abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53463785
MeNicole, las je verhaal.... sterkte zeg....
Haleloeja
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:30:46 #202
103793 kozakken
Living the life
pi_53469061
Och joh Ingrid. Wat veel kan het dan soms opeens zijn he.

MeNicole. sterkte. Wat klink je sterk!
en voor Cattie. Je bent over
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:33:15 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53469129
Ingrid, maak het jezelf eens niet zo moeilijk meid
Morgen weer een nieuwe dag, en 1 keer missen is geen ramp hoor...overmacht is overmacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 25-09-2007 21:12:07 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:41:51 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53469370
Ingrid, wat Vivi zegt, hoor.

Mijn therapie gaat morgen wéér niet door. Ik ben nu al 4 weken niet geweest, gaat goéd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:43:42 #205
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53469420
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier gaat het niet echt goed. Kim slaapt 's nachts heel slecht nu. En overdag heeft ze nu 2 dagen niet geslapen. En ik had vandaag assertiviteitstraining, maar ik ben ziek. Ik ben hondsberoerd. En zo moe. En Kim is nog wat ziekig. En heel vervelend vandaag. Voel me nu schuldig dat ik assert. mis en dat ik ziek ben, terwijl Kim ook ziek is. grr, nu moet ik ook nog eens
Je niet schuldig voelen omdat je de les mist doordat je hondsberoerd bent is ook een goede assertiviteitsles, volgens mij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:52:23 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53469695
Goh, MeNicole, wat spijtig, vooral voor Mika. Veel succes met alles...
Ingrid, beterschap dan maar he!
Suug, ook suf he, dat het dan nét allemaal zo uitkomt dat je een hele poos achter elkaar geen therapie hebt...
En Chaca, well done beeb!

Oh ja, bijna vergeten.... Líííííííííííííííndááááááááááá!!!!!!!!!!!!!
Pfff, jij bent over een poosje weer terug hoor, you addict. Toch? Ja he? Pleeeeaaaaase??

Met mij wel oké. Beetje moe. De dag begon om 6 uur ( Ik moest nog aan je denken Sugar...). Thies kient het altijd uit op de dagen dat ik moet werken. Verder is J. ziek. Maar dan ziek zoals sommige mannen dat kunnen zijn. Met veel dramatisch gezucht en gesteun. En als ik dan zeg dat hij de dokter moet bellen is dat niet nodig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:56:17 #207
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53469821
Oh, dat is wel herkenbaar Moonah. Mijn vader was daar ook altijd een ster in. F. gelukkig niet. Die duikt zijn bed en komt er pas weer uit als ie beter is.
Thies wil je gewoon lekker lang zien voordat je gaat werken.... is toch heeeeeel lief van hem

Heb trouwens ook al de tweede stap gezet. Er is een oproep geplaats voor hulp in huis. Dus voor meer rust in mijn kop. Ik ga er wel komen. Dat is iets wat zeker is.

Sugar, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk gaat het de volgende keer dan wel door. En in de tussentijd lekker van je af schrijven.

Ingrid beterschap. En je niet schuldig voelen over het missen van je training. Ziek is ziek.
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:01:29 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53469998
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:56 schreef chacama het volgende:
Er is een oproep geplaats voor hulp in huis.
quote:
Ik ga er wel komen.
Ik heb daar ook nooit aan getwijfeld! Soms heb je alleen even een aanloop nodig om tot de juiste stappen te komen. "Je" in zijn algemeenheid bedoel ik hoor!
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:01:52 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53470011
Och MeNicole, dus toch Mijn situatie was 'gelukkig' niet hetzelfde maar leuk is anders. Zo te lezen red je je al aardig maar stop het niet weg. Blijf er over praten met je familie en je vrienden. Sterkte met z'n tweetjes
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53470026
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef YPPY het volgende:
Pinquit, hoe liep Blijdorp eigenlijk af?

Blijdorp was heel erg leuk, en hij is daarna nog 2 keer hier geweest, maar toen kreeg ik zon gevoel van: nee dit is het toch niet helemaal
Dus das een soort van klaar
misschien ben ik er nog niet klaar voor ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53470060
en MeNicole, ik wist helemaal niet dat het bij jullie niet lekker ging.. Sterkte in iedergeval, maar ik heb het idee dat dit voor jullie echt de beste oplossing is, aan de 'opgeluchtheid' van je posts te lezen!! gelukkig maar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:08:23 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53470243
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:02 schreef pinquit het volgende:

[..]

Blijdorp was heel erg leuk, en hij is daarna nog 2 keer hier geweest, maar toen kreeg ik zon gevoel van: nee dit is het toch niet helemaal
Dus das een soort van klaar
misschien ben ik er nog niet klaar voor ofzo
Oh ja! Ik heb daar ook nog wel eens aan gedacht!
Nah, volgende keer beter, hoop ik. Als je er dan tenminste wel aan toe bent.
pi_53470433
Dank jullie wel! Gaat nu wel wat beter gelukkig. Lekker op tijd naar bed, ga er gewoon vanuit dat Kim gewoon doorslaapt en ik dan ook.
pi_53471060
Iedereen die het nodig heeft: een dikke zoen en een knuffel.

Ziekig zijn en moe zijn... het hangt blijkbaar in de lucht...
Nu komt het bij mij van twee kanten. Ik ben gewoon moe van het nieuwe ritme met school enzo. Plus: ik baal van het zoeken naar een stageplek... zonder succes tot nu toe.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53474784
jee Nicole, echt erg voor je! Sterkte...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53479602
Bleh zo goed als het 2 dagen ging nu ben ik zoooo booos Vandaag denk ik even een dikke dip (en ik weet het mag ook wel maar toch). Ik ben gewoon zo boos. Op hem maar ook zo op haar. De sl*t. Ik had Kevin nog zo voor der gewaarschuwd na alle verhalen die ik had gehoord had. (Je kent ze wel, weekends uitgaan en dat elke week een ander, vaak samengewoond en net zo vaak de deur uit geschopt ivm vreemdgaan) En toch is ie er met beide benen ingetrapt. Het liefst zou ik met zarte verf SL*T op haar ramen verven maar voorlopig houdt ik nog de eer aan mezelf. Hoe kan ze in vredesnaam met een getrouwde man met ook nog een kind gaan lopen doen. Stom wijf
En over Kevin denk ik hetzelfde hoor maar die kan ik dat soort dingen naar zijn hoofd slingeren en bij haar kan ik dat gewoon niet. En ik hoef niet eens een reden te weten waarom ze het deed wat ze was gewoon haar zelf. Zo is ze. De flatslet heet ze vanaf nu En dan dat achtelijke gedoe om alle krabbels van hyves af te halen. Hoe kinderachtig kun je nou bezig zijn. Stelletje kleuters. Bah stom mens en klootzak Kevin Zo en nu voel ik me meteen een stuk beter

Sorry voor alle scheldwoorden maar zo voel ik me nu ff
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53479739
MeNicole lekker van je af tikken en denken dat ze dan maar lekker in hun sop moeten koken voorlopig...

Hoe is het met je rode muurtje afgelopen???

Ingrid volgende keer beter en PV rustig aan en niet te veel zorgen maken dan komt alles goed.

Chaca wat fijn dat de hulp je zo goed lijkt te gaan helpen en een huishoudelijke hulp is ook altijd fijn om je boeltje op te ruimen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53480750
MeNicole, ik lees net pas bij, wat rot allemaal... logisch dat je enorm kwaad bent. dit doet pijn. heel veel sterkte met het verwerken hiervan. hopelijk lukt het om de zorg voor Mikael toch in goed overleg te blijven regelen samen, lijkt me nog niet makkelijk.
pi_53481452
Weer geen therapie Sugar, echt vervelend. Kunnen ze niet wat meer zekerheid daarin inbouwen?

Goed gedaan chacama, dat je achter hulp aan gaat. Ik vind het echt goed dat je nu bezig bent om de zaken aan te pakken en dat je voor jezelf gaat kiezen. Natuurlijk kom je er.

Logisch dat je nu een klap krijgt MeNicole, het is ook gewoon zoiets stoms, dat iemand dat kan als je zo vast in een relatie zit, jullie zelfs met kind, om dat allemaal los te willen laten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53483642
En hoe is het dan met Yppy?

Hier begint in elk geval meer en meer het besef van acceptatie te komen. Leren loslaten van onmogelijke idealen en dat wat voorhande is accepteren en de goede kanten van inzien. Maar, dat is iets wat ik niet alleen kan doen. Daar heb ik even een beetje hulp bij nodig, maar we zijn op de goede weg. Werd gisteren al meteen door Fleur beloond met de woorden: mama het was fijn, ik vond het gezellig met jou vandaag. (ruim begrip, we zijn wel 3 uur samen geweest, maar toch)
pi_53484116
MeNicole, ik zou echt in puin liggen als ik in jouw situatie zat.... ik heb echt respect voor de manier hoe jij ermee omgaat.
pi_53484456
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
MeNicole, ik zou echt in puin liggen als ik in jouw situatie zat.... ik heb echt respect voor de manier hoe jij ermee omgaat.
Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereld , mijn huisje met eigen spullen, mijn hondje, mijn vrienden en ook heel belangrijk mijn familie. Natuurlijk is het kut. Vooral 's nachts als ik even wakker word en dat ik dan in een leeg bed lig. Maar als Mikael dan vrolijk wakker word (en dat is lang geleden) na een nacht doorslapen (wat ook lang geleden was) dan weet ik dat ik de juiste keus heb gemaakt. Voor hem en voor mij.
Liefde
pi_53484860
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereld , mijn huisje met eigen spullen, mijn hondje, mijn vrienden en ook heel belangrijk mijn familie. Natuurlijk is het kut. Vooral 's nachts als ik even wakker word en dat ik dan in een leeg bed lig. Maar als Mikael dan vrolijk wakker word (en dat is lang geleden) na een nacht doorslapen (wat ook lang geleden was) dan weet ik dat ik de juiste keus heb gemaakt. Voor hem en voor mij.
Misschien komt het ook doordat je het al langer zag aankomen. Ik ben zelf heel goed van vertrouwen en het zou voor mij uit de lucht komen vallen. Maar ik zou toch vooral de eerste week in puin liggen. En jij staat alweer met beide benen op de grond. Ik weet niet hoe ik het zou doen, maar laten we hopen dat ik het nooit hoef mee te maken...
pi_53507511
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Misschien komt het ook doordat je het al langer zag aankomen. Ik ben zelf heel goed van vertrouwen en het zou voor mij uit de lucht komen vallen. Maar ik zou toch vooral de eerste week in puin liggen. En jij staat alweer met beide benen op de grond. Ik weet niet hoe ik het zou doen, maar laten we hopen dat ik het nooit hoef mee te maken...
Als je man/vriend zich gaat gedragen zoals Kevin dat deed is het overduidelijk hoor Kevin is een typisch voorbeeld van hoe je niet vreemd moet gaan
Liefde
pi_53509755
Menicole, ik vind het super dat je er zo mee omgaat. En natuurlijk zul je je momenten hebben, maar de kracht die ik lees in je stukje dat vind ik mooi.

Hier gisteren een goed gesprek bij de psycholoog gehad met F. erbij. We hebben goed kunnen achterhalen waar mijn 'probleem' ligt en hoe F. daarin kan helpen. De psych heeft ook mij geholpen om F. (die geen prater is) beter te begrijpen. En doordat ik met hulp van psych beter heb kunnen aangeven waarom ik het gevoel heb geen goede moeder te zijn, begrijpt F. nu beter waarom ik zoveel met alles worstel. Over 3 weken weer een gesprek en in de tussentijd de tips en 'opdrachten' toepassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')