Anders geef je meteen telefoonnummers erbij.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
jonge Pim de Weert kon op commando kotsen onder de douche.. En Robin van Pinxteren liet een drol onder de douche jonge!
Nouja, die islamieten mogen hun penix gewoon niet showen van Allah, moeten zij weten. Maar van die eppo's die een boxer onder hun zwemshort dragen zijn gewoon infantielen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef DeuceFour het volgende:
Nogal onpraktisch toch?. Net zo raar als die figuren met een boxershort onder een zwemshort (en dan zo met het merk van de boxershort net erboven zichtbaar).
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Sta je lekker na de training na te praten en piemels te vergelijken met z'n allen, komt er weer zo'n kankerislamiet de douche binnenlopen met z'n boxer nog aanEcht zo debiel, en omdat het halve team van me aan de ramadan doet staat ook de helft met onderbroek aan onder de douche
Er zijn zelfs al Nederlanders die het ook gaan doen, stelletje landverraders.
penix.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, die islamieten mogen hun penix gewoon niet showen van Allah, moeten zij weten. Maar van die eppo's die een boxer onder hun zwemshort dragen zijn gewoon infantielen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef Ferdie88 het volgende:
Mensen die zeggen dat het douchen met andere homo of gay is, hebben duidelijk niet genoeg spieren/doorzettingsvermogen om ooit een sport te beoefenen.
Boeiend, je was toch alleen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Douchen in verkapte badkamers![]()
Vroegah, in m'n geniale wielercarriëre, dat was nog een bikkelen. Met z'n alleen in een gore schuur ofzo staan en dan afspoelen met de koude waterslang. En niemand die een onderbroek aan had want daar doen hardfietsterts niet aan![]()
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe
Kenekrgrappig als zo een verotte kaaskop met z'n slurf de douche in komt lopen vol met boxermocro's [afbeelding]
WTF, ik heb geen behoefte jou in je blote reet te zien.![]()
Dat zijn juist de echte nichten, en de rest de hint maar niet begrijpenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
Of van die gozers die als ze gaan douchen zo snel mogelijk eronder gaan, dan de douche bij de hoek nemen, en dan met de rug naar de rest toe gaan staan
Volgens mij zijn dat gewoon degene die zich schamenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat zijn juist de echte nichten, en de rest de hint maar niet begrijpen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
OK.ramadan is geen sex tijdens daglicht zeg maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Sta je lekker na de training na te praten en piemels te vergelijken met z'n allen, komt er weer zo'n kankerislamiet de douche binnenlopen met z'n boxer nog aanEcht zo debiel, en omdat het halve team van me aan de ramadan doet staat ook de helft met onderbroek aan onder de douche
Er zijn zelfs al Nederlanders die het ook gaan doen, stelletje landverraders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |