Shit, je was me voorquote:
Kom, kom, er zijn ook wel minder drastische methodes om een hysterica tot bedaren te krijgen hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:13 schreef tonks het volgende:
Met al die geweren in Amerika vind ik het toch jammer dat niemand hem nog kapot heeft geschoten.
Hij is gewoon fucking grappig!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Chris verdient een eigen topic!
Hier werd op Fok! voor het eerst melding gemaakt van het filmpje waarin een hysterische fan onze Britaloonie verdedigt.
Het bewuste filmpje, dat inmiddels bijna 2 miljoen keer is bekeken.
[afbeelding]
Hier meer over Chris:
[..]
Bron
Op ontelbare sites wordt naar het filmpje gelinkt.
Ik las ergens dat hij zijn eigen show gaat krijgen bij VH1. En blijkbaar krijgt hij zijn eigen parfum![]()
[afbeelding]
Dit zou wel heel triest zijn en ook enigszins tekenend voor die maatschappij. Deze gast hoort namelijk in een gesticht thuis. Isoleercel het liefst.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Op ontelbare sites wordt naar het filmpje gelinkt.
Ik las ergens dat hij zijn eigen show gaat krijgen bij VH1. En blijkbaar krijgt hij zijn eigen parfum![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:13 schreef tonks het volgende:
Met al die geweren in Amerika vind ik het toch jammer dat niemand hem nog kapot heeft geschoten.
Gewoon helemaal platspuitenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kom, kom, er zijn ook wel minder drastische methodes om een hysterica tot bedaren te krijgen hoor.
Mwah....ik ben geen psych maar in de puberteit komt het wel voor, overdreven adoratie van idolen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit zou wel heel triest zijn en ook enigszins tekenend voor die maatschappij. Deze gast hoort namelijk in een gesticht thuis. Isoleercel het liefst.
Vind hem mateloos irritant.
Idd lijkt me gewoon een grappige jongeman, en dat ie gay is en Britney adoleert doet niks toe.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mwah....ik ben geen psych maar in de puberteit komt het wel voor, overdreven adoratie van idolen.
En dan is hij ook nog eens gay in smalville ergens in de VS. Misschien ook wel transgender...wie zal het zeggen.
Denk niet dat hij echt krankzinnig is, hoor.
In dit geval heeft zijn geaardheid invloed op zijn (in mijn ogen irritant) gedrag. Het dus is het wel degelijk releveant maar zegt verder niks over homo's in het algemeen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd lijkt me gewoon een grappige jongeman, en dat ie gay is en Britney adoleert doet niks toe.
Boeit toch helemaal niet wat zijn geaardheid is, veels te veel mensen fixeren op waar andere mensen op vallen.
Niemand heeft je gedwongen om naar te kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In dit geval heeft zijn geaardheid invloed op zijn (in mijn ogen irritant) gedrag. Het dus is het wel degelijk releveant maar zegt verder niks over homo's in het algemeen.
Dat weet je nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niemand heeft je gedwongen om naar te kijken![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |