quote:
Dammmmmmmmmmmmmmnnn !!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:06 schreef Tim86 het volgende:
Wedstrijd was vanochtend vroeg al...Federer won heel simpel met 6-4 6-3 en Sampras sloeg maar 6,7 aces en bijna net zoveel dubbele fouten.
Feli Fed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Dammmmmmmmmmmmmmnnn !!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik genoot van de beelden, prachtig om het respect van de beide heren naar elkaar te zien. En enkele mooie punten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
Er waren net al beelden bij het Sportjournaal (1 min. hooguit), wordt nog herhaald tot 14.00.
Donderdag 7.00 uurquote:Federer sees off legend Sampras
Eurosport - Tue, 20 Nov 15:45:00 2007
World number one Roger Federer beat seven-time Wimbledon champion Pete Sampras 6-4 6-3 in an exhibition match in Seoul.
The pair meet again Thursday in Kuala Lumpur before heading to Macau two days later for two further matches.
Sampras, 36, broke serve first and led 4-2 before Federer found his rhythm to win 10 of the last 13 games.
"I feel pretty good, I made it competitive, which was my goal," said Sampras, who retired in 2002, a year after the only previous meeting between the pair at Wimbledon 2001.
"Obviously Roger is the best player in the world and I retired five years ago. I am grateful that he invited me.
"I have no plans to come back from retirement. You have to come back for a reason. I just stay home and watch Roger win on television."
Federer said: "Pete was one of my idols growing up and it's great to play him.
"It wasn't easy for me, it wasn't easy for him as he's been retired five years. I am number one and everyone expects me to win."
Komt er straks nog iets bij het Sportjournaal, rond 18.50 uur? En heeft iemand YouTube-beelden gevonden die het aankijken waard zijn (zit op mijn werk en YouTuibe is hier afgesloten).quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik genoot van de beelden, prachtig om het respect van de beide heren naar elkaar te zien. En enkele mooie punten.
Oké, bedankt. Maar als ik hem wil gebruiken, wat moet ik dan doen? Of moet ik gewoon wachten tot jij hem weer gebruikt?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Donderdag 7.00 uur [ afbeelding ] (gejatte smiley trouwens)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
[SPT SC] #6 - de enige kroeg zonder openingstijden!
Voor alle Off topic vragen, liefdesverklaringen, koffie babbeltjes, plaatjes, geklessebes, enz. enz![]()
![]()
Begint pas om 13:00quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand de uitslag van vandaag![]()
Kan niks vinden![]()
quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:49 schreef Tim86 het volgende:
stuk moeizamer dit keer..
quote:Sampras wint van Federer
MACAU - Pete Sampras is er dan toch in geslaagd Roger Federer te verslaan. In Macau troffen de beste oud-tennisser en de huidige nummer een van de wereld elkaar voor de derde keer deze week in een demonstratiepartij. Voor de eerste keer was Sampras de sterkste: 7-6 (8) 6-4.
Sampras forceerde bij 4-4 in de tweede set de eerste break en serveerde daarna de wedstrijd uit. De Amerikaan imponeerde vooral aan het net met zijn serve-volleyspel. Het was hun derde confrontatie in vijf dagen. Eerder verloor Sampras in Seoel en Kuala Lumpur van de Zwitser.
Het tweetal trof elkaar slechts een keer op een serieus podium. In 2001 versloeg Federer Sampras op Wimbledon en beëindigde daarmee diens heerschappij in Londen. Een jaar later nam Sampras afscheid. (ANP)
Š Het Parool, 24-11-2007
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |