die man had misschien toch madeleine vastquote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef milagro het volgende:
die man heeft zichzelf onderhand toch ook wel herkend, lijkt me, uit de media?
of het moet iemand zijn die geen kranten leest, geen tv kijkt, want op vakantie, zegt men ms dan, maar ondertussen is die man ws allang weer thuis en leest iets over een man met dochtertje in roze pyama, hé dat zou ik wel eens kunnen zijn.
ik besef goed dat niet iedereen deze zaak zo volgt als wij dat doen, maar als je nota bene in dat hotel was op het moment dat een meisje verdween, wat nu al maanden voorpagina nieuws is, dan lijkt me dat je die extra interesse wel hebt en dan moet je jezelf toch herkennen of iig een vermoeden hebben dat jij dat wel eens geweest zou kunnen zijn, toch maar even de politie contacteren.
niet dat het iets met deze zaak te maken heeft, maar ik drink echt met gemak twee flessen wijn op als ik met vrienden ga uit etenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
nou aten ze er ook bij, vooruit...
Maar dan nog, van mijzelf uitgaande, ben ik wel teut na 1,5 fles wijn... (nooit geprobeerd eigenlijk)
Je kan idd niks zeggen over de alcoholconsumptie van de mcCanns maar vond het een enorm aantal....
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die man had misschien toch madeleine vast![]()
als je zo'n foto ziet kan je je toch haast niet voorstellen dat ze evt zelf madeleine hebben gedoodt,quote:Op donderdag 13 september 2007 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]ja, dat of hij bestaat niet
[afbeelding]
nee, klopt, maar ik kan ook niet voorstellen dat je zo op de foto gaat op dit moment.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je zo'n foto ziet kan je je toch haast niet voorstellen dat ze evt zelf madeleine hebben gedoodt,maar goed, hoe zou iemand eruit moeten zien die dat wel kan. Ziet het aan de buitenkant niet.
![]()
is deze foto heel recent dan? want ze hebben ook zo'n vakantie armbandje om. ZOu het niet van voor het gebeuren kunnen zijn? (heb data van foto niet gechecked dus weet niet natuurlijk) als het van nu zou zijn zou het wel een heel vreemd geposeerde foto zijn. Al huilt een mens, ook in deze situatie niet de hele dag en moet je om niet te breken natuurlijk ook weleens wat leuks doen. (probeer toch nog maar een beetje het " onschuldig tot tegendeel bewezen is" idee aan te houden, al betwijfel ik helaas ten zeerste dat ze onschuldig zijn)quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, klopt, maar ik kan ook niet voorstellen dat je zo op de foto gaat op dit moment.
je leest konstant dat vooral Kate aan het einde van haar latijn is, een schaduw van zichzelf, en dat zie ik hier ook niet.
het is allemaal van 2 kanten te bekijken, maar net waar je gevoel ligt.
waar het mijne ligt is wel duidelijk
dan ga je er vanuit dat iedereen evenveel heeft gedronken.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1,5 fles p.p. Al kunnen sommige mensen sneller drinken dan andere. Ach, het is niet heel veel, maar echt weinig is het ook niet. Je zult er zeker wel iets van voelen.
dat schreven de kranten ook al toen maddie nog maar net weg was.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
je leest konstant dat vooral Kate aan het einde van haar latijn is, een schaduw van zichzelf
dat bedoelde ik dus idd te zeggenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
En of ze wel of niet lachend op de foto moeten gaan: het is kennelijk verboden om ooit weer te lachen als je kind vermist / dood is. Wees blij dat ze zich nog een beetje kunnen ontspannen. Ze hebben ook nog twee andere kleine kinderen die papa en mama nodig hebben. Die lijden er ook onder als papa en mama lijden, dus als ze bij de tweeling zijn, proberen ze hun zorgen even opzij te zetten.
dat zeg ik toch ook, het is maar wat je wil zien in een fotoquote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
En of ze wel of niet lachend op de foto moeten gaan: het is kennelijk verboden om ooit weer te lachen als je kind vermist / dood is. Wees blij dat ze zich nog een beetje kunnen ontspannen. Ze hebben ook nog twee andere kleine kinderen die papa en mama nodig hebben. Die lijden er ook onder als papa en mama lijden, dus als ze bij de tweeling zijn, proberen ze hun zorgen even opzij te zetten.
die foto is van gisteren, en dat bandje is een Maddie bandje, geen vakantie bandjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
is deze foto heel recent dan? want ze hebben ook zo'n vakantie armbandje om. ZOu het niet van voor het gebeuren kunnen zijn? (heb data van foto niet gechecked dus weet niet natuurlijk) als het van nu zou zijn zou het wel een heel vreemd geposeerde foto zijn. Al huilt een mens, ook in deze situatie niet de hele dag en moet je om niet te breken natuurlijk ook weleens wat leuks doen. (probeer toch nog maar een beetje het " onschuldig tot tegendeel bewezen is" idee aan te houden, al betwijfel ik helaas ten zeerste dat ze onschuldig zijn)
Thanks! ik kies de Engelse uitgave danquote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef SunChaser het volgende:
Milagro of ieder ander die van lezen houdt. Alice Sebold heeft een prachtig boek geschreven over een meisje dat wordt vermoord en ze vertelt dan zelf hoe de nabestaanden verder leven. De Wijde Hemel heet t, in t Engels The Lovely Bones.
Waarom zou ze ook? Ze heeft immers niets gedaan?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Ephemera het volgende:
shiit.. ik al die pagina's in het oude en nieuwe topic doorlopen in de hoop wat nieuwe info te vinden.. is het allemaal maar nattevingerwerk.
Ik had stiekem gedacht dat Kate mcCann al vrij snel zou bekennen, maar nog niet dus![]()
Foto van deze week?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef SunChaser het volgende:
Nou als t een foto is van deze week dan zie ik t alsof ze de Portugezen uitlachen. Hahaha, we zijn lekker op tijd gevlucht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |