Ik vraag me af waar de mannen met de witte jassen blijven als ik hem zo zie, volkomen gestoord imo.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Dit is weer een Jaap vs redactie momentje?
Slappe klootzak dat het is.
Hij heeft ons allemaal voor de gek gehouden!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh....... Brian speelt al 11½ maand dat ie een rat is... dat ik me dat niet eerder realiseerde![]()
Hij moet gewoon meer etenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Dit is weer een Jaap vs redactie momentje?
Slappe klootzak dat het is.
Method actingquote:Op donderdag 13 september 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft ons allemaal voor de gek gehouden!![]()
Gelukkig heeft ze Naad om haar te troosten, pinky swear.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:53 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor amanda is weer ziek.
Dat hij zijn nek moge breken.quote:
Naad valt wel op mooie mannen/vrouwen maar ze moeten met name uitstraling hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef ruby het volgende:
Ach gossie, is Dennix jaloers?
Hij vertrouwt Nadia voor geen meter (maar hij zegt van wel).
verzurend klinkt zo zuurquote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, doe je dat expres ? Een cap van Nadia en het onderschrift 'Verfrissend' eronder ....
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, doe je dat expres ? Een cap van Nadia en het onderschrift 'Verfrissend' eronder ....
Dat gaat hij zeker vertellen, morgen, 100% zeker, ik garandeer het je.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
En heeft Dennis het er al over gehad dat Huub en Lieke het zwaar hebben omdat hij heeft gewonnen ?
Hij is voor zichzelf al een rede...quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
Dennis is moeilijk als je hem een reden geeft.
Dennix is moeilijk en stoer als hij weet dat de camera op hem gericht staat, stoer boy.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
En terecht !!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
Nee hoor, ik zou niet moeilijk doen. Ik zou 'm gewoon een beuk op z'n harses geven.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En terecht !!
Zou jij niet moeilijk doen als je vriendin of vriend met een
ander staat te flirten ?? Ik wel hoor !!
En zelfs dan vind ik hem niet moeilijk en stoer, maar irritant en nep.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is moeilijk en stoer als hij weet dat de camera op hem gericht staat, stoer boy.
Waarom denk je dat er bijna geen posts zijn, de 2 meest irritante neppers van dat hok aan het woord.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
En zelfs dan vind ik hem niet moeilijk en stoer, maar irritant en nep.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |