Cd-BON? Waarom denk je gelijk weer iets te krijgen? Ben je ergens niet aangenomen door je drakenshirt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wauw, gaaf!, krijg ik nu een CD bon waar ik alternatieve muziek mee kan aanschaffen?![]()
[..]
Rofl, alsof ik geïnterreseerd ben om in de corporatistische bedrijfsleven te werken.
De inhoud is belangrijker dan het uiterlijk, hypothetisch als ik een computerbedrijf zou hebben en een übernerd met 200 IQ zou binnen lopen compleet met drakenshirt en alles zou ik die liever aan nemen dan meneer "ik draag een pak" met een gemiddelde IQ aangezien hij meer een aanvulling kan zijn tot het bedrijf dan iemand die minder gekwalificeerd is dan die gene die persé zich ergens onnodig om moet kleden om indruk te maken.
[..]
Gelijk weer het ongewassen er bij betrekken, wat is die kortzichtigheid toch?
En ondanks dat, al zien "we" er allemaal "het zelfde uit" het is nog steeds een alternatief op de mainstream.
Maar goed als je goed kijkt naar de de verschillende subculturen bestaat er een onwijs groot verschil in smaak in kleding, muziek, visie, filosofie en esthetischiteit die elk vele malen breder zijn dan het gemiddelde.
Ik zie al aan de manier hoe jij over het 'corporatistische bedrijfsleven' denkt dat jij het nooit ver zult schoppen. Jij zult later veel plezier beleven en geld verdienen met je baan als palletsorteerder of autostoelenassembleur.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Rofl, alsof ik geïnterreseerd ben om in de corporatistische bedrijfsleven te werken.
De inhoud is belangrijker dan het uiterlijk, hypothetisch als ik een computerbedrijf zou hebben en een übernerd met 200 IQ zou binnen lopen compleet met drakenshirt en alles zou ik die liever aan nemen dan meneer "ik draag een pak" met een gemiddelde IQ aangezien hij meer een aanvulling kan zijn tot het bedrijf dan iemand die minder gekwalificeerd is dan die gene die persé zich ergens onnodig om moet kleden om indruk te maken.
Het is niet meer alternatief dan, pak 'm beet, dat hele urban cultuurtje waar al die pubertjes zich tegenwoordig mee ophouden. Net zoals menig ander cultuur en/of stijl pik je 'alternatievelingen' d'r ook zo uit, en waaraan en dat geval? Aan dat onverzorgde uiterlijk, die rebelse "ik distantiëer me van de samenleving want ik ben alternatief en uniek!" houding, die verschrikkelijke muzieksmaak (rock is okee, maar metal? Nee dank je. Gatverdamme. Dan nog liever dat debiele gedoe dat 'jumpstyle' heet) en die verschrikkelijke nonchalante houding.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Gelijk weer het ongewassen er bij betrekken, wat is die kortzichtigheid toch?
En ondanks dat, al zien "we" er allemaal "het zelfde uit" het is nog steeds een alternatief op de mainstream.
Dus jij ziet ook mensen uitgaan of een restaurant bezoeken in een AH outfit?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:41 schreef Heathen het volgende:
Ik begrijp even niet waarom vrijetijdskleding verward wordt met bedrijfskleding.
Mannen in pakken is wat mij betreft net zo gelijk als dat alle cassieres bij de AH hetzelfde outfit moeten dragen.
Ik heb het over bedrijfskleding. Bij de één is dat een AH-outfit, bij de ander is dat een pak.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:46 schreef TryX het volgende:
[..]
Dus jij ziet ook mensen uitgaan of een restaurant bezoeken in een AH outfit?![]()
woehoe tieten.......... als je je had omgedraaidquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Is bloot ook goed?
[afbeelding]
Bij de weg...ik rook niet. Dat laat ik aan de draken over.
Ik heb wel eens een drakenshirt gekregen, maar ik heb 'm nooit aangehad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef TryX het volgende:
[..]
Cd-BON? Waarom denk je gelijk weer iets te krijgen? Ben je ergens niet aangenomen door je drakenshirt?![]()
Bovendien, je wordt in 99% van alle gevallen niet aangenomen als je in je drakenoutfit aan komt schijte. Ook mensen die in pak rond lopen kunnen een hoog IQ hebben, daar heb je geen drakenshirt voor nodig?
Dat zijn immers je eigen woorden..
Ach wie heeft nou werk nodig als je al je eigen kapitaal bezit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik zie al aan de manier hoe jij over het 'corporatistische bedrijfsleven' denkt dat jij het nooit ver zult schoppen. Jij zult later veel plezier beleven en geld verdienen met je baan als palletsorteerder of autostoelenassembleur.
Nee, je leest mn post niet goed, ik zeg dat als iemand slimmer is maar niet "goed gekleed" is zou ik 'm alsnog wel aan nemen ik zeg dus niet dat het gelijk zo is dat iemand dommer is OMDAT ie zo of zo kleed, dat maak JIJ er van.quote:Hoe kom je eigenlijk tot de conclusie dat het netjes kleden en representatief uitzien meteen betekent dat je dan dommer zou moeten zijn, of een lager IQ zou moeten hebben? Alsof er een soort onzichtbare, asynchrome verhouding achter zit. In vrijwel elke fatsoenlijke baan met carriéremogelijkheden kom je onherroepelijk situaties tegen dat je presentaties moet geven, contact hebt met partners en klanten en/of op locatie moet gaan bij bedrijven en/of klanten. Nee, dan maak je indruk met je alternatieve kleding en je torenhoge IQ.
Helaas zal ik je sowieso nooit uit je close-mindedness kunnen praten dus hier ga ik dan maar ook niet op in, want het heeft gewoon geen zin.quote:Het is niet meer alternatief dan, pak 'm beet, dat hele urban cultuurtje waar al die pubertjes zich tegenwoordig mee ophouden. Net zoals menig ander cultuur en/of stijl pik je 'alternatievelingen' d'r ook zo uit, en waaraan en dat geval? Aan dat onverzorgde uiterlijk, die rebelse "ik distantiëer me van de samenleving want ik ben alternatief en uniek!" houding, die verschrikkelijke muzieksmaak (rock is okee, maar metal? Nee dank je. Gatverdamme. Dan nog liever dat debiele gedoe dat 'jumpstyle' heet) en die verschrikkelijke nonchalante houding.
Je weetzz die doekoe die je daar maakt is je vriendquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach wie heeft nou werk nodig als je al je eigen kapitaal bezit.![]()
[..]
Nee, je leest mn post niet goed, ik zeg dat als iemand slimmer is maar niet "goed gekleed" is zou ik 'm alsnog wel aan nemen ik zeg dus niet dat het gelijk zo is dat iemand dommer is OMDAT ie zo of zo kleed, dat maak JIJ er van.
[..]
Helaas zal ik je sowieso nooit uit je close-mindedness kunnen praten dus hier ga ik dan maar ook niet op in, want het heeft gewoon geen zin.
Helaas, hopelijk kun jij op een SOCIAAL aspect ooit nog groeien inplaats van alleen maar te promoveren in het bedrijfsleven want dat zijn geen vrienden.
Swa, die denero is fatti, buy je veel jonkol mee voor je matti's.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef TryX het volgende:
[..]
Je weetzz die doekoe die je daar maakt is je vriend![]()
Heeft niks te maken met eenheidsworsten. Mensen met drakenshirts zijn ook gewoon eenheidsworsten. Het is alleen typisch dat het altijd een bepaald soort personen zijn. Mensen die drakenshirts dragen zijn D&D-spelende sukkels die de LotR-trilogie al 10x hebben gezien en 'm ook nog eens bijzonder goed vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lang leve de eenheidsworst!
Laten we er allemaal even saai uit zien als de volgende!
Die eerste ziet er uit als een 'American Psycho'-extra, met die nét-iets-te-perfecte-glimlach.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een pak is gewoon representatief en je maakt sowieso al een betrouwbaardere indruk dan een of andere idioot met een hanekam en alto-kleding. Van wie zou jij een TV kopen?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Sure gastquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die eerste ziet er uit als een 'American Psycho'-extra, met die nét-iets-te-perfecte-glimlach.
Dan liever het Bunkershirt.
De "drakenshirt" figuren die ik ben tegen gekomen zijn allemaal kampers.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met eenheidsworsten. Mensen met drakenshirts zijn ook gewoon eenheidsworsten. Het is alleen typisch dat het altijd een bepaald soort personen zijn. Mensen die drakenshirts dragen zijn D&D-spelende sukkels die de LotR-trilogie al 10x hebben gezien en 'm ook nog eens bijzonder goed vinden.
Dat is jouw perceptie, ik vertrouw niemand in een pak, ik vertrouw eerder iemand die zichzelf kent en daarnaar weet te kleden dan een lichaamelijk masker op zet om zich anders voor te doen dan hij is.quote:Een pak is gewoon representatief en je maakt sowieso al een betrouwbaardere indruk dan een of andere idioot met een hanekam en alto-kleding. Van wie zou jij een TV kopen?
Ik hoef mn alternatieve rommel niet op te zoeken, dat zou ik wel moeten voor wat jij mij zou willen voorschotellen en dan nog zal de helft van de lui opmerkingen hebben dat je das niet bij je schoenen past en andere modekutjes op merkingen.quote:[afbeelding]
of
[afbeelding]
Je andere argument dat inhoud belangrijker is dan uiterlijk is waar maar je ontkracht het gelijk door te zeggen dat je met alternatieve kleding dus blijkbaar niet om uiterlijk maar om innerlijk geeft. Als jij innerlijk het belangrijkste vindt, dan zou je niet de moeite nemen om allemaal alternatieve rommel op te zoeken. Dan zou je namelijk gewoon genoegen nemen met normale kleding en je door je innerlijk onderscheiden.
De meeste subculturen zijn echt niet bezig om persé zo anders mogenlijk te zijn OM het zo anders mogenlijk te zijn, die mensen hebben gewoon een andere smaak, invloeden, keuzes en visie.quote:Weet je wat het is? Al die alto's denken dat ze zo alternatief zijn maar eigenlijk zijn ze net zulke "eenheidsworsten" als de mensen die zich normaal kleden. Het verschil is alleen dat normale mensen weten dat ze zich normaal/representatief kleden maar alto's blijven denken dat ze zo speciaal zijn. Het enige wat alto's bereiken is dat ze eruitzien als een stel halve zwervers en ze alleen in vuige fantasy-winkeltjes aan de bak kunnen.
Take the red pill or the blue pill.![]()
Heeft iemand jouw wel eens verteld dat voetbal volgen precies het zelfde is als wijven mode volgen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Lyzio het volgende:
Bandshirts, Lollershirts, Drakenshirts, shirts met tribals erop. Die mensen die daar in steken stinken ook meestal.
"emos" wel, want dat is geen echte subcultuur dat is een manifistatie van mainstream waardes binnen de zogenaamde alternatieve subculturen omdat ze in geven op peer pressure maar vooral voor marketing zoals ook in het dagenlijkse "mainstream" cultuur gebeurd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Emo's en andere wannabe cultuurs die denken dat ze uniek zijn terwijl ze zich allemaal hetzelfde kleden
Uniek hoor
Ik kan hier alleen maar om lachen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach wie heeft nou werk nodig als je al je eigen kapitaal bezit.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Nee, je leest mn post niet goed, ik zeg dat als iemand slimmer is maar niet "goed gekleed" is zou ik 'm alsnog wel aan nemen ik zeg dus niet dat het gelijk zo is dat iemand dommer is OMDAT ie zo of zo kleed, dat maak JIJ er van.
Kijk, hier doe je weer hetzelfde. Het komt er dus op neer dat, omdat ik me wel fatsoenlijk kan kleden en er representatief uit kan zien, ik dus niet meer sociaal kan zijn en me enkel in het bedrijfsleven kan presenteren. Nogmaals, het is echt geen verhouding of zo hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Helaas, hopelijk kun jij op een SOCIAAL aspect ooit nog groeien inplaats van alleen maar te promoveren in het bedrijfsleven want dat zijn geen vrienden.
Gewoon om het feit dat ik geen draken draag ben ik zwak ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"emos" wel, want dat is geen echte subcultuur dat is een manifistatie van mainstream waardes binnen de zogenaamde alternatieve subculturen omdat ze in geven op peer pressure maar vooral voor marketing zoals ook in het dagenlijkse "mainstream" cultuur gebeurd.
Mensen zijn eenmaal zwak en beïnvloedbaar, maar sommige minder dan anderen en persoon zoals jij Maikuuul bent heel erg beïnvloedbaar, dat maakt jou nog geen slecht persoon maar in mijn ogen een stuk gereedschap waar je zelf helaas voor kiest.
Wat heeft voetbal hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heeft iemand jouw wel eens verteld dat voetbal volgen precies het zelfde is als wijven mode volgen?
Even nutteloze kankertroep.
Kom maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |