abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58588798
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Wat vreselijk offtopic zeg!

Daarmee geef ik dus aan dat moslims zich nog steeds bekeren tot het christendom (relevant), maar dat het vaak zonder tussenkomst van christenen is omdat dit vaak te gevaarlijk voor hen is (zeer relevant).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:06:12 #252
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58588816
Die banaan is idd recht.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_58588832
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef SpecialK het volgende:
Die banaan is idd recht.
Je bent gewoon enorm zielig aan het mierenneuken.
Ga je nu ook in elk topic de offopicnazi uithangen of alleen bij mij?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 10 mei 2008 @ 02:10:41 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58588870
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je bent gewoon enorm zielig aan het mierenneuken.
Ga je nu ook in elk topic de offopicnazi uithangen of alleen bij mij?
Vooral bij figuren zoals jij ja. Voel je je gediscrimineert? Klopt ook wel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_58588919
Tof men. Doe je ding!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:31:42 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58589992
Ongeacht wie of wat er nu on-topic of off-topic is (Maar wie daar wel in geïnteresseerd is kan in het topic kijken), is het sowieso niet nodig om met elkaar te gaan bekvechten in een topic of zelfs hier in feedback (!). Doe dat soort dingen alsjeblieft per e-mail of PM.
pi_58592928
Ik zal het topic even opruimen zodat het geen nodige reacties van andere users uitlokt en een sfeertje in het topic kan mee geven aan users die pas mee lezen, waar nodig zal ge-note worden en zeker mee genomen worden in een beoordeling als zo iets zich herhaalt.

Verder wat mijn collega hier boven zegt, WFL-FB is niet voor jullie om persoonlijke geschillen uit te vechten, noch irritaties.

Laten we het dit keer maar afdoen als mensen hebben net een werkweek achter de rug of een schoolweek en zijn nog niet zo ontspannen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:29:00 #258
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58649447
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niks, geen alcohol ook. nogmaals ga je schamen, je komt uit een vader die je nicht heeft geneukt! en nee, jij bent niet diegene die het voordeel van de genenpool heeft gehad.
Zoalshetis loopt weer eens te klieren. Tijd voor een perm. ban?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:49:42 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58649949
Wie een ban vraagt voor een ander krijgt 'em zelf.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 20:50:57 #260
126836 Super7fighter
pi_58652460
Hij blijft maar doorgaan met schelden:
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"geen eens". en zo'n ongeletterde inteeltbroeder zou mijn woorden kunnen lezen. ga lekker zaad verspillen joh!
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee jongen. als je op die manier schrijft bén je gewoon een inteeltbroeder. heeft niks met spelling te maken paupert.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:14:09 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58652884
Ik wilde net al om een voorbeeld vragen, maar mijn computer liep vast (Overstappen naar Windows was geen goed idee ). Maar heb nu mbv je nieuwe post gereageerd in het topic.

Neemt echter niet weg dat er niet om een ban gevraagd hoeft te worden.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:03 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58653167
quote:
kom op zeg! ik heb het over een religie, niet de persoon... ik word persoonlijk aangevallen, dan mag ik me toch persoonlijk verdedigen?
Eerlijk gezegd : Nee. Daar gaat het topic niet over en persoonlijke aanvallen (en verdedigingen die een aanval zijn net zo goed) komen de discussie niet ten goede (understatement).
quote:
dus hou het maar op scaurus. lees anders even terug voor jouw beeldvorming.

ik respecteer ts en dat weet ie.
pi_58657600
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:29 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zoalshetis loopt weer eens te klieren. Tijd voor een perm. ban?
Heb je je eigen denigrerende posts gelezen? Lichtelijk bizar om dan van jouw kant een vraag naar een "perm ban" te zien.
pi_58663846
Komt er nog een deel #2 Trigger?
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:22:50 #265
126836 Super7fighter
pi_58664805
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:14 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde net al om een voorbeeld vragen, maar mijn computer liep vast (Overstappen naar Windows was geen goed idee ). Maar heb nu mbv je nieuwe post gereageerd in het topic.

Neemt echter niet weg dat er niet om een ban gevraagd hoeft te worden.
Wordt het nog opgeschoond?
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:59 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Heb je je eigen denigrerende posts gelezen? Lichtelijk bizar om dan van jouw kant een vraag naar een "perm ban" te zien.
Welke denigrerende posts? 1 a 2 posts zijn wat luchtige posts met een serieuze ondertoon, om vervolgens gewoon bloedserieus en to the point te reageren. Mag ik een citaat? Want ik ben nooit te beroerd om mezelf aan zelfkritiek te onderwerpen.

Misschien is het ook handig om je medestanders op de vingers te tikken. Zo'n plofkip als zoalshetis of een papierversnipperaar die wat domme one-liners neerploft om de discours te ontregelen, terwijl hij pretendeert een wetenschapper te zijn.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:39:18 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58665063
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wordt het nog opgeschoond?
[..]

Welke denigrerende posts? 1 a 2 posts zijn wat luchtige posts met een serieuze ondertoon, om vervolgens gewoon bloedserieus en to the point te reageren. Mag ik een citaat? Want ik ben nooit te beroerd om mezelf aan zelfkritiek te onderwerpen.

Misschien is het ook handig om je medestanders op de vingers te tikken. Zo'n plofkip als zoalshetis of een papierversnipperaar die wat domme one-liners neerploft om de discours te ontregelen, terwijl hij pretendeert een wetenschapper te zijn.
sorry als ik je gekwetst heb. maar ben je nou wel of niet afkomstig van een neef en nicht huwelijk?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:48:11 #267
126836 Super7fighter
pi_58665212
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry als ik je gekwetst heb. maar ben je nou wel of niet afkomstig van een neef en nicht huwelijk?
Je hebt me niet gekwetst, ik kan niet gekwetst worden, zeker niet door iemand met een spraakgebrek.

En op je vraag: een volmondige nee. Mijn ouders zijn blank, en geen familie van elkaar, waarmee ik echter niet wil zeggen dat neef-nicht huwelijken automatisch een gebruik is onder niet-blanken. Zo komen onder blanke mensen in Utah neef en nicht-huwelijken ook vaak voor.

Als je naar de excessen van bijv. incest kijkt, zijn het wel de blanken die de boventoon voeren, zo lijkt het. Zie de recente ontwikkelingen in Duitsland en Oostenrijk.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:51:41 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58665276
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je hebt me niet gekwetst, ik kan niet gekwetst worden, zeker niet door iemand met een spraakgebrek.

En op je vraag: een volmondige nee. Mijn ouders zijn blank, en geen familie van elkaar, waarmee ik echter niet wil zeggen dat neef-nicht huwelijken automatisch een gebruik is onder niet-blanken. Zo komen onder blanke mensen in Utah neef en nicht-huwelijken ook vaak voor.

Als je naar de excessen van bijv. incest kijkt, zijn het wel de blanken die de boventoon voeren, zo lijkt het. Zie de recente ontwikkelingen in Duitsland en Oostenrijk.
ik denk dat je een paar incidenten niet kan vergelijken met de vele islamitische en soms zelfs voorgeschreven wetten dat neef en nicht trouwen.

je had beter de adel kunnen noemen als blanke inteelt. die waren ook haast verplicht om met de neef en nicht van vaderskant (want dan krijg je minder enge genetische misvormsels) te trouwen om zo het kapitaal in de familie in stand te houden.
pi_58665495
Kunnen inhoudelijke discussies in de betreffende fora en topics en persoonlijke vetes per PM aub?
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:19:28 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58665735
ja sorry. ik hoop op een pm van super 7.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:02:41 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_58787420
Best flauw inderdaad.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:27:55 #273
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58827756
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen inhoudelijke discussies in de betreffende fora en topics en persoonlijke vetes per PM aub?
Wat ben jij een pannenkoek. Zal het maar gelijk even zeggen. Als iemand in een ander forum suggereert dat een 'God' redelijk is, en ik geef hem de gelegenheid dat te verklaren, gooi jij dat topic maar gelijk dicht? Simpele fascist.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58827881
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Wat ben jij een pannenkoek. Zal het maar gelijk even zeggen. Als iemand in een ander forum suggereert dat een 'God' redelijk is, en ik geef hem de gelegenheid dat te verklaren, gooi jij dat topic maar gelijk dicht? Simpele fascist.
Hoi,

Ik zal maar even voorbij je beledigingen kijken, van jou als TS wordt er verwacht dat jij een topic aan de gang krijgt, het is niet de bedoeling dat je op een 'nieuwe topic' button drukt en vervolgens maar het topic maar afhankelijk maakt van een andere user, als desbetreffende user een topic wil openen zie je dat vanzelf wel komen.

Als je in een topic wilt discussieren met hem is het nog altijd aan jou een stelling te plaatsen, je eigen argument te plaatsen en onderbouwen en vervolgens hem kans geven te reageren ipv a la je vorige topic.

Mvg,
Triggershot.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:06:14 #275
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58828587
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoi,

Ik zal maar even voorbij je beledigingen kijken, van jou als TS wordt er verwacht dat jij een topic aan de gang krijgt, het is niet de bedoeling dat je op een 'nieuwe topic' button drukt en vervolgens maar het topic maar afhankelijk maakt van een andere user, als desbetreffende user een topic wil openen zie je dat vanzelf wel komen.

Als je in een topic wilt discussieren met hem is het nog altijd aan jou een stelling te plaatsen, je eigen argument te plaatsen en onderbouwen en vervolgens hem kans geven te reageren ipv a la je vorige topic.

Mvg,
Triggershot.
NOGMAALS: koningdavid suggereert dat het geloof in een God redelijk is. Aangezien hij die suggestie deed in film & TV, open ik een topic in WFL (wat ook werd aangeraden door desbetreffende user), en misschien voelt koningdavid de behoefte niet om een topic te openen, ik heb die behoefte wel. Ik wil dat namelijk weten, en dan kan er een mooie discussie gevoerd worden a.d.h.v. het betoog van koningdavid. Zoek je hoppa, ik open er nog een.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')