Nee, die baardgroei is een maand of nog meer, dat schiet niet echt op bij mij. En ik word vierentwintig, thaleia.quote:Op zondag 16 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
Is dat van vijf dagen?
Ik kom me toch vaak buiten de laatste tijd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:30 schreef broer het volgende:
Ben je vandaag al buiten geweest, Claudia?
Bij 'ons' over 'hullie' en 'wullie' en 'zullie'. Mijn moeder zegt het ook, als ze met haar moeder praat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:31 schreef LXIV het volgende:
Bij 'ons' heeft de onderklasse het vooral over 'hullie' en 'gullie'. En dat is eigenlijk best wel goed.
Staat je goed!quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
met (let ook op de nog weelderige haardos))
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.quote:Op zondag 16 september 2007 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goeiemorgen Klauw.
Mijn hond heeft bloederige diarree en had het huis onder gescheten.quote:Op zondag 16 september 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.
Wat is er mis met je hond?quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn hond heeft bloederige diarree en had het huis onder gescheten.
Waarschijnlijk iets fouts gegeten. hij is enorm allergisch voor vanalles, en staat al jaren op een kip met rijst-dieet (en speciale lambrokken). Een hapje ander soortig vlees en dit gebeurt.quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is er mis met je hond?
(Mijn kat heeft in de boekenkast gekotst.)
Puisten zeker!quote:Op zondag 16 september 2007 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha popie. Ik heb 3 muggenbulten op mijn linkerbil.
Oh, gelukkig maar. Een allergie is erg vervelend - Sophietje zit aan hypoallergeen voer - maar dan weet je in ieder geval dat het niet iets zeer ernstigs is.quote:Op zondag 16 september 2007 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets fouts gegeten. hij is enorm allergisch voor vanalles, en staat al jaren op een kip met rijst-dieet (en speciale lambrokken). Een hapje ander soortig vlees en dit gebeurt.
Dat is liefde, Erik.quote:(Mijn hond had zijn hele achterkant onderbevuid en ik mocht dat afpoetsen.)
Muggenbulten. En ze jeuken! Aaargh!quote:
Nou, eetsmakelijk dan!quote:Op zondag 16 september 2007 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu eerst... Ontbijt!
Ja, eigenlijk wel. Misschien moet ik ook maar eens een baard laten staan.quote:Op zondag 16 september 2007 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Staat je goed!
Ik denk dat de baard minder moeite zal kosten.quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neem je dan ook zo'n grote bos krullen, dwerg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |