Je haalt hier 2 dingen door elkaar, namelijk Thermite (ijzeroxide+aluminium) en thermate (thermite met toevoegingen zoals zwavel en barium nitraat). Deze toevoegingen zouden duiden op gebruik van therMATE, therMITE reageert tot puur ijzer, aluminiumoxide en hitte. De cijfers laten inderdaad zien dat thermate niet gebruikt is maar sluiten gebruik van thermite niet uit. Gebruik van thermite is overigens zeer waarschijnlijk gezien de poelen gesmolten ijzer/staal die volgens ooggetuigen zijn gevonden onder het WTC puin.quote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er is zeker wel iets aangetoond, er is namelijk 5,4% sulfur aangetroffen in het puin, en niet 0,00000027% sulfur dat genoeg was voor thermite gebruik. Die sulfur komt dus van die gipsplaten. Tevens is er geen enkel spoortje bariumnitraat gevonden, wat een zeer belangrijk bestandsdeel voor thermite is. Ergo - thermite KAN niet gebruikt zijn.
Dat is toch common knowledge. geprepareerd tot en met.quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Terecht het volgende:
Aurora025,
wat zijn die brokstukken bij het pentagon dan? Die zijn daar neergelegd of wat?
Die bewijzen niet dat het een United Arlines 757 was. Wat het zijn en of ze er neergelegd zijn weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Terecht het volgende:
Aurora025,
wat zijn die brokstukken bij het pentagon dan? Die zijn daar neergelegd of wat?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is toch common knowledge. geprepareerd tot en met.
Die brokstukken wijzen juist op een 757, landingsgestel en wielen kwamen perfect overeen met die van een 757. Die global hwak mythe is al zooooolang doorgepriktquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Die bewijzen niet dat het een United Arlines 757 was. Wat het zijn en of ze er neergelegd zijn weet ik niet.
Er zijn veel missiles die zo groot zijn dat ze erg veel op vliegtuigen lijken, bijv. de Global Hawk. Ook deze heeft een landingsgestel, rotoren en dergelijke.
[afbeelding]
Northrop Grumman maakt deze Global Hawks en van de 7 die er in omloop waren in 2001 waren en 2 vermist.
Oei, foutjequote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef Shake het volgende:
[..]
Je haalt hier 2 dingen door elkaar, namelijk Thermite (ijzeroxide+aluminium) en thermate (thermite met toevoegingen zoals zwavel en barium nitraat). Deze toevoegingen zouden duiden op gebruik van therMATE, therMITE reageert tot puur ijzer, aluminiumoxide en hitte. De cijfers laten inderdaad zien dat thermate niet gebruikt is maar sluiten gebruik van thermite niet uit. Gebruik van thermite is overigens zeer waarschijnlijk gezien de poelen gesmolten ijzer/staal die volgens ooggetuigen zijn gevonden onder het WTC puin.
Sja het zijn vooral ooggetuigeverslagen, zie:quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oei, foutje.
Die poelen gesmolten ijzer hoor ik erg vaak langskomen bij de complottertjes, echt goede bewijzen heb ik daarvoor nooit gezien. Hoe groot waren die 'poelen' dan? Is het zeker dat het ijzer was? Staat dat in een rapport?
De bewijzen voor de hoge temperaturen heb je wel gezien neem ik aan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oei, foutje.
Die poelen gesmolten ijzer hoor ik erg vaak langskomen bij de complottertjes, echt goede bewijzen heb ik daarvoor nooit gezien. Hoe groot waren die 'poelen' dan? Is het zeker dat het ijzer was? Staat dat in een rapport?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oei, foutje.
Die poelen gesmolten ijzer hoor ik erg vaak langskomen bij de complottertjes, echt goede bewijzen heb ik daarvoor nooit gezien. Hoe groot waren die 'poelen' dan? Is het zeker dat het ijzer was? Staat dat in een rapport?
Raytheonquote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Die bewijzen niet dat het een United Arlines 757 was. Wat het zijn en of ze er neergelegd zijn weet ik niet.
Er zijn veel missiles die zo groot zijn dat ze erg veel op vliegtuigen lijken, bijv. de Global Hawk. Ook deze heeft een landingsgestel, rotoren en dergelijke.
[afbeelding]
Northrop Grumman maakt deze Global Hawks en van de 7 die er in omloop waren in 2001 waren en 2 vermist.
Bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 12:44 schreef Shake het volgende:
[..]
Sja het zijn vooral ooggetuigeverslagen, zie:
http://www.cooperativeres(...)l#a091201moltenmetal
http://www.cooperativeres(...)pots#a091601hotspots
Net even opgezocht. Goeie site dat trouwens, links naar bronnen zijn![]()
edit: nog een filmpje: http://www.ae911truth.org(...)etalFlowsatGrPFC.wmv
in die link die je geeft concludeert men dat de wielen van een boeing 757 zijn:quote:Op maandag 17 september 2007 12:54 schreef Aurora025 het volgende:
[afbeelding]
"Now here we have a possible piece of wreckage. Although it looks like it may be off the airplane, I have a few questions about it. It can't be an external part of Flight 77 because there is no painted parts that are white in color on American Airlines color scheme. The second thing is the flag. When was the last time you ever saw a flag painted on a Commercial Jet interior like this? However one thing that we all know is that Military Aircraft have flags painted on them and possibly panted on the inside as well! "
Pentagon & Boeing 757 Wheel Investigation
http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0290.shtml
Je foto zegt niets, het kan onderdeel zijn van het pentagon zelf, of je ziet de binnenkant van een 757. Een global hawk zal het zeer waarschijnlijk niet zijn, aangezien de wielen en landigsgestel dat in het Pentagon zijn gevonden duidelijk afkomstig zijn van een boeing 757. Dus dit brokstuk zal hoogst waarschijnlijk ook wel van flight 77 zijn geweest.quote:This investigation indicates that the only wheel matching that found at the Pentagon is the main gear wheel of a Boeing 757-200, the same model as American Airlines Flight 77. The key features of the wreckage--including the number, size, and shape of the cutouts and bolt attachments--perfectly match those found in a main landing gear wheel of a Boeing 757-200, as illustrated in the above comparison. None of the wheels of the Global Hawk, A-3, or 737 match the debris, which is not surprising since all of these aircraft weigh considerably less than the 757 and use correspondingly smaller wheels of differing design.
http://911research.wtc7.n(...)agon/what-hit-it.htmquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
in die link die je geeft concludeert men dat de wielen van een boeing 757 zijn:
[..]
Je foto zegt niets, het kan onderdeel zijn van het pentagon zelf, of je ziet de binnenkant van een 757. Een global hawk zal het zeer waarschijnlijk niet zijn, aangezien de wielen en landigsgestel dat in het Pentagon zijn gevonden duidelijk afkomstig zijn van een boeing 757. Dus dit brokstuk zal hoogst waarschijnlijk ook wel van flight 77 zijn geweest.
Zou er niet de mogelijkheid bestaan dat er een 757 landingsgestel ongemonteerd is?quote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
in die link die je geeft concludeert men dat de wielen van een boeing 757 zijn:
[..]
Je foto zegt niets, het kan onderdeel zijn van het pentagon zelf, of je ziet de binnenkant van een 757. Een global hawk zal het zeer waarschijnlijk niet zijn, aangezien de wielen en landigsgestel dat in het Pentagon zijn gevonden duidelijk afkomstig zijn van een boeing 757. Dus dit brokstuk zal hoogst waarschijnlijk ook wel van flight 77 zijn geweest.
Leuke foto's, heb je ze zelf gemaakt ?quote:Op maandag 17 september 2007 11:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
OMG! Geen vliegtuig bij Pentagon en Shanksville?![]()
![]()
![]()
Shanksville:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de blackbox:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pentagon:
9/11 Debunked: Pentagon Flight 77 Photo Evidence
En nu echt kappen met die no-plane bullshit, rare idioot![]()
Hoe verklaar jij de flight recorder gegevens?quote:Col. George Nelson, MBA, U.S. Air Force (ret):
The government alleges that four wide-body airliners crashed on the morning of September 11 2001, resulting in the deaths of more than 3,000 human beings, yet not one piece of hard aircraft evidence has been produced in an attempt to positively identify any of the four aircraft. On the contrary, it seems only that all potential evidence was deliberately kept hidden from public view.
http://patriotsquestion911.com/pilots.html
quote:n August 2006, Pilots for 9/11 Truth received from the National Transportation and Safety Board (NTSB) a copy of the Flight Data Recorder (FDR) data of Flight 77, which, according to the official account, hit the Pentagon.
The association conducted a professional analysis of the data and has concluded, "The information provided by the NTSB does not support the 9/11 Commission Report of American Airlines Flight 77 impact with the Pentagon."
Most notably, the altitude of Flight 77 upon reaching the Pentagon was more than 200 feet too high to have impacted the building. At this altitude it could also not have downed the five light poles, as reported, nor could it have been the aircraft shown in the stop-action photos of the impact at the Pentagon, provided by the Defense Department.
Additionally, the FDR data reveals the path taken by Flight 77 as it approached the Pentagon differs significantly from the official account, in that it approached the Pentagon from north of the Navy Annex and CITGO gas station, considerably north of the official account. This more northerly approach is corroborated by the testimony of Pentagon Police Officers Sgt. Chadwick Brooks and Sgt. William Lagasse, who were on duty at or near the CITGO gas station on 9/11 and who were eyewitnesses to the impact. The PentaCon documentary recorded the testimony of these two officers and several other witnesses who also corroborate this flight path.
This more northerly flight path is also inconsistent with the swath of destruction inside the Pentagon, which runs from the southwest to northeast, as reported in the Pentagon Building Damage Report. The more northerly flight path is also inconsistent with Flight 77 downing the five light poles.
Ja, die heb ik eigenhandig gefotoshoptquote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuke foto's, heb je ze zelf gemaakt ?
[..]
Die pilots for 9/11 truth hebben informatie achtergehouden om hun 'zaak' sterker te laten voordoen dan het daadwerkelijk is:quote:Hoe verklaar jij de flight recorder gegevens?
[..]
http://911-complotdenkers(...)ilots-for-truth.htmlquote:Pier Paolo Muru, een Italiaans lid van de Pilots for 9/11 Truth, ontdekte echter dat de animatie een werkkopie is, geen definitieve versie, en dat het NTSB ook nog meldt dat er een tijdfout in de simulatie zit. Zoiets had op zijn minst gemeld moeten worden, want het maakt de claims van de Pilots for 9/11 Truth een stuk minder sterk. Bovendien blijken de Pilots for 9/11 Truth nog een tweede animatietape van de NTSB te hebben die ze nooit naar buiten hebben gebracht.
Nope, het landingsgestel van een 757 is veel te groot en te zwaar voor een global hawk, tevens zijn er fusilage brokstukken gevonden met zodanige kleurpatronen dat geconcludeerd kan worden dat flight 77 in het pentagon is gevlogen:quote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zou er niet de mogelijkheid bestaan dat er een 757 landingsgestel ongemonteerd is?
Klik eens op mijn bovenstaande linkjes, misschien dat je dan wel overtuigd raakt dat er weldegelijk een boeing 757 in het pentagon is gevlogen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Darklight het volgende:
Het vage aan 9/11 vind ik het Pentagon verhaal
Ik geloof niet dat daar een vliegtuig tegen aangevlogen is, die vervolgens totally verdwijnt
hologrammen verhaal bij de torens is een klein beetje heel veel wat vergezocht, dat geloof ik niet
Nog steeds geen bagage en mensen gevonden. imo is dat vliegtuig rommel er doelbewust geplaatst. Deze fotos zijn stul voor stuk allemaal pas boven water na dat er wereldwijd een dicussie gaan de is er is GEEN vliegtuig in pentagon is gegaan.quote:Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klik eens op mijn bovenstaande linkjes, misschien dat je dan wel overtuigd raakt dat er weldegelijk een boeing 757 in het pentagon is gevlogen.
Voorproefje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onee?quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog steeds geen bagage en mensen gevonden.
bron?quote:imo is dat vliegtuig rommel er doelbewust geplaatst. Deze fotos zijn stul voor stuk allemaal pas boven water na dat er wereldwijd een dicussie gaan de is er is GEEN vliegtuig in pentagon is gegaan.
Ik vind verkoolde lijken nogal macaber als doelbewust geprepareerde bewijzenquote:Deze fotos (met plane-debris) is niets anders dan de koffer met draaiboek en dat arabische paspoort. Doelbewust geprepareerde bewijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |