Uit die automaat? Normale koffie? Merkwaardig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef Frollo het volgende:
Gelukkig, de koffie smaakt weer normaal.
Normaal as in 'overeenkomstig met de norm'. De norm wat betreft automatenkoffie is dat het niet naar schoonmaakmiddel smaakt. Onze koffie was dus gisteren niet normaal en vandaag weer wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Uit die automaat? Normale koffie? Merkwaardig.
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:17 schreef Gellius het volgende:
-Mariken-? Mijn mariken bedoel je? Die is allang afgestudeerd hoor.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Goed nieuws, het aantal Glanskoppen neemt toe in Nederland.
Nu ja, ik weet het nog niet eigenlijk nog niet..quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Gellius het volgende:
Zeg AR, ga je nu je bankje zo'n succes is als maker uit de schaduw stappen of wil je voor eeuwig die onbekende, mysterieuze kunstenaar blijven?
Briljant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:09 schreef Z het volgende:
Misschien kan je een bankje voor Erik in Utrecht zetten AR, een soort van slaapbank.
Niet weglopen voor je problemen, Erik. Word een man.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie me onder druk gaan zetten dan kom ik hier gewoon niet meer.
Ha.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
Druk? Geen druk hoor. We willen je alleen maar helpen. In welke slowchat je je ook verstopt.
Ja, Gellius?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Gellius het volgende:
Lienekien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |