10 minuten durende baggertvquote:Comedy Central News (CCN) is een 10 minuten durend actualiteitenprogramma op de Nederlandse tak van het televisiekanaal Comedy Central.
In het actualiteitenprogramma geven Amerikaanse comedians van Boom Chicago hun kijk geven op de Nederlandse actualiteiten. Presentator is Greg Shapiro. Het programma wordt uitgezonden sinds 3 september 2007, om 20:00 uur, 23:10 uur en 01:20. Het motto van het programma is (uit het Engels vertaald) Omdat Nederlands nieuws ook nieuws is.
da's nou juist het enige programma wat nog enigsinds een glimlach terweeg kan brengen bij mij??quote:Op donderdag 13 september 2007 00:21 schreef mcintosh het volgende:
Verder een hele coole zender
Dat CCN is niet het beste wat ze gemaakt hebben idd..
quote:
is dit serieseus een "koppie peest"quote:Comedy Central News (CCN) is een 10 minuten durend actualiteitenprogramma op de Nederlandse tak van het televisiekanaal Comedy Central.
In het actualiteitenprogramma geven Amerikaanse comedians van Boom Chicago hun kijk geven op de Nederlandse actualiteiten. Presentator is Greg Shapiro. Het programma wordt uitgezonden sinds 3 september 2007, om 20:00 uur, 23:10 uur en 01:20. Het motto van het programma is (uit het Engels vertaald) Omdat Nederlands nieuws ook nieuws is.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit serieseus een "koppie peest"
beste taalfout er in
quote:Dit artikel is nog niet gereed voor Wikipedia
Dit artikel voldoet nog niet aan de conventies van Wikipedia. Om die reden is het geplaatst op de lijst van pagina's die na twee weken misschien verwijderd worden, waar het na afloop van deze termijn opnieuw geëvalueerd wordt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef NoBody122 het volgende:
Die Nederlandse kaart, met de Amerikaanse-betekening er overheen![]()
UK heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Office US moest ik even aan wennen, nu een paar gezien en vind het wel oke. Moest vooral wennen aan die baas, Michael, Dwight doet het erg goed inderdaad..
Als je " The office" (UK) gewend bent is het lastig overschakelen, in Office UK zit uiteraard ook zo'n Dwight persoon, die vind ik beter.
Zeker aan te raden. Afentoe flauw, maar zeker beter.quote:
Wie heeft het opgemaakt dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Herald het volgende:
het is nu op
de visagistequote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef Juup© het volgende:
Wie heeft het opgemaakt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |