Wat vreselijk offtopic zeg!quote:
Je bent gewoon enorm zielig aan het mierenneuken.quote:
Vooral bij figuren zoals jij ja. Voel je je gediscrimineert? Klopt ook wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent gewoon enorm zielig aan het mierenneuken.![]()
Ga je nu ook in elk topic de offopicnazi uithangen of alleen bij mij?
Zoalshetis loopt weer eens te klieren. Tijd voor een perm. ban?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niks, geen alcohol ook. nogmaals ga je schamen, je komt uit een vader die je nicht heeft geneukt! en nee, jij bent niet diegene die het voordeel van de genenpool heeft gehad.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"geen eens". en zo'n ongeletterde inteeltbroeder zou mijn woorden kunnen lezen. ga lekker zaad verspillen joh!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee jongen. als je op die manier schrijft bén je gewoon een inteeltbroeder. heeft niks met spelling te maken paupert.
Eerlijk gezegd : Nee. Daar gaat het topic niet over en persoonlijke aanvallen (en verdedigingen die een aanval zijn net zo goed) komen de discussie niet ten goede (understatement).quote:kom op zeg! ik heb het over een religie, niet de persoon... ik word persoonlijk aangevallen, dan mag ik me toch persoonlijk verdedigen?
quote:dus hou het maar op scaurus. lees anders even terug voor jouw beeldvorming.
ik respecteer ts en dat weet ie.
Heb je je eigen denigrerende posts gelezen? Lichtelijk bizar om dan van jouw kant een vraag naar een "perm ban" te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zoalshetis loopt weer eens te klieren. Tijd voor een perm. ban?
Wordt het nog opgeschoond?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:14 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde net al om een voorbeeld vragen, maar mijn computer liep vast (Overstappen naar Windows was geen goed idee). Maar heb nu mbv je nieuwe post gereageerd in het topic.
Neemt echter niet weg dat er niet om een ban gevraagd hoeft te worden.
Welke denigrerende posts? 1 a 2 posts zijn wat luchtige posts met een serieuze ondertoon, om vervolgens gewoon bloedserieus en to the point te reageren. Mag ik een citaat? Want ik ben nooit te beroerd om mezelf aan zelfkritiek te onderwerpen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb je je eigen denigrerende posts gelezen? Lichtelijk bizar om dan van jouw kant een vraag naar een "perm ban" te zien.
sorry als ik je gekwetst heb. maar ben je nou wel of niet afkomstig van een neef en nicht huwelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wordt het nog opgeschoond?
[..]
Welke denigrerende posts? 1 a 2 posts zijn wat luchtige posts met een serieuze ondertoon, om vervolgens gewoon bloedserieus en to the point te reageren. Mag ik een citaat? Want ik ben nooit te beroerd om mezelf aan zelfkritiek te onderwerpen.
Misschien is het ook handig om je medestanders op de vingers te tikken. Zo'n plofkip als zoalshetis of een papierversnipperaar die wat domme one-liners neerploft om de discours te ontregelen, terwijl hij pretendeert een wetenschapper te zijn.![]()
Je hebt me niet gekwetst, ik kan niet gekwetst worden, zeker niet door iemand met een spraakgebrek.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry als ik je gekwetst heb. maar ben je nou wel of niet afkomstig van een neef en nicht huwelijk?
ik denk dat je een paar incidenten niet kan vergelijken met de vele islamitische en soms zelfs voorgeschreven wetten dat neef en nicht trouwen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je hebt me niet gekwetst, ik kan niet gekwetst worden, zeker niet door iemand met een spraakgebrek.![]()
En op je vraag: een volmondige nee. Mijn ouders zijn blank, en geen familie van elkaar, waarmee ik echter niet wil zeggen dat neef-nicht huwelijken automatisch een gebruik is onder niet-blanken. Zo komen onder blanke mensen in Utah neef en nicht-huwelijken ook vaak voor.
Als je naar de excessen van bijv. incest kijkt, zijn het wel de blanken die de boventoon voeren, zo lijkt het. Zie de recente ontwikkelingen in Duitsland en Oostenrijk.
Wat ben jij een pannenkoek. Zal het maar gelijk even zeggen. Als iemand in een ander forum suggereert dat een 'God' redelijk is, en ik geef hem de gelegenheid dat te verklaren, gooi jij dat topic maar gelijk dicht? Simpele fascist.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen inhoudelijke discussies in de betreffende fora en topics en persoonlijke vetes per PM aub?
Hoi,quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat ben jij een pannenkoek. Zal het maar gelijk even zeggen. Als iemand in een ander forum suggereert dat een 'God' redelijk is, en ik geef hem de gelegenheid dat te verklaren, gooi jij dat topic maar gelijk dicht? Simpele fascist.
NOGMAALS: koningdavid suggereert dat het geloof in een God redelijk is. Aangezien hij die suggestie deed in film & TV, open ik een topic in WFL (wat ook werd aangeraden door desbetreffende user), en misschien voelt koningdavid de behoefte niet om een topic te openen, ik heb die behoefte wel. Ik wil dat namelijk weten, en dan kan er een mooie discussie gevoerd worden a.d.h.v. het betoog van koningdavid. Zoek je hoppa, ik open er nog een.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoi,
Ik zal maar even voorbij je beledigingen kijken, van jou als TS wordt er verwacht dat jij een topic aan de gang krijgt, het is niet de bedoeling dat je op een 'nieuwe topic' button drukt en vervolgens maar het topic maar afhankelijk maakt van een andere user, als desbetreffende user een topic wil openen zie je dat vanzelf wel komen.
Als je in een topic wilt discussieren met hem is het nog altijd aan jou een stelling te plaatsen, je eigen argument te plaatsen en onderbouwen en vervolgens hem kans geven te reageren ipv a la je vorige topic.
Mvg,
Triggershot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |