abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53148761
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef milagro het volgende:
die man heeft zichzelf onderhand toch ook wel herkend, lijkt me, uit de media?
of het moet iemand zijn die geen kranten leest, geen tv kijkt, want op vakantie, zegt men ms dan, maar ondertussen is die man ws allang weer thuis en leest iets over een man met dochtertje in roze pyama, hé dat zou ik wel eens kunnen zijn.

ik besef goed dat niet iedereen deze zaak zo volgt als wij dat doen, maar als je nota bene in dat hotel was op het moment dat een meisje verdween, wat nu al maanden voorpagina nieuws is, dan lijkt me dat je die extra interesse wel hebt en dan moet je jezelf toch herkennen of iig een vermoeden hebben dat jij dat wel eens geweest zou kunnen zijn, toch maar even de politie contacteren.
die man had misschien toch madeleine vast
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53148806
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:

nou aten ze er ook bij, vooruit...
Maar dan nog, van mijzelf uitgaande, ben ik wel teut na 1,5 fles wijn... (nooit geprobeerd eigenlijk)
Je kan idd niks zeggen over de alcoholconsumptie van de mcCanns maar vond het een enorm aantal....
niet dat het iets met deze zaak te maken heeft, maar ik drink echt met gemak twee flessen wijn op als ik met vrienden ga uit eten
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53148847
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

die man had misschien toch madeleine vast
ja, dat of hij bestaat niet

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 13 september 2007 @ 16:24:15 #124
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53148924
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:21 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, dat of hij bestaat niet

[afbeelding]
als je zo'n foto ziet kan je je toch haast niet voorstellen dat ze evt zelf madeleine hebben gedoodt, maar goed, hoe zou iemand eruit moeten zien die dat wel kan. Ziet het aan de buitenkant niet.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_53149069
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef QueenR het volgende:

[..]

als je zo'n foto ziet kan je je toch haast niet voorstellen dat ze evt zelf madeleine hebben gedoodt, maar goed, hoe zou iemand eruit moeten zien die dat wel kan. Ziet het aan de buitenkant niet.
nee, klopt, maar ik kan ook niet voorstellen dat je zo op de foto gaat op dit moment.
je leest konstant dat vooral Kate aan het einde van haar latijn is, een schaduw van zichzelf, en dat zie ik hier ook niet.

het is allemaal van 2 kanten te bekijken, maar net waar je gevoel ligt.
waar het mijne ligt is wel duidelijk
pi_53149149
wat een schattige kids, dat meisje echt een dondersteen en dat ventje een lolbroekje

nu maar hopen dat de ouders geen gestoorde psycho's zijn...
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
  donderdag 13 september 2007 @ 16:38:47 #127
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53149329
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, klopt, maar ik kan ook niet voorstellen dat je zo op de foto gaat op dit moment.
je leest konstant dat vooral Kate aan het einde van haar latijn is, een schaduw van zichzelf, en dat zie ik hier ook niet.

het is allemaal van 2 kanten te bekijken, maar net waar je gevoel ligt.
waar het mijne ligt is wel duidelijk
is deze foto heel recent dan? want ze hebben ook zo'n vakantie armbandje om. ZOu het niet van voor het gebeuren kunnen zijn? (heb data van foto niet gechecked dus weet niet natuurlijk) als het van nu zou zijn zou het wel een heel vreemd geposeerde foto zijn. Al huilt een mens, ook in deze situatie niet de hele dag en moet je om niet te breken natuurlijk ook weleens wat leuks doen. (probeer toch nog maar een beetje het " onschuldig tot tegendeel bewezen is" idee aan te houden, al betwijfel ik helaas ten zeerste dat ze onschuldig zijn)
  donderdag 13 september 2007 @ 16:40:03 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53149367
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is ongeveer 1,5 fles p.p. Al kunnen sommige mensen sneller drinken dan andere. Ach, het is niet heel veel, maar echt weinig is het ook niet. Je zult er zeker wel iets van voelen.
dan ga je er vanuit dat iedereen evenveel heeft gedronken.
Misschien hebben de McCanns zich wel klem gezopen of dronken ze amper wat .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 september 2007 @ 16:42:57 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53149446
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:

je leest konstant dat vooral Kate aan het einde van haar latijn is, een schaduw van zichzelf
dat schreven de kranten ook al toen maddie nog maar net weg was.
Beetje drama toevoegen, want dat verkoopt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 september 2007 @ 16:45:44 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53149530
En of ze wel of niet lachend op de foto moeten gaan: het is kennelijk verboden om ooit weer te lachen als je kind vermist / dood is. Wees blij dat ze zich nog een beetje kunnen ontspannen. Ze hebben ook nog twee andere kleine kinderen die papa en mama nodig hebben. Die lijden er ook onder als papa en mama lijden, dus als ze bij de tweeling zijn, proberen ze hun zorgen even opzij te zetten.
Niet meer actief op Fok!
pi_53149591
shiit.. ik al die pagina's in het oude en nieuwe topic doorlopen in de hoop wat nieuwe info te vinden.. is het allemaal maar nattevingerwerk.
Ik had stiekem gedacht dat Kate mcCann al vrij snel zou bekennen, maar nog niet dus
  donderdag 13 september 2007 @ 16:47:55 #132
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53149599
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
En of ze wel of niet lachend op de foto moeten gaan: het is kennelijk verboden om ooit weer te lachen als je kind vermist / dood is. Wees blij dat ze zich nog een beetje kunnen ontspannen. Ze hebben ook nog twee andere kleine kinderen die papa en mama nodig hebben. Die lijden er ook onder als papa en mama lijden, dus als ze bij de tweeling zijn, proberen ze hun zorgen even opzij te zetten.
dat bedoelde ik dus idd te zeggen
  Redactie Frontpage donderdag 13 september 2007 @ 16:49:10 #133
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53149640
Milagro of ieder ander die van lezen houdt. Alice Sebold heeft een prachtig boek geschreven over een meisje dat wordt vermoord en ze vertelt dan zelf hoe de nabestaanden verder leven. De Wijde Hemel heet t, in t Engels The Lovely Bones.
pi_53149830
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
dat zeg ik toch ook, het is maar wat je wil zien in een foto
  Redactie Frontpage donderdag 13 september 2007 @ 16:57:39 #135
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53149853
Nou als t een foto is van deze week dan zie ik t alsof ze de Portugezen uitlachen. Hahaha, we zijn lekker op tijd gevlucht,
pi_53149918
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef QueenR het volgende:

[..]

is deze foto heel recent dan? want ze hebben ook zo'n vakantie armbandje om. ZOu het niet van voor het gebeuren kunnen zijn? (heb data van foto niet gechecked dus weet niet natuurlijk) als het van nu zou zijn zou het wel een heel vreemd geposeerde foto zijn. Al huilt een mens, ook in deze situatie niet de hele dag en moet je om niet te breken natuurlijk ook weleens wat leuks doen. (probeer toch nog maar een beetje het " onschuldig tot tegendeel bewezen is" idee aan te houden, al betwijfel ik helaas ten zeerste dat ze onschuldig zijn)
die foto is van gisteren, en dat bandje is een Maddie bandje, geen vakantie bandje

maar zoals ik al zei, als je nog in de onschuld gelooft, dan zie je er , terecht, een gezin in wat eindelijk even op adem kan komen
als je niet meer in de onschuld gelooft, dan vraag je je af waarom je zo poseert voor de camera, op dit specifieke moment, niet omdat je nooit meer mag lachen, maar vanwege alles wat ineens tegen je LIJKT te wijzen.

mag ik dat niet te berde brengen ?
pi_53149954
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef SunChaser het volgende:
Milagro of ieder ander die van lezen houdt. Alice Sebold heeft een prachtig boek geschreven over een meisje dat wordt vermoord en ze vertelt dan zelf hoe de nabestaanden verder leven. De Wijde Hemel heet t, in t Engels The Lovely Bones.
Thanks! ik kies de Engelse uitgave dan
  donderdag 13 september 2007 @ 17:02:22 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53149957
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Ephemera het volgende:
shiit.. ik al die pagina's in het oude en nieuwe topic doorlopen in de hoop wat nieuwe info te vinden.. is het allemaal maar nattevingerwerk.
Ik had stiekem gedacht dat Kate mcCann al vrij snel zou bekennen, maar nog niet dus
Waarom zou ze ook? Ze heeft immers niets gedaan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_53149978
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef SunChaser het volgende:
Nou als t een foto is van deze week dan zie ik t alsof ze de Portugezen uitlachen. Hahaha, we zijn lekker op tijd gevlucht,
Foto van deze week?

Goh, ze proberen wel koste wat het kost in de publiciteit te blijven. Ze geilen er echt op en voelen zich behoorlijk celebrity lijkt het wel.
  Redactie Frontpage donderdag 13 september 2007 @ 17:06:33 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53150023
Het is niet echt lachen wat ze doen, t zijn 2 grimassen, wel geforceerd. Volgens mij gelooft die vader ook niet meer in zn vrouw. Wist hij trouwens al dat hij niet de vader van Maddy was of pas deze week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')