Ja hallo, dat zei ik toch.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef Z het volgende:
Palingen kruipen wel eens over land, ik denk dat je kat 'm zo tegen kwam, het lijkt me sterk dat je kat hem uit een sloot getrokken heeft.
Wat dacht je van met je nieuwe schoenen naar een concert van Paul Weller?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp dat het fijn is om nieuwe schoenen te hebben, maar is dit niet wat overdreven?
Nee, dit weekend. Morgen Paradiso, zaterdag Stadsschouwburg.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:11 schreef Gellius het volgende:
Dat is andere koek inderdaad. Dat concert was toch allang geweest?
Nieuwe halen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Frollo het volgende:
Mijn koffie smaakt naar afwasmiddel.
Niks 'ja maar'.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef Frollo het volgende:
Ja maar het is zo'n ding:
[afbeelding]
Wat een mooie kans om eens een kopje thee te drinken!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:51 schreef Frollo het volgende:
Ja maar...
En iemand zei toch 'flikker op' tegen 'm? Voor de broodnodige openlijke vijandigheid.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
Alleen pope heeft zich onlangs in kwalificerende zin uitgelaten over deze topic, Frollo.
Dat was vast niet: 'Wat is het hier opwindend!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
Alleen pope heeft zich onlangs in kwalificerende zin uitgelaten over deze topic, Frollo.
Heb je de Utrechtse koffieshops ontdekt? Is 't dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat in de bus bij stripfiguren. Ik weet het zeker.
Er was eens een man uit Rijnsweerdquote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een tijdje 's ochtends vaste prik met Ernst Hirsch Ballin in de stadsbus in Utrecht gezeten. Over vreemde professoren gesproken. Ik naar Rijnsweerd, hij naar de Uithof denk ik. Wat kon hij toch parmantig in zijn beige regenjas met zijn aktentasje op schoot zitten!
Zullen wij dit proces eens nauwkeurig gaan monitoren, Z? Dat vind Erik vast fijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een kamer geregeld had. Is dat niet doorgegaan ofzo. Ik heb het overigens roerend met Gellius eens!
1400 euro en de koffie smaakt nog steeds naar afwasmiddel. De vooruitgang.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef Frollo het volgende:
Ja maar het is zo'n ding:
[afbeelding]
Hoe zet jij koffie?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
1400 euro en de koffie smaakt nog steeds naar afwasmiddel. De vooruitgang.
Laten we dat maar eens doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zullen wij dit proces eens nauwkeurig gaan monitoren, Z? Dat vind Erik vast fijn.![]()
Ze wilden geen jongens. Zelfs niet mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een kamer geregeld had. Is dat niet doorgegaan ofzo. Ik heb het overigens roerend met Gellius eens!
'Ze' waren mannen of vrouwen?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze wilden geen jongens. Zelfs niet mij.
Geen idee, kennissen van een vriendin waarmee ik samen twee kamers zou huren. Zij mocht erin, en ik nietquote:
Grote kans dat het mannen waren danquote:Op donderdag 13 september 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, kennissen van een vriendin waarmee ik samen twee kamers zou huren. Zij mocht erin, en ik niet.
En vannacht.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gisteren, Erik.
Oh, met z'n tweeën was het ook leuk!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je had er vast bij moeten zijn.
Nou, met een grote groep was het lang niet zo hilarisch geweest, denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je had er vast bij moeten zijn.
Vervelend gelijkgestemd, zou het dan toch kloppen?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
We liggen op 1 lijn. Zoveel is duidelijk.
In Oss is ie nog nooit verdwaaldquote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de kans daarop is vrij groot, ook.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Jep.
Hmhm.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jeuj.
Moest er ook nog ns bij komen zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In Oss is ie nog nooit verdwaald
Ik overdrijf helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze overdrijft, AR.
De koffiemelk is hier op.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef Frollo het volgende:
Gelukkig, de koffie smaakt weer normaal.
Uit die automaat? Normale koffie? Merkwaardig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef Frollo het volgende:
Gelukkig, de koffie smaakt weer normaal.
Normaal as in 'overeenkomstig met de norm'. De norm wat betreft automatenkoffie is dat het niet naar schoonmaakmiddel smaakt. Onze koffie was dus gisteren niet normaal en vandaag weer wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Uit die automaat? Normale koffie? Merkwaardig.
Oh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:17 schreef Gellius het volgende:
-Mariken-? Mijn mariken bedoel je? Die is allang afgestudeerd hoor.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:05 schreef Z het volgende:
Goed nieuws, het aantal Glanskoppen neemt toe in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |