakt zonder Jaap. Jaap vindt dat Huub aan tafel geen grote verhalen had mogen hebben. Maar ja, hij zat er niet bij, en Dennis deed niets.
De streams zijn dramatisch. Naad en Amanda girltalk, Dennix en Jaap praten over Huub, Huub, Huub.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben net thuis. Luister nu 5 minuten naar het slappe gelul van J.aap en Dennis en krijg het gevoel of ik met een kinderprogramma te maken heb.
Ik ben vast niet de enige, die dit denkt. Wat een zielig aftreksel van een concept, dat ooit glorieus was!!
En de heldenrol van Brianquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zometeen komt het gooien en smijten in de slaapkamer in de uitzending. Kunnen we hopelijk de 'la' van Amanda zien.
goh was meer wat voor wansmaak woensdag dan voor nagtegiel geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
De 3 dames mogen morgennacht van 2 tot 3 in het programma van Giel Beelen komen opdraven. Dat wordt weer leuk Lieke bashen door de andere 2 mutsen.
De enige twee die nog om Jaap en Dennix moeten lachen zijn die twee zelf...de kijker kotst ze uit om hun kinderlijke gedragquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben net thuis. Luister nu 5 minuten naar het slappe gelul van J.aap en Dennis en krijg het gevoel of ik met een kinderprogramma te maken heb.
Ik ben vast niet de enige, die dit denkt. Wat een zielig aftreksel van een concept, dat ooit glorieus was!!
Als Dennis mijn zoon was, zou ik me doodschamen.
Wat een meningloos, laf stokertje is dat. Bah![]()
Ik denk laat ik ook maar eens kijken,zit me hier weer helemaal op te winden,duidelijk exit van Amanda en die Enge Nadia maar over het aan hun spullen zitten van Lieke.Die trut heeft van de week regelmatig aan de spullen van Lieke gezeten zonder waarschuwing.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Zometeen komt het gooien en smijten in de slaapkamer in de uitzending. Kunnen we hopelijk de 'la' van Amanda zien.
Holy Mozes, en ze komt er gewoon mee weg. Het is toch duidelijk dat Amanda de aanstichtser is.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Wat jij zegt. Jammer is het wel, was leuk tijdsverdrijf. Het huis is iig wel erg schoonquote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef Donnie29 het volgende:
De komst van nadia en dennix heeft mij er ook toe besloten om amper meer te kijken en niet vaak te posten. Vind dat erg jammer, maar het niveau van de 5 en hoe het spel gespeelt word, door met name jaap en dennis vind ik beschamend. En nadia en dennix, ja echt te nutteloos voor woorden, 2 totaal inhoudloze kneuzen, die stijltangen verafgoden enz enz. Jammer, programma was zo superleuk vond ik.
Vind ik ook wazig, niet zn eigen agressieve sletje vastpakken, maar degene die zij aanvalt tegenhouden, wat een held...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:38 schreef kybe het volgende:
Wat een heldendaad van Brian zeg,hij had zijn vriendinnetje tegen moeten houden niet aan Huub moeten hangen.
Met haar eruit had het programma al een hele andere wending gekregen.Stom dat ze die kans hebben laten liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy Mozes, en ze komt er gewoon mee weg. Het is toch duidelijk dat Amanda de aanstichtser is.
Op welk net is DGK dan ?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy Mozes, en ze komt er gewoon mee weg. Het is toch duidelijk dat Amanda de aanstichtser is.
het gooien van een oorbel ........ is te heftig om uit te zenden op tv natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef farceman het volgende:
IS het bestrafte fysieke geweld van huub ook op tv geweest?
Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik ben niet zo zwart wit. Ik vond Eric niks en Dennis en Nadia ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
tenzij je wilt zeggen dat de vervanging een verrijking is geweest. Liever een Eric dan Dennis of Nadia.
De kooi word ook steeds saaier.Elke dag hetzelfde en dezelfde gesprekken.Echt jammer.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef riri het volgende:
Elke dag hetzelfde reideltje van dennix.....steken uitdelen naar huub...bam bam bam
net aan tafel tidens het eten zonder jaap erbij....geen één woord uit zijn mond...NIX
Dat jaap hier zich voor leent....die zakt steeds verder in de stront
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |