De ekte zwarte waren op in m'n maatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef bear87 het volgende:
Die fitted polo heb ik ook laten komen in 'midnight' populair hier kennelijk.
ja eye no.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Skv het volgende:
Er zit een retoursticker in het pakje, die kan je gebruiken om 'm gratis terug te sturen.
Die 5,90 moet je wel betalen idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja eye no.
Ik heb op rekening gekocht, minder dan 150 euro dus kwam er 5,90 verzendkosten bij. Nu heb ik alles teruggestuurd, maar moet ik dan de 5,90 verzendkosten nog wel betalen?
ja dacht ik al, had ik ook moeten doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Die 5,90 moet je wel betalen idd.
Als ik onder de 150 zit bestel ik gewoon extra en stuur ik het terug.
Zwaar irritant dat mijn bestelling niet binnenkomt. Ook bij Hugo Boss online besteld, en daar hetzelfde probleem...'geadresseerde onbekend op dit adres' terwijl zowel bij TH als HB mijn gegevens gewoon kloppen.quote:
om even hierop terug te komen. Vandaag bericht gekregen dat m'n retourzending is ontvangen, die 5,90 hoef ik niet te betalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Die 5,90 moet je wel betalen idd.
Als ik onder de 150 zit bestel ik gewoon extra en stuur ik het terug.
Ik had juist allemaal M'etjes besteld die eruit zagen als XS en die ik amper aankreeg xdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Wat een ongelooflijke rommel van TH! Drie dingen besteld.
Artikel 1: een naad waar het niet hoort te zitten waardoor een deel gewoon is dubbelgevouwen.
Artikel 2: zwart topje. Nou ja zwart, het zag er ontzettend verwassen uit.
Artikel 3: de allerkleinste maat en dan nog leek het wel maat L.
Oh en Nederlands moeten zij daar ook nog leren. De volgende uitleg stond op het formulier bij het pakketje:
[ afbeelding ]
Ut?
Ziet er anders uit ALS op de site?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |