abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:31:28 #226
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53177895
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:15 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik kan hier alleen maar om lachen. Maar aan de andere kant, je bent dus zo'n lutser die de hele dag thuis niks zit te doen.
Momenteel zit ik hier 3 weken in Spanje geen reet uit te voeren.
quote:
Kijk, hier doe je weer hetzelfde. Het komt er dus op neer dat, omdat ik me wel fatsoenlijk kan kleden en er representatief uit kan zien, ik dus niet meer sociaal kan zijn en me enkel in het bedrijfsleven kan presenteren. Nogmaals, het is echt geen verhouding of zo hoor.
Jij ziet anders je eigen gebrek ook niet omdat jij van mening ben dat alleen JIJ kan beslissen wat wel of niet fatsoenlijk is, wat een geheel subjectief iets waarvan de massa dit dus allemaal subjectief objectief willen maken door eisen te stellen die gelukkig nog door bepaalde mensen door "statements" kwa kleding worden "aangesproken".

Eveneens is er geen verhouding tot een bepaald kledingstuk en het goedkeuren van een eenheidswording der massale inperking van keuze tot vrijheid in meningsuiting der middel van kleding.
quote:
Echt, je bent heus niet spontaner, slimmer en laat staan socialer dan mij, omdat jij je wilt onderscheiden van de 'gemiddelde persoon' en in rare kleding rondloopt. Je loopt alleen maar met kleding rond die "Hey! Ik ben een debiele aandachtshoer, maar wél anders dan jullie!" schreeuwt.
Wat is rare kleding?, als je er over na gaat denken waarom is een 3delig pak niet raar?, waarom zou je meer aan trekken dan nodig is, meer stof is niet direct meer smaak of minder sociaal inept.

Ik loop alleen maar rond in kleding die ik zelf mooi vind en lekker vind zitten.
Ik hoef me niet te onderscheiden in uiterlijk dat doe ik wel met inhoud maar dan vind ik nog steeds wel dat mensen hier een keus in moeten inplaats vanuit peer pressure binnen een bepaalde kledingstijl worden gedwongen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:32:38 #227
117776 OFfSprngr
pi_53177924
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Gewoon om het feit dat ik geen draken draag ?

Damn, ik ben zo snel beinvloedbaar !!!
Daarom rook ik ook elke dag een sigaret omdat het stoer is !
Nee, ik draag ook geen drakenshirts maar dat jij persé een groot merk op je kleding moet hebben omdat je anders niet "cool" bent als je het niet hebt waarvoor je door grote merken door marketing en peer pressure sociaal wordt gedwongen omdat je geen andere keuze ziet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_53177997
3 weken in Spanje en dan op Fok! zitten
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:41:30 #229
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_53178115
Ik heb nooit een drakenshirt gehad
Because they will last that long.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:46:10 #230
117776 OFfSprngr
pi_53178242
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef postmortum het volgende:
3 weken in Spanje en dan op Fok! zitten
Vandaag is het niet al te mooi weer.
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:46:25 #231
117776 OFfSprngr
pi_53178247
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb nooit een drakenshirt gehad
CULTUURBARBAAR!
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:47:13 #232
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53178275
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nee, ik draag ook geen drakenshirts maar dat jij persé een groot merk op je kleding moet hebben omdat je anders niet "cool" bent als je het niet hebt waarvoor je door grote merken door marketing en peer pressure sociaal wordt gedwongen omdat je geen andere keuze ziet.
Ik heb ook gewoon t-shirts van espirit hoor....

En merkloze truien

en ja die draag ik ook...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_53178313
zeg Maikuuul kan ik nog neppe merkkleding kopen bij je famile ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53178414
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Jij ziet anders je eigen gebrek ook niet omdat jij van mening ben dat alleen JIJ kan beslissen wat wel of niet fatsoenlijk is, wat een geheel subjectief iets waarvan de massa dit dus allemaal subjectief objectief willen maken door eisen te stellen die gelukkig nog door bepaalde mensen door "statements" kwa kleding worden "aangesproken".
Mwoah, gedeeltelijk mee eens. Er is zeker geen vastgelegde norm die vertelt hoe je er bij moet lopen. Iets dergelijks zul je ook nooit op een CAO of iets dergelijks terug vinden. Maar het is meer iets als een onbesproken norm. Je gaat geen zakelijk gesprek voeren in je pyjama. Niet omdat dat niet mag, maar omdat dat niet hoort. Net zo min als dat je een website maakt met een fel blauwe achtergrond en fel rode tekst. Net zo min als dat je een muur metselt met stoeptegels. Net zo min als dat je je huis verft met Tip-ex. Etcetera. Dat zijn allemaal dingen die wel kunnen, en mogen, maar het 'hoort gewoon niet'.

Begrijp me niet verkeerd, ik had op school veel alto-vrienden, toffe gozers stuk voor stuk. Maar die kwamen nergens aan een stageplek, laat staan aan echt werk, omdat ze er onverzorgd bij liepen en er vadsig uit zagen. Op zo'n momenten moet er toch een belletje gaan rinkelen? Nee, je hoeft je niet volledig te kleden zoals andere mensen dat graag zouden hebben, maar je kunt je toch wel een beetje aan de norm van de maatschappij aanpassen? Die is flexibel genoeg.

Overigens, over je reactie jegens Maikul. Er zijn inderdaad veel mensen die merkkleding kopen gewoon omdat dat merkje d'r op staat. Ik heb hier zelf ook een paar broeken van Gsus en een paar longsleeves van G*star liggen. Maar die heb ik gekocht omdat ik ze mooi vond en omdat ze lekker aanvoelden. Net zo zeer als m'n Hugo Boss pak. Die zit gewoon heerlijk, en daar kan een pak van de WE niet aan tippen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:53:48 #235
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53178433
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
zeg Maikuuul kan ik nog neppe merkkleding kopen bij je famile ?
Neppe merkkleding kopen = triester dan met drakenshirts kopen ...

Alhoewel eigenlijk heeft het dezelfde rating
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_53178507
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Maikul! Heb je nog geen hippe Crocs?
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:59:29 #237
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53178571
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Maikul! Heb je nog geen hippe Crocs?
Daar zijn al genoeg KLB topics over geopend over die tyfus lelijke dingen.

Mensen die dat soort schoenen kopen zijn echt niet goed wijs, te lelijk die schoenen "ja maar ze lopen zo lekker" wtf mijn schoenen lopen ook lekker en zien er niet achterlijk uit
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:01:07 #238
117776 OFfSprngr
pi_53178613
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Mwoah, gedeeltelijk mee eens. Er is zeker geen vastgelegde norm die vertelt hoe je er bij moet lopen. Iets dergelijks zul je ook nooit op een CAO of iets dergelijks terug vinden. Maar het is meer iets als een onbesproken norm. Je gaat geen zakelijk gesprek voeren in je pyjama. Niet omdat dat niet mag, maar omdat dat niet hoort. Net zo min als dat je een website maakt met een fel blauwe achtergrond en fel rode tekst. Net zo min als dat je een muur metselt met stoeptegels. Net zo min als dat je je huis verft met Tip-ex. Etcetera. Dat zijn allemaal dingen die wel kunnen, en mogen, maar het 'hoort gewoon niet'.

Begrijp me niet verkeerd, ik had op school veel alto-vrienden, toffe gozers stuk voor stuk. Maar die kwamen nergens aan een stageplek, laat staan aan echt werk, omdat ze er onverzorgd bij liepen en er vadsig uit zagen. Op zo'n momenten moet er toch een belletje gaan rinkelen? Nee, je hoeft je niet volledig te kleden zoals andere mensen dat graag zouden hebben, maar je kunt je toch wel een beetje aan de norm van de maatschappij aanpassen? Die is flexibel genoeg.

Overigens, over je reactie jegens Maikul. Er zijn inderdaad veel mensen die merkkleding kopen gewoon omdat dat merkje d'r op staat. Ik heb hier zelf ook een paar broeken van Gsus en een paar longsleeves van G*star liggen. Maar die heb ik gekocht omdat ik ze mooi vond en omdat ze lekker aanvoelden. Net zo zeer als m'n Hugo Boss pak. Die zit gewoon heerlijk, en daar kan een pak van de WE niet aan tippen.
De maatschappelijk norm is verre van flexibel en waarom zou men geen mensen aan nemen omdat ze dik zijn?

De norm moet gewoon kapot je hebt er niets aan want de norm past zich pas na decenia aan totdat iets zover zo is dat het normaal is.
Neem bijvoorbeeld hippies met lang haar, tegenwordig wordt lang haar niet meer gezien als tegen de maatschappelijke norm.
De fauxhawk heeft een intrede gemaakt onder de mainstream en men is niet meer "verplicht" om een stropdas te dragen.

Pas over een generatie zijn we misschien zover om aan de kaak te stellen dat we elkaar kunnen accepteren zoals we er nu uitzien omdat het dan pas als "normaal" wordt aanschouwen, DAT is de norm; 'a horribly outdated concept'
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:02:03 #239
117776 OFfSprngr
pi_53178637
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En iedereen in het kamp heeft natuurlijk "echte" kleding..
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:03:20 #240
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53178670
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En iedereen in het kamp heeft natuurlijk "echte" kleding..
Wat heeft het kamp met kleding die ik draag te maken ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:04:23 #241
117776 OFfSprngr
pi_53178697
Je bent een kamper?..
.
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:13:22 #242
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_53178933
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:11 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ach wie heeft nou werk nodig als je al je eigen kapitaal bezit.

Zonder dat ik de gehele discussie ga openen op alles wat je zegt, wil ik hier even op reageren.

Jij doet in het hele topic alsof je iemand bent die zijn ware individu graag wil ontplooien, en aan iedereen wil laten zien wie hij zelf is, in plaats van de massa te volgen. Waarom wil je dan niet werken? Dat is echt de enige manier om de wereld te laten zien wie de werkelijke OFfSprngr is. Als je heel de dag op je luie reet klaagt over "het systeem", sterf je ook alleen.

Even om je een goede reactie te laten maken:
Ik ben zelf 20, student bedrijfskunde, draag 5 dagen in de week een pak, en heb rond mijn 15-17e ook zo'n bandshirt achtige periode gehad.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_53179131
Die shirts lijken wel mooi. Maar niet om te dragen vind ik.
pi_53180911
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Zonder dat ik de gehele discussie ga openen op alles wat je zegt, wil ik hier even op reageren.

Jij doet in het hele topic alsof je iemand bent die zijn ware individu graag wil ontplooien, en aan iedereen wil laten zien wie hij zelf is, in plaats van de massa te volgen. Waarom wil je dan niet werken? Dat is echt de enige manier om de wereld te laten zien wie de werkelijke OFfSprngr is. Als je heel de dag op je luie reet klaagt over "het systeem", sterf je ook alleen.

Ik ben zelf 20, student bedrijfskunde, draag 5 dagen in de week een pak, en heb rond mijn 15-17e ook zo'n bandshirt achtige periode gehad.
hmz dus om te laten zien dat je je eigen ik bent, moet je je als de rest van de werkende schapen in nederland een 8 tot 5 baan hebben(liefst in pak uiteraard) om NIET de massa te volgen.. zou deze heldere opmerkingen maar niet uiten tijdens een sollicitatie gesprek anders ben je in no time ook een draken dragende luie reetzitter die klaagt over het systeem.
do you have the guts to smell my nuts?
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:48:16 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53183159
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Naar de universiteit elke dag een pak aan, of mis ik hier iets? Zo ja: royal sadness swa.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:49:53 #246
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53183206
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Je bent een kamper?..
grapjas
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:50:48 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53183239
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Ulreazj het volgende:
Die shirts lijken wel mooi. Maar niet om te dragen vind ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53184405
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef OFfSprngr het volgende:

De "drakenshirt" figuren die ik ben tegen gekomen zijn allemaal kampers.
Kampers/sukkels, inderdaad.
De "metalbandshit" figuren die ik ben tegengekomen zijn allemaal vadsige alto's met vlasbaardjes.
quote:
Dat is jouw perceptie, ik vertrouw niemand in een pak, ik vertrouw eerder iemand die zichzelf kent en daarnaar weet te kleden dan een lichaamelijk masker op zet om zich anders voor te doen dan hij is.
Moet je voor de grap eens goed lezen wat je zegt en het dan vergelijken met wat je zelf doet.
quote:
Ik hoef mn alternatieve rommel niet op te zoeken, dat zou ik wel moeten voor wat jij mij zou willen voorschotellen en dan nog zal de helft van de lui opmerkingen hebben dat je das niet bij je schoenen past en andere modekutjes op merkingen.
Ik vind een pak helemaal niet mooi en zal er nooit een dragen al is het alleen voor het verwerpelijke westerlijke decadentie wat het uit straalt.
Hahaha! Wow, man. Je draagt je alto kleding dus omdat je tegen de verwerpelijke westerse decadentie bent? De decadentie waardoor trieste metalbandjes kunnen blijven bestaan? Je bent hilarisch.
quote:
De meeste subculturen zijn echt niet bezig om persé zo anders mogenlijk te zijn OM het zo anders mogenlijk te zijn, die mensen hebben gewoon een andere smaak, invloeden, keuzes en visie.
Fout. Waarom denk je dat de meeste van die subculturen bij jeugdigen aanwezig zijn? Omdat die aan 't puberen zijn en ergens bij willen horen. Dus dan heb je de alto's, de skaters, de nerds, de players, de wiggers, de niggers, de mocro's, etc. Is alleen sad als je daar niet zo rond je 18e mee kapt. Op dat moment moet je toch wel een iets realistischer beeld van de wereld hebben.
quote:
Juist de gene die het hardst tegen andere subculturen schoppen die niet mainstream zijn verklaren zichzelf altijd zo geweldig uniek zijn.
Ik schop tegen subculturen. Ik hoef mezelf helemaal niet uniek te vinden qua kleding. Je snapt gewoon niet dat iedereen daar snel genoeg doorheen prikt. Zoals jij hier nu praat, geeft gewoon precies aan wat wij eigenlijk ook verwachten van dergelijke alto's.
quote:
Als je trouwens zijn stijlvolle mafkees bent, waarom ben je dan eigenlijk te pussy om ze in je fobo te zetten?, bang voor kritiek?
Neuh, hou fok en prive liever even wat meer gescheiden zeker omdat ik wat vaker in de NWS-dingen post en dan krijg je af en toe wel eens schermutselingen. Wel zo handig om een beetje anoniem te blijven.
quote:
Ik draag wat ik draag omdat ik het mooi vind en lekker vind zitten, niet om maar indruk te maken op mensen omdat zij verwachten dat ik mij moet aan passen aan HUN verwachtings patroon, zo creeër je darren niet individuën.
Jongen, wat lul je nou. Je bent zelf een dar. Een dar onder miljoenen andere bandshirt-dragende darren. Het maakt niet uit wèlk bandshirt je draagt. Ik bedoel, jij vindt het toch ook niet uniek als ik een lichtblauw overhemd draag en iemand anders een zwart overhemd? Dat is volgens jou toch geen verschil? Wat denk je dan van bandshirtdingen? Of denk je dat je uniek bent als je een hanekam hebt in plaats van een paar punten op je hoofd. Nonsens.

Maar goed, we weten nu allemaal wel wat voor simplistisch wereldbeeld je hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53185357
Dit topic. Maikul bedankt!
pi_53186203
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

?
Voor op een muur zijn ze best mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: