quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, want een callcenterzombie-baan geeft je heel veel vrijheid en ontplooiingsmogelijkheden.![]()
![]()
![]()
er is niks triester dan mensen die toppie roepen, echt royal sadnessquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:11 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
jongetjes met een light sabre![]()
Fotoboek + eerdere opmerkingen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waar concludeer jij uit dat ik een callcenter-zombie baan heb?
Dat jij zo'n simplistisch beeld van de wereld hebt, is niet mijn probleem. Callcenter = sowieso geen ambitie. Er zijn zat mensen te vinden in het bedrijfsleven die wel degelijk ambitie hebben en zich opwerken en belangrijke dingen doen.quote:Bovendien is dat nog altijd interessanter dan de hele dag als een soort pinguin door het gebouw te sjokken en er dan aan het eind achter komen dat je eigenlijk helemaal geen zak hebt gedaan.
Die callcenter lui werken iig voor hun geld.
Dus, waarom doe je dan zo'n moeite om buiten de norm te vallen?quote:En wat heb je nou uiteindelijk aan zelfontplooiing. Uiteindelijk gaan we allemaal de pijp uit en dan heb je er geen fuck meer aan.
In mijn profiel staat anders duiderlijk IT'er.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Fotoboek + eerdere opmerkingen.
Belangrijke dingen doen is trui, mensen die er mee gaan patsen nog truier.quote:[..]
Dat jij zo'n simplistisch beeld van de wereld hebt, is niet mijn probleem. Callcenter = sowieso geen ambitie. Er zijn zat mensen te vinden in het bedrijfsleven die wel degelijk ambitie hebben en zich opwerken en belangrijke dingen doen.
[..]
quote:Dus, waarom doe je dan zo'n moeite om buiten de norm te vallen?![]()
Whatever.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef McKillem het volgende:
In mijn profiel staat anders duiderlijk IT'er.
Kijk! Daar hebben we het al. Ambitieloos werk, dat is het enige waar je goed voor bent. Dan is jouw omschrijving voor werk inderdaad heel treffend.quote:Belangrijke dingen doen is trui, mensen die er mee gaan patsen nog truier.
Ik heb helemaal geen zin aan dergelijke verantwoordelijkheden, ik ga gewoon naar werk en ga weer naar huis.
Ik verlang meer. Ik wil ook werk waarin ik me kan ontwikkelen.quote:Mijn leven interresant maken doe ik door de dingen die ik buiten mijn werk doe. Het enige dat ik relevant vind aan werk is, 1 ik moet he leuk vinden, 2, ik moet rondkomen. En wat dat betreft heb ik nu gewoon mijn droombaan.
Dus jouw ambitie is om als een soort sneue alto door het leven te gaan? Lekkere ambitie dan.quote:Dat heeft niets met ambietie te maken. Er is meer in het leven dan werken. Werken doe je alleen om te leven, niet andersom. Ambities heb ik ook genoeg, maar die vinden bijna allemaal in mijn prive leven plaats.
Hé, ieder z'n meug. Als ik er verder geen last van heb, moet iedereen het zelf weten.quote:Dat jij het absoluut niet kan begrijpen dat ik me op deze manier gewoon fijn voel dat is niet mijn probleem.
Oké, ik hou dit even in gedachten met het oog op jouw volgende opmerking.quote:Het heeft iig helemaal geen fuck met normshoppen te maken. De maatschappij schopt mij buiten de norm, ik hen niet.
Dus begin me daar niet over.![]()
Je schopt hier tegen de norm. Kutkapsel en lelijke merkkleding.quote:Als ik me "maatschappelijk correct" (dwv lelijke merkleding, kutkapsel e.d.)
Nou, bepaal je lekker zelf wat je aantrekt dan hebben wij iets om op te kotsen.quote:moet kleden zit ik over het algemeen gewoon niet lekker in mijn vel. Ik bepaal zelf wat ik aantrek, dat mensen dat niet begrijpen en verwerpen zegt meer over hen dan mij.
Pwntquote:
Dat moet jij weten, maar mensen dit niet willen hoef je ook de grond niet in te boren.quote:Kijk! Daar hebben we het al. Ambitieloos werk, dat is het enige waar je goed voor bent. Dan is jouw omschrijving voor werk inderdaad heel treffend.
[..]
Ik verlang meer. Ik wil ook werk waarin ik me kan ontwikkelen.
Onzin, ik werk omdat het geld me niet op mijn rug groeit. En een uitkering trekken zie ik niet zitten.quote:[..]
Dus jouw ambitie is om als een soort sneue alto door het leven te gaan? Lekkere ambitie dan.
Werken doe je niet om te leven, noch leef je om te werken. Je werkt ergens omdat je van mening bent dat jouw inbreng ertoe doet. Je werkt ergens omdat je een extra dimensie aan je leven wilt geven en omdat je met jouw werk een bedrijf/zaak/wereld kunt helpen. Je werkt ergens zodat je een bepaalde status verwerft, een credibility.
[..]
Is goed.quote:Hé, ieder z'n meug. Als ik er verder geen last van heb, moet iedereen het zelf weten.
[..]
Oké, ik hou dit even in gedachten met het oog op jouw volgende opmerking.
[..]
Ik schop tegen de norm omdat ik vind dat het overgrote deel van nederland er kut uitziet? Dit valt in mijn optiek nogsteeds onder de noemer mening.quote:Je schopt hier tegen de norm. Kutkapsel en lelijke merkkleding.
[..]
quote:Nou, bepaal je lekker zelf wat je aantrekt dan hebben wij iets om op te kotsen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:25 schreef Spacehamster het volgende:
Je kunt je ook in geen enkele kleding meer tonen zonder dat er wat aan op te merken is he...
Let's go skinnydipping!
* Spacehamster trekt kleren uit
Weeee! I'm nekkid!
Oh...eh...nee laat maar, dan komt er een discussie over welke tattoos wel en niet kunnen.
Totally agree. Ik heb een ICT opleiding gevolgd en veel netwerkbeheerderwerk + ervaring opgedaan, helemaal niks mis mee, maar het 'verborgen in sysadmin hokje zitten' is voor mij nu toch echt een gepasseerd station, ik wil wat meer bereiken dan alleen dat.quote:
Ik ga even niet meer per opmerking reageren want dat heeft geen zin meer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Pwnt
[..]
Dat moet jij weten, maar mensen dit niet willen hoef je ook de grond niet in te boren.
[..]
Onzin, ik werk omdat het geld me niet op mijn rug groeit. En een uitkering trekken zie ik niet zitten.
Bovendien is het leuk terverdrijf mits je een leuke baan hebt.
[..]
Is goed.
[..]
Ik schop tegen de norm omdat ik vind dat het overgrote deel van nederland er kut uitziet? Dit valt in mijn optiek nogsteeds onder de noemer mening.
Met zo'n instelling kan je wel meer afkeuren als zijnde buiten de norm.
[..]
En gaan jullie vooral door, het bevestigd keer op keer het niveau van de gemiddelde nederlander.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga even niet meer per opmerking reageren want dat heeft geen zin meer.
Dit topic is in het leven geroepen omdat wij het er belachelijk uit vinden zien en er tevens ook een bepaald imago aan kleeft. Dat is ook een mening. Dus laat ons het lekker denken en ga jij nou maar gewoon met je alternatieve vrienden de alternatieveling uithangen. Of niet. Zal mij een zorg wezen. Als jij je er zo erg aan stoort dat bepaalde mensen je er negatief uit vinden zien, dan moet je eerst maar eens bij jezelf te rade gaan. Blijkbaar zit je er nogal mee anders had je hier niet gereageerd.![]()
Het feit dat mensen zich überhaupt druk maken om de mening van iemand over iemands kledingstijl getuigt niet echt van een spannend turbulent leventje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het feit dat mensen zich überhaupt druk maken om iemands kledingstijl getuigt niet echt van een spannend turbulent leventje.![]()
niks mis met WoWquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Lyzio het volgende:
En volgens mij spelen ze WoW
Die merkenquote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef gekko007 het volgende:
[..]
niks mis met WoWk speel t ook, maar k draag geen drakenshirts!! alleen g-star, Diesel, Replay
, Bjorn Borg
mja er is tuulijk verschil tussen WOW addicts en spelers![]()
Als je indruk wilt maken draag je gewoon wat je zelf leuk vindquote:Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Die merken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je indruk wilt maken ofzo draag dan tenminste :
Lacoste/ Ralph Lauren / Tommy![]()
Als je indruk wilt maken doe je dit niet met een merkje op een kledingstuk. Mensen die kleding kopen van de door jou genoemde merken, alleen maar 'om indruk te maken', zijn net zo triest als die G-star troep.quote:Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Die merken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit gedragen, maar ziet er leuk uit, nu je het zo laat zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
Te belachelijk, een paar voorbeeldjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, da's met tal van dat soort dingen zo. Jumpen is nu weer uit, hakken was uit toen er Gabber Pietje deuntjes kwamen etc.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Spacehamster het volgende:
Het enige probleem dat ik zie met drakenshirts is dat ze al jaren bij de Zeeman hangen.
De Zeeman is zeer verantwoord voor basics en alles wat niet lang mee hoeft te gaan. Maar als uitbundige kleren er hangen dan worden die kleren automatisch fout.
Je draagt gewoon niet iets dat je bierbuikende opa ook draagt.
Als straks de Zeeman vol hangt met bontkraagjasjes en je oma gaat er mee lopen dan zijn die ook definitief tabu. (Niet dat ik die zooi ooit zou dragen of zelfs ooit heb gedragen. Overigens...)
quote:Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Die merken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |