Niks ervanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe eens liefNederland speelde geweldig
![]()
Wat is er met Melchiot gebeurd dan behalve die panna?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een kutland![]()
Ik hoop dat ze die flikkers nooit meer laten voetballen na dat spatje met MelchiotWat een klotekampers zijn dat zeg
![]()
Allemaal opknopen en er dan met vuurwerk naar gooien dat tuig![]()
Klacht: Albanie moet dood!![]()
Staat niet op mijn toetsenbord en het is te moeilijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:11 schreef fathank het volgende:
Waarom kunnen mensen geen trema's gebruiken?
Het is Albanië.
dat roep ik al een tijdje maar dat ligt andersquote:Op woensdag 12 september 2007 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een kutland![]()
Ik hoop dat ze die flikkers nooit meer laten voetballen na dat spatje met MelchiotWat een klotekampers zijn dat zeg
![]()
Allemaal opknopen en er dan met vuurwerk naar gooien dat tuig![]()
Klacht: Albanie moet dood!![]()
shift+ " +e = ëquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Staat niet op mijn toetsenbord en het is te moeilijk.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef D.zire het volgende:
vader moeder, mijn besluit staat vast ik ga naar albanie
Jij bent de kloon van vogeltjesdans?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Staat niet op mijn toetsenbord en het is te moeilijk.![]()
En die klootzakken van Sneijder, v Nistelrooij en van Persie die er op in gingenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:57 schreef BonJovi het volgende:
PreciesAlbanie met zijn allen de polka dans doen. EN dan heb je die klote mongool die Sneijder en Van Nistelrooy gingen opfokken
een voetballer die bij FC Frikandel speelt tegen de grote spelers van de grote Real Madrid. EN dan heb je nog die klote mongool die Van Persie ging opfokken
Die "klote mongool" is een vaste waarde bij Olympique Marseille.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:57 schreef BonJovi het volgende:
PreciesAlbanie met zijn allen de polka dans doen. EN dan heb je die klote mongool die Sneijder en Van Nistelrooy gingen opfokken
een voetballer die bij FC Frikandel speelt tegen de grote spelers van de grote Real Madrid. EN dan heb je nog die klote mongool die Van Persie ging opfokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |