Ik ken haar anders.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef mane het volgende:
Komkom, Claudia reageert zoals ze altijd al doet. Net als iedereen hier trouwens.. Mensen zijn redelijk voorspelbaar.
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Nu wil ik dat graag eens zelf ervaren.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nick Drake is een Held, broer.
Het wordt tijd.quote:Op zondag 16 september 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Nu wil ik dat graag eens zelf ervaren.
Ja, dat is hij zeker.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nick Drake is een Held, broer.
Nog even en we worden sentimenteel.quote:Op zondag 16 september 2007 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet verzuurd. Nog sterker, ik heb met jullie allemaal het beste voor.
Oké, jij zit officieel te veel met je hoofd in de wolken.quote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwade opzet is jou vreemd, broer. Dat weet ik.
Ja, we worden ouder IR. En de tijd vliegt, maar toch ook weer niet. Het is maar het beste om wat te drinken nu. Ik heb alleen nog champagne in huis, dus drink ik champagne.quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er is een hoop gebeurd. Een hoop gebeurd.
Nee, die baardgroei is een maand of nog meer, dat schiet niet echt op bij mij. En ik word vierentwintig, thaleia.quote:Op zondag 16 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
Is dat van vijf dagen?
Ik kom me toch vaak buiten de laatste tijd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:30 schreef broer het volgende:
Ben je vandaag al buiten geweest, Claudia?
Bij 'ons' over 'hullie' en 'wullie' en 'zullie'. Mijn moeder zegt het ook, als ze met haar moeder praat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:31 schreef LXIV het volgende:
Bij 'ons' heeft de onderklasse het vooral over 'hullie' en 'gullie'. En dat is eigenlijk best wel goed.
Staat je goed!quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
met (let ook op de nog weelderige haardos))
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.quote:Op zondag 16 september 2007 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goeiemorgen Klauw.
Mijn hond heeft bloederige diarree en had het huis onder gescheten.quote:Op zondag 16 september 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.
Wat is er mis met je hond?quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn hond heeft bloederige diarree en had het huis onder gescheten.
Waarschijnlijk iets fouts gegeten. hij is enorm allergisch voor vanalles, en staat al jaren op een kip met rijst-dieet (en speciale lambrokken). Een hapje ander soortig vlees en dit gebeurt.quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is er mis met je hond?
(Mijn kat heeft in de boekenkast gekotst.)
Puisten zeker!quote:Op zondag 16 september 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.
Oh, gelukkig maar. Een allergie is erg vervelend - Sophietje zit aan hypoallergeen voer - maar dan weet je in ieder geval dat het niet iets zeer ernstigs is.quote:Op zondag 16 september 2007 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets fouts gegeten. hij is enorm allergisch voor vanalles, en staat al jaren op een kip met rijst-dieet (en speciale lambrokken). Een hapje ander soortig vlees en dit gebeurt.
Dat is liefde, Erik.quote:(Mijn hond had zijn hele achterkant onderbevuid en ik mocht dat afpoetsen.)
Muggenbulten. En ze jeuken! Aaargh!quote:
Nou, eetsmakelijk dan!quote:Op zondag 16 september 2007 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu eerst... Ontbijt!
Ja, eigenlijk wel. Misschien moet ik ook maar eens een baard laten staan.quote:Op zondag 16 september 2007 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Staat je goed!
Ik denk dat de baard minder moeite zal kosten.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neem je dan ook zo'n grote bos krullen, dwerg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |