abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53195100
Het gaat hier over de SP en Yilderim en niet over de VVD of PVV
pi_53246293
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:34 schreef waterrad het volgende:

Gek trouwens dat iedereen praat over het ondemocratische van de SP, had Rita Verdonk niet meer stemmen dan Rutte
Rutte is heel democratisch gekozen als leider hoor. En in tegenstelling tot de SP heeft de VVD níet haar zetel opgeëist toen ze Verdonk uit de fractie zette. De SP is wel degelijk minder goed bezig op dit punt.
  maandag 17 september 2007 @ 18:16:04 #28
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_53249291
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

En in tegenstelling tot de SP heeft de VVD níet haar zetel opgeëist toen ze Verdonk uit de fractie zette.
Oh jawel hoor. Net zoals elke andere partij dat zou doen. Verdonk is nog niet geroyeerd, maar dat zal niet lang meer duren op deze manier.
pi_53249332
SP, met koning Marijnissen
pi_53250128
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Eensch!

Allemaal leuk en aardig voor de beste man, die media exposure, ik heb zo het idee dat hij zal 'sterven' als de zoveelste eendagsvlieger.
nou ik denk het niet
hij heeft bijzonder veel ervaring in de politiek en ook fanatieke mensen om zich heen verzameld
SP-zwolle loopt half leeg (meer dan het halve bestuur enfractievoorzitster + iemand van steunfractie), sp-overijssel ook (na duzgun, nu ook de nummer 2) en sp-emmen wil ook een eigen afdeling van solidara oprichten, zie ook http://www.rtvdrenthe.nl/(...)08.aspx?newsId=16600
pi_53250554
Ik zag Yildirim net weer op TV en ik vind zijn manier van praten eigenlijk wel goed bij zijn image passen.

Deze man moet netzoals Wilders en Verdonk zeker een kans krijgen. Deze politieke situaties zijn gewoon het toppunt van bestuurlijke vernieuwing.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53254510
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:46 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

nou ik denk het niet
hij heeft bijzonder veel ervaring in de politiek en ook fanatieke mensen om zich heen verzameld
SP-zwolle loopt half leeg (meer dan het halve bestuur enfractievoorzitster + iemand van steunfractie), sp-overijssel ook (na duzgun, nu ook de nummer 2) en sp-emmen wil ook een eigen afdeling van solidara oprichten, zie ook http://www.rtvdrenthe.nl/(...)08.aspx?newsId=16600
Dit trek ik in
was net bij in de raad en daarna was er een interview met wat mensen die uit de sp stapten of hun actieviteiten opzegden.

2 werder er slechts lid van solidara, terwijl dit toch de mensen waren die zeer nauw bij duzgun betrokken waren
ook vrouw van duzgun blijft sp-lid (net als de meesten)
  dinsdag 18 september 2007 @ 06:12:31 #33
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_53262455
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

ook vrouw van duzgun blijft sp-lid (net als de meesten)
. Goed begin van z'n partij. Kan z'n vrouw niet eens overtuigen om lid te worden.
pi_53264618
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 06:12 schreef freako het volgende:

[..]

. Goed begin van z'n partij. Kan z'n vrouw niet eens overtuigen om lid te worden.
Yildrim is gewoon een westerse man, die zijn vrouw democratisch laat kiezen. Daar kunnen een hoop mannen uit zijn (voormalige) cultuur nog wat van leren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53296640
Ik heb Yildirim een aantal keren aan het woord gehoord en enige tijd geleden ook persoonlijk een handje geschud. De man heeft echt wel iets zinnigs te melden. Of zijn nieuwe partij kans van slagen heeft, weet ik niet, maar zijn analyse over de misstanden binnen de SP vond ik erg helder. Mijn zegen heeft -ie dus.
pi_53304269
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
ook persoonlijk een handje geschud.
Maggot-groupie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')