Lang leve de VIP!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef SIRA het volgende:
VIP is dood
't is toch brian !quote:Op donderdag 13 september 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
Brian wil dat iemand Huub gaat vasthouden. Kan die gast nou niks eerlijk spelen?
nada wil er graag als een snol bijlopen, zul je bedoelen...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef jacqjacq het volgende:
nadia met grote gouden oorbellen en haar pak open tot haar borstaanzet !!!
echt lachen hoe die nu weer wanhopig probeert sexy en stylish te blijven in haar legerpakje...
Ja, omdat hij een vies lui varken is.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:10 schreef pullup het volgende:
Jaap blijft gewoon op zijn plek zitten
Nope.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef blomst het volgende:
kunnen ze punten verdienen?
Het is wat warrig maar volgens mij is het 1e spel gewonnen door het Huubploegje en het 2e spel door Brian.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Copycat het volgende:
Wat is de tussenstand?
Ja die heeft har toen wel een beetje te veel laten volgen door haar gevoel.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Clank het volgende:
Het zou van de zotte zijn als Eric in de villa inkomt en de kant van de 5 kiest. Alsof Huub en Lieke niet genoeg krijgen te verduren. Ook hoop ik dat Eric 'normaal' kan doen tegen Lieke.. en niet zo reageert als Sylvia..die haar fatsoen niet kon houden.
Die hangtieten?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef SIRA het volgende:
één van de heren van de organisatie meld nadia ff dat ze haar pak moet dicht doen..
N: "maar dat is voor de afleiding"
precies maarquote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef kit2u het volgende:
zelfs een spelletje moet Brainless sneaky spelen.
Aard van het beestje is onveranderlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef kit2u het volgende:
zelfs een spelletje moet Brainless sneaky spelen.
en ze denken dat achter dat niet gezien heeft?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap schiet Brian neer.
Jaap geeft zijn spullen aan Brian en Brian gaat weer vedder.
Niet eerlijk dus.
Die zijn ziende blind, waar het Brian betreft.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef riri het volgende:
en ze denken dat achter dat niet gezien heeft?
Schiet 'm in zijn kloten, Lieke!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen lieke en dennis zijn nog over![]()
psies de manier waarop hij DGK speelt dus: LAFquote:Op donderdag 13 september 2007 15:26 schreef SIRA het volgende:
Dennis heeft gewonnen.
Hij zat dus de hele tijd op dezelfde plek. looooser
Enh altijd wint de slechtste.We hebben nou ook nooit eens een voordeelo op de streams.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:26 schreef SIRA het volgende:
Dennis heeft gewonnen.
Hij zat dus de hele tijd op dezelfde plek. looooser
Géniáál!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef riri het volgende:
zoals huub al zei..."dennix kom eens van je plaats af"
die lul bleef liggen waar ie lag
lieke zei al...zo schiet het spel niet op...lopen moet je
Hahahahha!!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef SIRA het volgende:
VIP is dood
mmmm...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Géniáál!
Let maar op: de overwinning van Dennis heeft Lieke en Huub enkel verzwakt. Op zeker. 100%. Die lopen straks jankend de poort uit.![]()
Verloren van Lieke misschien ??quote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef Nomrc2 het volgende:
was mis met brian ?
Nee, van sarcasmequote:Op donderdag 13 september 2007 15:37 schreef riri het volgende:
mmmm...
jij houd van valsspelers dus....
Hij ligt er nogal verslagen bij. Volgende chantageproject mislukt?quote:
het is maar een spelletje ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef riri het volgende:
valse speler brian die zijn helm met die van jaap wisselt
wat is het toch een super oneerlijke vent
Dat is deze keer niet nodig want hij heeft niet gewonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft de messias Brian al openlijk op de streams spijt betuigd dat hij vals heeft gespeeld ??
daarom is het ook vals spelenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is maar een spelletje ofzo...
Oh....... Brian speelt al 11½ maand dat ie een rat is... dat ik me dat niet eerder realiseerdequote:
kon ie maar (toneel)spelenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh....... Brian speelt al 11½ maand dat ie een rat is... dat ik me dat niet eerder realiseerde![]()
Ik vraag me af waar de mannen met de witte jassen blijven als ik hem zo zie, volkomen gestoord imo.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Dit is weer een Jaap vs redactie momentje?
Slappe klootzak dat het is.
Hij heeft ons allemaal voor de gek gehouden!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh....... Brian speelt al 11½ maand dat ie een rat is... dat ik me dat niet eerder realiseerde![]()
Hij moet gewoon meer etenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Dit is weer een Jaap vs redactie momentje?
Slappe klootzak dat het is.
Method actingquote:Op donderdag 13 september 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft ons allemaal voor de gek gehouden!![]()
Gelukkig heeft ze Naad om haar te troosten, pinky swear.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:53 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor amanda is weer ziek.
Dat hij zijn nek moge breken.quote:
Naad valt wel op mooie mannen/vrouwen maar ze moeten met name uitstraling hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef ruby het volgende:
Ach gossie, is Dennix jaloers?
Hij vertrouwt Nadia voor geen meter (maar hij zegt van wel).
verzurend klinkt zo zuurquote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, doe je dat expres ? Een cap van Nadia en het onderschrift 'Verfrissend' eronder ....
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, doe je dat expres ? Een cap van Nadia en het onderschrift 'Verfrissend' eronder ....
Dat gaat hij zeker vertellen, morgen, 100% zeker, ik garandeer het je.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:52 schreef petraa het volgende:
En heeft Dennis het er al over gehad dat Huub en Lieke het zwaar hebben omdat hij heeft gewonnen ?
Hij is voor zichzelf al een rede...quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
Dennis is moeilijk als je hem een reden geeft.
Dennix is moeilijk en stoer als hij weet dat de camera op hem gericht staat, stoer boy.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
En terecht !!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:03 schreef ruby het volgende:
Nee hoor, ik zou niet moeilijk doen. Ik zou 'm gewoon een beuk op z'n harses geven.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En terecht !!
Zou jij niet moeilijk doen als je vriendin of vriend met een
ander staat te flirten ?? Ik wel hoor !!
En zelfs dan vind ik hem niet moeilijk en stoer, maar irritant en nep.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is moeilijk en stoer als hij weet dat de camera op hem gericht staat, stoer boy.
Waarom denk je dat er bijna geen posts zijn, de 2 meest irritante neppers van dat hok aan het woord.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
En zelfs dan vind ik hem niet moeilijk en stoer, maar irritant en nep.![]()
Dat is juist beschermend van Brian ! Als je Amanda niet in de teugels houdtquote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef riri het volgende:
Wat veel erger is is dat je een partner hebt zoals Brian die op heel veel momenten totaal geen respekt heeft voor zijn vriendin...dat is pas vernederend
Klopt, ze laat zich vrij snel beffen....quote:Op donderdag 13 september 2007 17:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is juist beschermend van Brian ! Als je Amanda niet in de teugels houdt
breekt ze namelijk gigantisch los !!
Is haar leven toch...wie heeft daar anders over te beslissen dan amanda zelf?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is juist beschermend van Brian ! Als je Amanda niet in de teugels houdt
breekt ze namelijk gigantisch los !!
Hoe kun je dat nu zeggen.....STERRUFF JONGUHH.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef riri het volgende:
Lieke is ook niet op haar mondje gevallen hoor.....vorige radio uitje deed ze prima...amanda zat regelmatig met haar mond vol tanden
Amanda weet niet beter dus niet teveel woorden aan vuilmaken.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
Is haar leven toch...wie heeft daar anders over te beslissen dan amanda zelf?
Brian zeer zeker niet!
Goede basis zeg voor een relatie....iemand in alles inperken...niet dus.
Ze leert alleen maar over zichzelf als ze ook haar neus stoot...liefst hard.
Dat zijn de lessen van het leven die iedereen te leren heeft.
Ik vraag me af of het geen kattenvlooien kunnen zijn. Palma liep vanochtend ook zo aan haar enkels te krabben.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef ruby het volgende:
Ah, Nadia heeft een muggenbult onder haar voet.
Zou het einde nu nader zijn?
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Is de post er nu net? Vraag ik omdat er een kaart voor Jaap zou moeten zijn.
Achter de camera staat haar beterquote:Op donderdag 13 september 2007 18:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Staat ze nu naast de camera met het script in haar hand?![]()
En waarom mag Brian daar niets over zeggen dan? Ik kan me heel goed voorstellen dat Brian tegen Amanda zegt dat ze niet meer moet drinken. De zus van Amanda heeft Brian gevraagd daar op te letten, en daar is niets mis mee imo (en helemaal als je dagelijks op televisie te zien bent). Ze hebben een relatie met elkaar, als je elkaar dan niet eens op elkaars gedrag mag aanspreken heb je ook geen goede relatie. Ik vat ook niet wat je bedoelt met "iemand in alles inperken". Wat mag Amanda allemaal niet doen dan van Brian?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
Is haar leven toch...wie heeft daar anders over te beslissen dan amanda zelf?
Brian zeer zeker niet!
Goede basis zeg voor een relatie....iemand in alles inperken...niet dus.
Ze leert alleen maar over zichzelf als ze ook haar neus stoot...liefst hard.
Dat zijn de lessen van het leven die iedereen te leren heeft.
Het gaat er niet eens om dat Amanda niets mag van Brian, maar dat hij af en toe doorslaat in zijn beweegredenen, en dan ineens bepaalde zaken niet meer mag. Zoals praten met Huub, babbelen met Lieke, zoenen met Nadia, praten tegen Brian (want dan wordt hij para).quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En waarom mag Brian daar niets over zeggen dan? Ik kan me heel goed voorstellen dat Brian tegen Amanda zegt dat ze niet meer moet drinken. De zus van Amanda heeft Brian gevraagd daar op te letten, en daar is niets mis mee imo (en helemaal als je dagelijks op televisie te zien bent). Ze hebben een relatie met elkaar, als je elkaar dan niet eens op elkaars gedrag mag aanspreken heb je ook geen goede relatie. Ik vat ook niet wat je bedoelt met "iemand in alles inperken". Wat mag Amanda allemaal niet doen dan van Brian?
Iemand verbieden te praten met iemand is wel fout idd, ik wist niet dat hij dat tegen Amanda gezegd heeft. Maar zulke dingen zie je bijvoorbeeld Dennis ook doen met Nadia. Die heeft ook, vooral in het begin, tegen Nadia gezegd dat hij liever niet had dat ze met Huub/Lieke ging praten.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om dat Amanda niets mag van Brian, maar dat hij af en toe doorslaat in zijn beweegredenen, en dan ineens bepaalde zaken niet meer mag. Zoals praten met Huub, babbelen met Lieke, zoenen met Nadia, praten tegen Brian (want dan wordt hij para).
En dat gaat vaak met een woede gepaard die sterk doet vermoeden dat er in de buitenwereld meer zou sneuvelen dan een glas of een deur.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om dat Amanda niets mag van Brian, maar dat hij af en toe doorslaat in zijn beweegredenen, en dan ineens bepaalde zaken niet meer mag. Zoals praten met Huub, babbelen met Lieke, zoenen met Nadia, praten tegen Brian (want dan wordt hij para).
Ik hoor net dat Brian dagelijks bidt, een soort mobiel gesprek met zijn voorganger. Misschien houdt dat hem kalm in combinatie met pammetjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
die heeft alleen stoere verhalen over voetbal tijdens het douchenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef avonne het volgende:
Stoer verhaal van Huub.
Over meisje meenemen naar Prom Night. Limousine gehuurd, en rondjes laten rijden "en haar helemaal uit elkaar getrokken in de limo" en Huub trekt een gekke bek a la "zo doe ik dat"
Nadia begint meteen te zwijmelen...
Dennis kijkt ongemakkelijk
Ik weet niet of iemand anders hier nog iets aan toe te voegen heeft, maar ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dat gaat vaak met een woede gepaard die sterk doet vermoeden dat er in de buitenwereld meer zou sneuvelen dan een glas of een deur.
Er is geen sprake van een gelijkwaardige relatie met normaal overleg tussen die twee. Brian is de overheersende partij, die Amanda 'leert' hoe ze zich moet gedragen. Zij is degene die altijd inbindt en spijt betoont. Brian doet niets verkeerd. Zodra Amanda een keer een begint over zijn fouten begint hij een discussie (monoloog)van een uur, vervolgens wil hij dat ze haar 'kutsmoel' houdt om uiteindelijk iets te vernielen.![]()
vrijdagochtend om 21 uur komt Eric. Waarschijnlijk logeren.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Waar blijven die tijdelijke miljonairs? Die Luke erin makers. Tegen de tijd van populariteitspoll kunnen julie er weer een bash Huub en Lieke script tegen aan gooien. Genoeg tijd.
Ik heb nix tegen homo's maar ik geloof dat ik morgenavond dan maarquote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
vrijdagochtend om 21 uur komt Eric. Waarschijnlijk logeren.
Eric zal dan wel instructies van de Febo krijgen om te katten tegen Lieke.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds een week zien we een nieuwe Brian, dit om hem een plaatsje te gunnen in de finale.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef Meganog het volgende:
Zodra Amanda een keer een begint over zijn fouten begint hij een discussie (monoloog)van een uur, vervolgens wil hij dat ze haar 'kutsmoel' houdt om uiteindelijk iets te vernielen.![]()
Een kaart van een Dennis fan die Jaap becomplimenteert omdat hij zijn Dennis steunt.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
Disanaaaaa, wat voor brief heb jij geschreven aan Jaap?
Wat? Ik ga er maar vanuit dat dat avond zal zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit idd even niet in jouw kamp. God, wat was ik die kaak van Eric zat. *rilt*quote:Op donderdag 13 september 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Ik ga er maar vanuit dat dat avond zal zijn.
En ik ben waarschijnlijk de enige hier die het wel leuk vindt Eric weer te zien![]()
Hij was geen heilige op het eind; smerig zelfs Maar laatst haalde Huub herinneringen op aan de lol die hij met Eric heeft gehad. Aan die tijd denk ik dus ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit idd even niet in jouw kamp. God, wat was ik die kaak van Eric zat. *rilt*![]()
dat was idd een leuke tijd...... Ik zou het ook wel leuk vinden, als tie zomaar 1 dagje komt en weer naar Huub toetrekt..... (veel langer, hoeft tie van mij niet te blijven btw)quote:Op donderdag 13 september 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was geen heilige op het eind; smerig zelfs Maar laatst haalde Huub herinneringen op aan de lol die hij met Eric heeft gehad. Aan die tijd denk ik dus ook.
Hee, ben ik toch niet helemaal de enigequote:Op donderdag 13 september 2007 18:56 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was idd een leuke tijd...... Ik zou het ook wel leuk vinden, als tie zomaar 1 dagje komt en weer naar Huub toetrekt.....
Hopelijke heeft tie een paar "snode" plannen voor Dennix in petto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |