abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53196204
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, want een callcenterzombie-baan geeft je heel veel vrijheid en ontplooiingsmogelijkheden.

Waar concludeer jij uit dat ik een callcenter-zombie baan heb?

Bovendien is dat nog altijd interessanter dan de hele dag als een soort pinguin door het gebouw te sjokken en er dan aan het eind achter komen dat je eigenlijk helemaal geen zak hebt gedaan.
Die callcenter lui werken iig voor hun geld.

En wat heb je nou uiteindelijk aan zelfontplooiing. Uiteindelijk gaan we allemaal de pijp uit en dan heb je er geen fuck meer aan.
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:20:22 #277
138448 PeZu
Suspended animation
pi_53196324
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:11 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

jongetjes met een light sabre
er is niks triester dan mensen die toppie roepen, echt royal sadness _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_53196930
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:14 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar concludeer jij uit dat ik een callcenter-zombie baan heb?
Fotoboek + eerdere opmerkingen.
quote:
Bovendien is dat nog altijd interessanter dan de hele dag als een soort pinguin door het gebouw te sjokken en er dan aan het eind achter komen dat je eigenlijk helemaal geen zak hebt gedaan.
Die callcenter lui werken iig voor hun geld.
Dat jij zo'n simplistisch beeld van de wereld hebt, is niet mijn probleem. Callcenter = sowieso geen ambitie. Er zijn zat mensen te vinden in het bedrijfsleven die wel degelijk ambitie hebben en zich opwerken en belangrijke dingen doen.
quote:
En wat heb je nou uiteindelijk aan zelfontplooiing. Uiteindelijk gaan we allemaal de pijp uit en dan heb je er geen fuck meer aan.
Dus, waarom doe je dan zo'n moeite om buiten de norm te vallen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53197229
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Fotoboek + eerdere opmerkingen.
In mijn profiel staat anders duiderlijk IT'er.
quote:
[..]

Dat jij zo'n simplistisch beeld van de wereld hebt, is niet mijn probleem. Callcenter = sowieso geen ambitie. Er zijn zat mensen te vinden in het bedrijfsleven die wel degelijk ambitie hebben en zich opwerken en belangrijke dingen doen.
[..]
Belangrijke dingen doen is trui, mensen die er mee gaan patsen nog truier.
Ik heb helemaal geen zin aan dergelijke verantwoordelijkheden, ik ga gewoon naar werk en ga weer naar huis.
Mijn leven interresant maken doe ik door de dingen die ik buiten mijn werk doe. Het enige dat ik relevant vind aan werk is, 1 ik moet he leuk vinden, 2, ik moet rondkomen. En wat dat betreft heb ik nu gewoon mijn droombaan.
Dat heeft niets met ambietie te maken. Er is meer in het leven dan werken. Werken doe je alleen om te leven, niet andersom. Ambities heb ik ook genoeg, maar die vinden bijna allemaal in mijn prive leven plaats.
quote:
Dus, waarom doe je dan zo'n moeite om buiten de norm te vallen?

Dat jij het absoluut niet kan begrijpen dat ik me op deze manier gewoon fijn voel dat is niet mijn probleem.
Het heeft iig helemaal geen fuck met normshoppen te maken. De maatschappij schopt mij buiten de norm, ik hen niet.
Dus begin me daar niet over.

Als ik me "maatschappelijk correct" (dwv lelijke merkleding, kutkapsel e.d.) moet kleden zit ik over het algemeen gewoon niet lekker in mijn vel. Ik bepaal zelf wat ik aantrek, dat mensen dat niet begrijpen en verwerpen zegt meer over hen dan mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door McKillem op 15-09-2007 15:25:52 ]
pi_53197841
terechte klacht
pi_53198388
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef McKillem het volgende:

In mijn profiel staat anders duiderlijk IT'er.
Whatever.
quote:
Belangrijke dingen doen is trui, mensen die er mee gaan patsen nog truier.
Ik heb helemaal geen zin aan dergelijke verantwoordelijkheden, ik ga gewoon naar werk en ga weer naar huis.
Kijk! Daar hebben we het al. Ambitieloos werk, dat is het enige waar je goed voor bent. Dan is jouw omschrijving voor werk inderdaad heel treffend.
quote:
Mijn leven interresant maken doe ik door de dingen die ik buiten mijn werk doe. Het enige dat ik relevant vind aan werk is, 1 ik moet he leuk vinden, 2, ik moet rondkomen. En wat dat betreft heb ik nu gewoon mijn droombaan.
Ik verlang meer. Ik wil ook werk waarin ik me kan ontwikkelen.
quote:
Dat heeft niets met ambietie te maken. Er is meer in het leven dan werken. Werken doe je alleen om te leven, niet andersom. Ambities heb ik ook genoeg, maar die vinden bijna allemaal in mijn prive leven plaats.
Dus jouw ambitie is om als een soort sneue alto door het leven te gaan? Lekkere ambitie dan.

Werken doe je niet om te leven, noch leef je om te werken. Je werkt ergens omdat je van mening bent dat jouw inbreng ertoe doet. Je werkt ergens omdat je een extra dimensie aan je leven wilt geven en omdat je met jouw werk een bedrijf/zaak/wereld kunt helpen. Je werkt ergens zodat je een bepaalde status verwerft, een credibility.
quote:
Dat jij het absoluut niet kan begrijpen dat ik me op deze manier gewoon fijn voel dat is niet mijn probleem.
Hé, ieder z'n meug. Als ik er verder geen last van heb, moet iedereen het zelf weten.
quote:
Het heeft iig helemaal geen fuck met normshoppen te maken. De maatschappij schopt mij buiten de norm, ik hen niet.
Dus begin me daar niet over.
Oké, ik hou dit even in gedachten met het oog op jouw volgende opmerking.
quote:
Als ik me "maatschappelijk correct" (dwv lelijke merkleding, kutkapsel e.d.)
Je schopt hier tegen de norm. Kutkapsel en lelijke merkkleding.
quote:
moet kleden zit ik over het algemeen gewoon niet lekker in mijn vel. Ik bepaal zelf wat ik aantrek, dat mensen dat niet begrijpen en verwerpen zegt meer over hen dan mij.
Nou, bepaal je lekker zelf wat je aantrekt dan hebben wij iets om op te kotsen.
pi_53198528
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Whatever.
[..]
Pwnt
quote:
Kijk! Daar hebben we het al. Ambitieloos werk, dat is het enige waar je goed voor bent. Dan is jouw omschrijving voor werk inderdaad heel treffend.
[..]

Ik verlang meer. Ik wil ook werk waarin ik me kan ontwikkelen.
Dat moet jij weten, maar mensen dit niet willen hoef je ook de grond niet in te boren.
quote:
[..]

Dus jouw ambitie is om als een soort sneue alto door het leven te gaan? Lekkere ambitie dan.

Werken doe je niet om te leven, noch leef je om te werken. Je werkt ergens omdat je van mening bent dat jouw inbreng ertoe doet. Je werkt ergens omdat je een extra dimensie aan je leven wilt geven en omdat je met jouw werk een bedrijf/zaak/wereld kunt helpen. Je werkt ergens zodat je een bepaalde status verwerft, een credibility.
[..]
Onzin, ik werk omdat het geld me niet op mijn rug groeit. En een uitkering trekken zie ik niet zitten.
Bovendien is het leuk terverdrijf mits je een leuke baan hebt.
quote:
Hé, ieder z'n meug. Als ik er verder geen last van heb, moet iedereen het zelf weten.
[..]

Oké, ik hou dit even in gedachten met het oog op jouw volgende opmerking.
[..]
Is goed.
quote:
Je schopt hier tegen de norm. Kutkapsel en lelijke merkkleding.
[..]
Ik schop tegen de norm omdat ik vind dat het overgrote deel van nederland er kut uitziet? Dit valt in mijn optiek nogsteeds onder de noemer mening.
Met zo'n instelling kan je wel meer afkeuren als zijnde buiten de norm.
quote:
Nou, bepaal je lekker zelf wat je aantrekt dan hebben wij iets om op te kotsen.

En gaan jullie vooral door, het bevestigd keer op keer het niveau van de gemiddelde nederlander.
pi_53198621
Je kunt je ook in geen enkele kleding meer tonen zonder dat er wat aan op te merken is he...
Let's go skinnydipping!
* Spacehamster trekt kleren uit
Weeee! I'm nekkid!
Oh...eh...nee laat maar, dan komt er een discussie over welke tattoos wel en niet kunnen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53198712
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:25 schreef Spacehamster het volgende:
Je kunt je ook in geen enkele kleding meer tonen zonder dat er wat aan op te merken is he...
Let's go skinnydipping!
* Spacehamster trekt kleren uit
Weeee! I'm nekkid!
Oh...eh...nee laat maar, dan komt er een discussie over welke tattoos wel en niet kunnen.

Uit onderzoek is gebleken dat Nederlanders een zeikend klotevolkje is.
Dat is iets wat bekrachtigt word door dit soort topics.
pi_53199641
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

Whatever.
Totally agree. Ik heb een ICT opleiding gevolgd en veel netwerkbeheerderwerk + ervaring opgedaan, helemaal niks mis mee, maar het 'verborgen in sysadmin hokje zitten' is voor mij nu toch echt een gepasseerd station, ik wil wat meer bereiken dan alleen dat.

Daarnaast is mijn buurjongen ook 20, maar het enigste wat-ie heeft is zn VMBO papiertje. Heeft al drie MBO opleidingen geprobeerd te volgen zonder resultaat, terwijl-ie echt niet dom is, maar wel zo'n instelling heeft zoals de meeste linksen hier en kleedt + gedraagt zich alternatief. Zijn 'vrienden' zijn nog veel erger! Verder is het een hartstikke aardige gast, maar toch...Herkenbaar dus als ik de reacties in dit topic lees. Daarnaast heb ik em' wel werk aangeboden maar hij doet dr verder niks mee. Wordt weer een jaartje videotheek voor hem

OT: Maikuuul heeft een punt
url
pi_53200145
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef McKillem het volgende:

[..]

Pwnt
[..]

Dat moet jij weten, maar mensen dit niet willen hoef je ook de grond niet in te boren.
[..]

Onzin, ik werk omdat het geld me niet op mijn rug groeit. En een uitkering trekken zie ik niet zitten.
Bovendien is het leuk terverdrijf mits je een leuke baan hebt.
[..]

Is goed.
[..]

Ik schop tegen de norm omdat ik vind dat het overgrote deel van nederland er kut uitziet? Dit valt in mijn optiek nogsteeds onder de noemer mening.
Met zo'n instelling kan je wel meer afkeuren als zijnde buiten de norm.
[..]

En gaan jullie vooral door, het bevestigd keer op keer het niveau van de gemiddelde nederlander.
Ik ga even niet meer per opmerking reageren want dat heeft geen zin meer.

Dit topic is in het leven geroepen omdat wij het er belachelijk uit vinden zien en er tevens ook een bepaald imago aan kleeft. Dat is ook een mening. Dus laat ons het lekker denken en ga jij nou maar gewoon met je alternatieve vrienden de alternatieveling uithangen. Of niet. Zal mij een zorg wezen. Als jij je er zo erg aan stoort dat bepaalde mensen je er negatief uit vinden zien, dan moet je eerst maar eens bij jezelf te rade gaan. Blijkbaar zit je er nogal mee anders had je hier niet gereageerd.
pi_53200177
jouw buurjongen kan altijd nog palletsorteerder worden!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53200740
pi_53201429
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ga even niet meer per opmerking reageren want dat heeft geen zin meer.

Dit topic is in het leven geroepen omdat wij het er belachelijk uit vinden zien en er tevens ook een bepaald imago aan kleeft. Dat is ook een mening. Dus laat ons het lekker denken en ga jij nou maar gewoon met je alternatieve vrienden de alternatieveling uithangen. Of niet. Zal mij een zorg wezen. Als jij je er zo erg aan stoort dat bepaalde mensen je er negatief uit vinden zien, dan moet je eerst maar eens bij jezelf te rade gaan. Blijkbaar zit je er nogal mee anders had je hier niet gereageerd.

Het feit dat mensen zich überhaupt druk maken om iemands kledingstijl getuigt niet echt van een spannend turbulent leventje.
pi_53203211
Alleen tokkies, kampers, trieste emo's en ander kutvolk dat onderaan de maatschappij staat beweert dat carriére onbelangrijk is, geld niet gelukkig maakt en dat het enige dat je nodig hebt familie en vrienden zijn. Rot toch op. Alsof je in eerste instantie geen vrienden en/of sociaal leven zou kunnen hebben wanneer je wel met je carriére en je werk bezig bent.

Geld en carriére maakt niet gelukkig? Het is enkel het allergrootste uitschot van de samenleving dat dit soort zinnetjes gebruikt, dat soort volk dat constant in geldnood zit en elke maand maar weer moet kijken hoe ze de huurt kunnen betalen. Vervolgens keihard beweren dat ze wél gelukklig zijn en om het af te maken een cliché in de discussie gooien als "Geld maakt niet gelukkig". Denk na paupers, waar ben je zonder geld. Alles wat je eet, wat je drinkt, en wat je doet, koop je met geld. Des te meer geld, des te meer dingen kunt je doen. Des te meer geld, des te minder kopzorgen je hebt over hoe je je rekeningen elke maand betaalt. Des te meer geld, des te royaler je jezelf kunt volproppen met lekker eten en drinken. Als er één ding belangrijk is in deze wereld, dan is het wel geld. Want zonder ben je nergens. Kun je wel zo stoer gaan lopen roepen dat je tóch gelukkig bent en niks te klagen hebt, maar daar trap ik niet in.

En McKillem, je zult nu ongetwijfeld een matig, of misschien zelfs een leuk baantje hebben. Zolang je d'r bij blijft lopen als op de foto's in je fotoboek, zal een betere baan laat staan een glansrijker toekomstperspectief d'r niet in zitten. Daar ben je zelf bij met je stommiteit. Je kiest d'r zelf voor om d'r bij te lopen als een zwerver met een rebelse houding die een pure afgunst weerspiegelt op mensen die er wél normaal bij kunnen lopen en die wél een normale baan hebben met vastigheid en toekomstperspectief. Nee JIJ zult een spannend, turbulent leventje hebben. Ik wil niet zeggen dat ik een adonis ben, maar jij ziet d'r gewoon ranzig uit, dan nog wel door je eigen rebelse, kinderlijke anti-maatschappij houding. En daar zal menig potentiële werkgever het mee eens zijn.
pi_53203235
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het feit dat mensen zich überhaupt druk maken om iemands kledingstijl getuigt niet echt van een spannend turbulent leventje.
Het feit dat mensen zich überhaupt druk maken om de mening van iemand over iemands kledingstijl getuigt niet echt van een spannend turbulent leventje.

Je stelling is wel heel makkelijk om te draaien. Wij mogen hier gewoon ons ongenoegen uiten over ranzige drakenshirtdragende alto's net zoals er hier topics zijn over emo's, hippies, wiggers, breezers etc.

Peace out.

pi_53210098
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Lyzio het volgende:
En volgens mij spelen ze WoW
niks mis met WoW k speel t ook, maar k draag geen drakenshirts!! alleen g-star, Diesel, Replay , Bjorn Borg

mja er is tuulijk verschil tussen WOW addicts en spelers
pi_53211706
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef gekko007 het volgende:

[..]

niks mis met WoW k speel t ook, maar k draag geen drakenshirts!! alleen g-star, Diesel, Replay , Bjorn Borg

mja er is tuulijk verschil tussen WOW addicts en spelers
Die merken

Als je indruk wilt maken ofzo draag dan tenminste :
Lacoste/ Ralph Lauren / Tommy
pi_53211728
quote:
Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Die merken

Als je indruk wilt maken draag je gewoon wat je zelf leuk vind
  zondag 16 september 2007 @ 02:17:49 #295
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53211730
quote:

[..]

Die merken

Als je indruk wilt maken doe je dit niet met een merkje op een kledingstuk. Mensen die kleding kopen van de door jou genoemde merken, alleen maar 'om indruk te maken', zijn net zo triest als die G-star troep.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53211812
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
Te belachelijk, een paar voorbeeldjes

[afbeelding]

[afbeelding]
Nog nooit gedragen, maar ziet er leuk uit, nu je het zo laat zien.

Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan zoeken.
pi_53212119
Het enige probleem dat ik zie met drakenshirts is dat ze al jaren bij de Zeeman hangen.
De Zeeman is zeer verantwoord voor basics en alles wat niet lang mee hoeft te gaan. Maar als uitbundige kleren er hangen dan worden die kleren automatisch fout.
Je draagt gewoon niet iets dat je bierbuikende opa ook draagt.
Als straks de Zeeman vol hangt met bontkraagjasjes en je oma gaat er mee lopen dan zijn die ook definitief tabu. (Niet dat ik die zooi ooit zou dragen of zelfs ooit heb gedragen. Overigens... )
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53212322
quote:
Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Spacehamster het volgende:
Het enige probleem dat ik zie met drakenshirts is dat ze al jaren bij de Zeeman hangen.
De Zeeman is zeer verantwoord voor basics en alles wat niet lang mee hoeft te gaan. Maar als uitbundige kleren er hangen dan worden die kleren automatisch fout.
Je draagt gewoon niet iets dat je bierbuikende opa ook draagt.
Als straks de Zeeman vol hangt met bontkraagjasjes en je oma gaat er mee lopen dan zijn die ook definitief tabu. (Niet dat ik die zooi ooit zou dragen of zelfs ooit heb gedragen. Overigens... )
Tja, da's met tal van dat soort dingen zo. Jumpen is nu weer uit, hakken was uit toen er Gabber Pietje deuntjes kwamen etc.
pi_53218506
quote:

[..]

Die merken

_! HAHAHHHAHAHAHAHA
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 16 september 2007 @ 17:03:37 #300
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_53222273
fantastisch topic maikuuul!

en zo waar
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')