Je niet schuldig voelen omdat je de les mist doordat je hondsberoerd bent is ook een goede assertiviteitsles, volgens mij...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier gaat het niet echt goed. Kim slaapt 's nachts heel slecht nu. En overdag heeft ze nu 2 dagen niet geslapen. En ik had vandaag assertiviteitstraining, maar ik ben ziek. Ik ben hondsberoerd. En zo moe. En Kim is nog wat ziekig. En heel vervelend vandaag. Voel me nu schuldig dat ik assert. mis en dat ik ziek ben, terwijl Kim ook ziek is. grr, nu moet ik ook nog eens![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:56 schreef chacama het volgende:
Er is een oproep geplaats voor hulp in huis.
Ik heb daar ook nooit aan getwijfeld! Soms heb je alleen even een aanloop nodig om tot de juiste stappen te komen. "Je" in zijn algemeenheid bedoel ik hoor!quote:Ik ga er wel komen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef YPPY het volgende:
Pinquit, hoe liep Blijdorp eigenlijk af?
Oh ja! Ik heb daar ook nog wel eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
Blijdorp was heel erg leuk, en hij is daarna nog 2 keer hier geweest, maar toen kreeg ik zon gevoel van: nee dit is het toch niet helemaal![]()
Dus das een soort van klaar![]()
misschien ben ik er nog niet klaar voor ofzo![]()
Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereldquote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
MeNicole, ik zou echt in puin liggen als ik in jouw situatie zat.... ik heb echt respect voor de manier hoe jij ermee omgaat.
Misschien komt het ook doordat je het al langer zag aankomen. Ik ben zelf heel goed van vertrouwen en het zou voor mij uit de lucht komen vallen. Maar ik zou toch vooral de eerste week in puin liggen. En jij staat alweer met beide benen op de grond. Ik weet niet hoe ik het zou doen, maar laten we hopen dat ik het nooit hoef mee te maken...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereld, mijn huisje met eigen spullen, mijn hondje, mijn vrienden en ook heel belangrijk mijn familie. Natuurlijk is het kut. Vooral 's nachts als ik even wakker word en dat ik dan in een leeg bed lig. Maar als Mikael dan vrolijk wakker word (en dat is lang geleden) na een nacht doorslapen (wat ook lang geleden was) dan weet ik dat ik de juiste keus heb gemaakt. Voor hem en voor mij.
Als je man/vriend zich gaat gedragen zoals Kevin dat deed is het overduidelijk hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Misschien komt het ook doordat je het al langer zag aankomen. Ik ben zelf heel goed van vertrouwen en het zou voor mij uit de lucht komen vallen. Maar ik zou toch vooral de eerste week in puin liggen. En jij staat alweer met beide benen op de grond. Ik weet niet hoe ik het zou doen, maar laten we hopen dat ik het nooit hoef mee te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |