Met betrekking tot:
Moreel verantwoord kerstkaartjeUit mijn openingspost is de link naar
http://www.seasonsgreetings2007.bcg.com/ verwijderd. Dit is waarschijnlijk gebeurd omdat er users heel hard 'spam' riepen. Boston Consulting Group is echter een miljardenbedrijf waar ik niet voor werk, of dat ik ander persoonlijk gewin heb bij het feit dat mensen deze link volgen.
Het hele topic is bedoeld als tip dat mensen op deze website een moreel verantwoord kerstkaartje kunnen sturen. Zonder de link naar de betreffende website is het hele topic waardeloos! In dat geval kan er alleen nog maar gediscussieerd worden over of Afrika uberhaubt geholpen moet worden en dat is wat mij betreft off-topic! Als ik daar een topic over wil starten (en dat doe ik in het kader van mijn afstudeer-scriptie over circa een maandje) dan doe ik dat wel.
Dit topic gaat ALLEEN over het kerstkaartje dat je kunt versturen, waarbij je andere mensen een klein beetje kunt helpen. Als de link wat jullie betreft niet terug kan in de openingspost, kan je dit opvatten als een verzoek om het hele topic te verwijderen.