Ik bel altijd liever, maar ik zal het eens proberen, bedankt in ieder geval.quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef aardappel het volgende:
[..]
Mailtje naar de klantenservice? Kan in het Nederlands en ik kreeg binnen een paar dagen een duidelijk antwoord terug.
Die broeken zijn wel leukquote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef aardappel het volgende:
Zit weinig leuks bij atm :\
[..]
Mailtje naar de klantenservice? Kan in het Nederlands en ik kreeg binnen een paar dagen een duidelijk antwoord terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Tommy Hilfiger heeft wel leuke klediing, maar ik vind de Nederlandse prijzen echt belachelijk, zelfs in de sale![]()
't Is niet alsof het zulke superieure kwaliteit is. Kun je niet veel beter in de VS bestellen? Daar is het beduidend redelijker geprijsd en vind ik het z'n geld wèl waardOverhemden voor $45-55, vind ik nog best prijzig. Wat vind jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is dat serieus goedkoper in de VS?
Nou ja, dat was buiten de sale, hè. In Nederland kosten zulke hemden 90-100 euro, zag ik op de website. En dat vind ik wel wat prijzig voor een gewoon casual katoenen overhemd; voor twee tientjes meer heb je dan al een maatoverhemd, zowat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:50 schreef synnath het volgende:
[..]
Overhemden voor $45-55, vind ik nog best prijzig. Wat vind jij dan?
En is dat serieus goedkoper in de VS?
Laten versturen of hoe?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, dat was buiten de sale, hè. In Nederland kosten zulke hemden 90-100 euro, zag ik op de website. En dat vind ik wel wat prijzig voor een gewoon casual katoenen overhemd; voor twee tientjes meer heb je dan al een maatoverhemd, zowat.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef HenkXL het volgende:
Wat een kut sale![]()
Kan je alleen terecht als je XXL hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |