Oh wat slechtquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef Treveo het volgende:
Ja, dat kan, moet je even rechtsklikken ergens op je Outlook icon in je tray... dan staat het ergens
Gebruikersaccounts en dan gebruikersaccont beheer uitschakelen (niet aanbevolen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:56 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu een perfecte dualboot met XP en Vista. Tot nu toe ben ik lovend over Vista en ik overweeg een permanente overstap maar ik zit nog met een irritant verschijnsel:
Zodra ik een programma (niet MS) op wil starten krijg ik de vraag of ik door wil gaan of dat ik wil annuleren. Nergens is de optie om aan te geven dat dit een vertrouwd programma is en dat de vraag in het vervolg niet meer hoeft.
Hoe schakel ik dit (per programma) uit?
Het is toch schijtirritant om dat telkens te moeten wegklikken? Achterlijke functie vind ik het.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gebruikersaccounts en dan gebruikersaccont beheer uitschakelen (niet aanbevolen)
Dat is dus alles in één keer uitzetten? Dat wil ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:11 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gebruikersaccounts en dan gebruikersaccont beheer uitschakelen (niet aanbevolen)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is toch schijtirritant om dat telkens te moeten wegklikken? Achterlijke functie vind ik het.
Ja, maar het beschermt jou iig wel heel erg goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is toch schijtirritant om dat telkens te moeten wegklikken? Achterlijke functie vind ik het.
Ik weet niet hoe ij winrar gebruikt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb UAC ook uitstaan, dan maar een beveiligingsrisico. Als je iets wil unrarren moet je wel 3x iets wegklikken, dat wordt op een gegeven moment echt irritant
.
ik dacht dat vista er ook eentje ingebouwd had.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:30 schreef Devolution het volgende:
Niet dat ik weet, maar er zijn wel programma's voor, zoals Objectdock en RocketdockOf bedoel je de ingebouwde Vista Sidebar?
Heeft Vista niet ingebouwd als het goed isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:17 schreef deliberator het volgende:
[..]
ik dacht dat vista er ook eentje ingebouwd had.
Net zoiets als Objectdock idd.
Draait sidebar.exe (bij de processen) wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:36 schreef GrupoBalanca het volgende:
Sindskort doet mijn sidebar het niet meerhij start niet meer op.. ook is dat icoontje in mijn taakbalk verdwenen. sidebar.exe heb ik nog wel, maar als ik erop dubbelklikt dan doet ie niets. Heeft iemand een oplossing daarvoor? OS: Vista Home Premium
Nee ik zie sidebar.exe er niet tussen staanquote:Op donderdag 1 november 2007 02:46 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Draait sidebar.exe (bij de processen) wel?
Staat het aan in je services?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Nee ik zie sidebar.exe er niet tussen staan
Nee helaas staat het daar ook niet bijquote:
Dat heb ik tig keer al geprobeerd, maar helaasquote:Op donderdag 1 november 2007 22:44 schreef maartena het volgende:
Je kunt de Sidebar ook starten vanuit het Startmenu, werkt dat niet?
Sommige mensen hebben de smileys gedownload of gerestored met een tool... dan kan je ze om een of ander reden niet toevoegenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:47 schreef deliberator het volgende:
Heb sinds net een vaag probleempje.
Kon gisteren in MSN Live Messenger nog van die smileys van andere kopieëren en toevoegen aan mijn eigen msn.
Nu heb ik de optie toevoegen niet meer
Is dat ergens in of uit te schakelen?
Wtf, wat gek? Het is gewoon alsof de service compleet van je PC is verdwenen...quote:Op donderdag 1 november 2007 11:11 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Nee helaas staat het daar ook niet bij
True, weet iemand hier misschien een oplossing voor?quote:Op donderdag 1 november 2007 23:00 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf, wat gek? Het is gewoon alsof de service compleet van je PC is verdwenen...
hoe kan het dan dat ik onder xp van die personen ze wel kon toevoegen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de smileys gedownload of gerestored met een tool... dan kan je ze om een of ander reden niet toevoegen
MSNquote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef deliberator het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Optiesquote:Op woensdag 7 november 2007 13:55 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je Vista eigenlijk makkelijk upgraden van Home Premium > Business?
Virus? Trojan? Spyware? Doe eens anders even wat scans...quote:Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef Sextreme het volgende:
Sinds een week of 3 is Vista zo traag als dikke stront... Dit komt doordat hij de CPU constant op 100% gebruikt om de een of andere reden. Zo duurt bijvoorbeeld deze computer openen al een seconde of 8-10 om de een of andere reden.
Iemand nog deze problemen gekregen de laatste tijd? En/of oplossingen hiervoor gevonden?
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, ik weet wel hoe ik deze dingen buiten de deur moet houden. Maar 't is in ieder geval even de moeite van het proberen waard.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Virus? Trojan? Spyware? Doe eens anders even wat scans...
Anders kijken welke proces je CPU op 100% houdt en dan checken wat hij dan precies doetquote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, ik weet wel hoe ik deze dingen buiten de deur moet houden. Maar 't is in ieder geval even de moeite van het proberen waard.
Dit had ik ook al eens bekeken in het taakbeheer, maar dat geeft niet aan welk proces nu 100 CPU gebruikt, terwijl dit wel het geval is volgens een andere meter, en dit is dan ook zeer duidelijk merkbaar aan de pc.quote:Op zondag 11 november 2007 14:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Anders kijken welke proces je CPU op 100% houdt en dan checken wat hij dan precies doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |