quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:39 schreef crossover het volgende:
Weet iemand waarom ad-aware bij mij niet werkt?![]()
Al opnieuw geinstalleerd enzo, maar het werkt niet. Ik krijg meteen een melding 'Ad-Aware werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht'. Ook een vorige versie doet het. Iemand een oplossing of advies voor een ander programma? Had microsoft niet iets soortgelijks?
Ah thanksquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Windows Defender, zit zelfs in Vista ingebouwd
Makkelijk te vinden via de zoekfunctie bij menu start, gewoon Defender intypen.
Overigens heb ik Vista, dus ik weet niet of dat bij alle zo is.
Je plaatje doet het nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:00 schreef RacerDKB het volgende:
Jup, zit in elke Vista versie. Werkt prima bij mij.
Is http://img141.imageshack.us/img141/6968/diffyo8.jpg niet een betere vergelijking tussen alle versies? Vind die vergelijking van microsoft, de link die in de OP staat, maar onduidelijk.
quote:
He, das handigquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh, dat komt doordat hij vanaf FOK! naar imageshack word verwezen, en fok is natuurlijk banned van imageshack.
Werkende link: http://i24.tinypic.com/vwwvv9.jpg
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:41 schreef Treveo het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik vind prettig om in Vista ALLE mappen in de weergave "details" te hebben, dus geen lijst of tegels. Het probleem is alleen dat hij constant paar mappen als tegels weergeeft en dan krijg ik het weer in details met heel veel moeite.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Echt niet dus... heb echt Applt to all Folders gedaan... wordt toch vaak weer veranderd zonder dat ik erom vroeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:29 schreef dikkedorus het volgende:
Tools->Folder Options->view->Apply to Folders om alle folders op de huidige settings af te stellen.
Verder onthoudt hij hier wel gewoon per window met welke view je hem het laatst hebt bekeken, zo ver ik kan zien.
Verder kan je met ctrl-scrollwieltje gemakkelijk door de verschillende views scrollen
Het handigste van heel Vista heeft PietjePuk007 nog niet ontdekt hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe komt het dat het geluid van media player classic veel zachter is dan bijvoorbeeld MSN? Als ik een film / serie ga kijken met vrij hard geluid kan de hele straat meegenieten als er iemand online komt.
Of ben ik de enige(ja ik kan natuurlijk msn uitzetten maar daar gaat m'n vraag dus niet over
)?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
Het handigste van heel Vista heeft PietjePuk007 nog niet ontdekt hoor
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het handigste van heel Vista heeft PietjePuk007 nog niet ontdekt hoor
Klik rechtsonder eens op het speakertje, dan ga je naar Mixer.
Kan je per programma het volume instellen! OMGOMGOGMOGMGOGMOGM!
Die is er ook niet. Vorig jaar kon je wel gratis een Beta downloaden, maar ook die is er niet meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef deliberator het volgende:
Kan je ook ergens die trial versie vandaan halen?
Kan hem niet vinden![]()
zal waarschijnlijk wel aan mij liggen
Erg jammer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die is er ook niet. Vorig jaar kon je wel gratis een Beta downloaden, maar ook die is er niet meer.
Je kan het ook nog gewoon downloaden, dan heb je standaard 30 dagen trial.. gewoon geen productkey invoeren... dan ben je nog legaal bezigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:26 schreef deliberator het volgende:
[..]
Erg jammer.
Wilde wel eens zien hoe alles werkt in Vista.
Beetje jammer om hem hiervoor aan te schaffen.
waar issie te downloaden dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je kan het ook nog gewoon downloaden, dan heb je standaard 30 dagen trial.. gewoon geen productkey invoeren... dan ben je nog legaal bezig![]()
Worden deze instellingen niet door de drivers van je videokaart geregeld (bij mij wel), dus dan moet je het daar aanpassen lijkt mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:06 schreef kovenant het volgende:
heeft iemand een ideetje zodat ik de schermen normaal kan gebruiken ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |