Ze blijft. Zeker weten. Met jawel: de Groep Verdonk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien gaat ze wel weg uit de Kamer.
en Verdonk heeft opeens wél Ruggegraat omdat ze zich kennelijk moet laten wegsturen bij de ruggegraatlozen, en hier zélf nooit toe heeft willen kiezen of een duidelijk standpunt innemen (bv duidelijk stellen dat ze zich niet kon vinden in het haar 'monddood-maken' door Rutte)...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:13 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ze kunnen ook gewoon als ruggegraadlozen toch onder Rutte blijven dienen, dat mag ook van mij
Verwacht ik niet, ze laat haar kiezers niet in de steek.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien gaat ze wel weg uit de Kamer.
De SP neem ik iets serieuzer en vind ik inhoudelijk minder gevaarlijk dan Wilders en co.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je vergeet de SP in je telling.
We wachten maar af![]()
Misschien gaan Van Baalen en nog wat randfiguren ook wel mee en kan de VVD eindelijk voor een echt-liberale koers gaan kiezen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze blijft. Zeker weten. Met jawel: de Groep Verdonk.![]()
En Charlie Aptroot gaat dan wrs mee![]()
Dan moet Rutte ook weg.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien gaan Van Baalen en nog wat randfiguren ook wel mee en kan de VVD eindelijk voor een echt-liberale koers gaan kiezen.![]()
Was dat niet ooit het idee achter D66?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien gaan Van Baalen en nog wat randfiguren ook wel mee en kan de VVD eindelijk voor een echt-liberale koers gaan kiezen.![]()
Liberalisme is dan ook niet in een links of rechts hokje te stoppen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact, liberalisme is in Nederland onterecht synoniem aan rechts.
Logisch, want het is de individu zelf die bepaalt in hoeverre en op welke manier hij bijvoorbeeld anderen wil helpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook niet in een links of rechts hokje te stoppen.
Oja, Van Baalen vergat ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja maar best lastig, hoe zie je het economisch dan? Zowel aan de linker als de rechterkant heb je partijen die een grote rol voor de overheid daarin zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Logisch, want het is de individu zelf die bepaalt in hoeverre en op welke manier hij bijvoorbeeld anderen wil helpen.
Zeker niet, in de meeste landen zijn liberale partijen ook niet links of rechts te noemen, de VVD was altijd een vreemde eend in de bijt.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook niet in een links of rechts hokje te stoppen.
Dit kan ook wel eens een nieuw begin zijn. Zeker als de PvdA onder invloed van Pronk naar links zou opschuiven liggen er mogelijkheden voor een écht liberale partij.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef Urquhart het volgende:
Mocht Verdonk wel bij Wilders gaan zitten, dan is het natuurlijk einde VVD, dat lijkt mij duidelijk.
Op bepaalde persoonlijke tereinen zijn ze juist weer progresiever dan hun buitenlandse liberale collega'squote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker niet, in de meeste landen zijn liberale partijen ook niet links of rechts te noemen, de VVD was altijd een vreemde eend in de bijt.
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 13 september 2007 15:25 schreef Profesor het volgende:
Lijst Verdonk
Verdonk als lijsttrekker
Hans Wiegel als voorzitter?
Ja, maar op sociaal-economisch gebied en sinds enige tijd op het 'internationale denken' juist weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Op bepaalde persoonlijke tereinen zijn ze juist weer progresiever dan hun buitenlandse liberale collega's
Toen Dijkstal lijsttrekker was heb ik voor het laatst VVD gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:27 schreef Het_hupt het volgende:
Helaas is Rutte wel een Dijkstal kloon![]()
Dan zou de VVD dus liberaler zijn dan hun buitenlandse collega's omdat juist het sociaal-economisch beleid buiten de politiek zou moeten plaatsvinden en de overheid als taak heeft persoonlijke vrijheden te beschermen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar op sociaal-economisch gebied en sinds enige tijd op het 'internationale denken' juist weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |