Ja, via Marktplaatsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef MadMaster het volgende:
E-tickets toch?
Zal wel loslopen, denk ik...
Ik heb afgelopen dinsdag ook nog via Marktplaats 2 E-tickets voor morgen opgehaald bij iemand voor 2 Amerikaanse vrienden die er speciaal voor overkomen. Ik heb ze persoonlijk afgehaald en ik weet dus waar de verkoper z'n huis woont, mocht het niet kloppen...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, via Marktplaats
Zal wel loslopen denk ik ook. En we gaan vroeg. Maar je weet maar nooit. Je hoort het zovaak de laatste tijd.
Kijk, dat is al een stuk zekerderquote:Op donderdag 13 september 2007 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dinsdag ook nog via Marktplaats 2 E-tickets voor morgen opgehaald bij iemand voor 2 Amerikaanse vrienden die er speciaal voor overkomen. Ik heb ze persoonlijk afgehaald en ik weet dus waar de verkoper z'n huis woont, mocht het niet kloppen...![]()
In 1981stond ik in de Groenoord Hallen in Leiden bij The Police, dat is pas memorabel...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier!!een concert van The Police anno 2007, dat gaat vast wel memorabel zijn
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1981stond ik in de Groenoord Hallen in Leiden bij The Police, dat is pas memorabel...
Toen was ik nog niet geborenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1981stond ik in de Groenoord Hallen in Leiden bij The Police, dat is pas memorabel...
Ik was óf net geboren óf net verwektquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren
Ik in een gewone meganequote:Op donderdag 13 september 2007 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mijn eerste rijlessen in een Renault Megane Scenic, dat was een erg relaxte auto, beetje overzicht enzo
[afbeelding]
Ja, heel september en oktober wordt zo druk. Maar dat is wel lekker juist.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een drukte
De grote vraag is natuurlijk: hoe vond je je tentamen gaan?
quote:
De colleges bij psychologie zijn met zoveel mensen. In pathe, dus tussendoor haalt iedereen popcorn.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je voor college dan met 650 man??
Lijkt me vreselijk
Ja joh, die hogeschool zelf heeft maar 1 zaal waar alle eerstejaars van mijn opleiding tegelijk in passen, en dan moet je soms uitwijken naar een andere locatiequote:
Een bh van 40 euroquote:Op donderdag 13 september 2007 18:06 schreef Soempie het volgende:
LB, wat had je geshopt in de stad?![]()
Stamppot is iddquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet lekker? Stamppot andijvie is
Ik eet nu gnocchi met tomaat, courgette en pesto
En jij hebt ook niet gevraagd of die stoel niet hoger kon?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging daarna in zo'n Audi A3 lessen, dat was een stukje minder..... sowieso omdat de instructeur verzuimde mij te vertellen dat de stoel omhoog kon, dus de eerste paar lessen kon ik nauwelijks over het stuur heen kijken
Heb even wat op internet gezocht en lijkt me best lekker zo'n gnocchi gerecht. Is het snel klaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij dan de stamppot met de andijvie rauw of gekookt? Beide komt voor, maar ik ben rauw gewendquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet lekker? Stamppot andijvie is
Rauwquote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij dan de stamppot met de andijvie rauw of gekookt? Beide komt voor, maar ik ben rauw gewend
Gnocchi hoeven maar een paar minuutjes te koken, tot ze gaan drijven. Heb de courgette even gebakken, op het laatst de pesto en tomaat + gnocchi erbij in de pan en klaaaaaaarquote:Op donderdag 13 september 2007 18:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb even wat op internet gezocht en lijkt me best lekker zo'n gnocchi gerecht. Is het snel klaar?
Heb het idee dat ik niet echt gevarieerd eetdus wil wel eens wat nieuws proberen.
Ah, lekker snel dusquote:Op donderdag 13 september 2007 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gnocchi hoeven maar een paar minuutjes te koken, tot ze gaan drijven. Heb de courgette even gebakken, op het laatst de pesto en tomaat + gnocchi erbij in de pan en klaaaaaaar
Na een paar lessen wel jaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij hebt ook niet gevraagd of die stoel niet hoger kon?
Ja, en het allebeste: het is nog gezond ookquote:
Ik kan met veel stoelinstellingen wel rijden, hoger of juist lager maakt niet zo veel uit. Op vakantie moest ik wel een keer de rugleuning aanpassen omdat ik nogal last kreeg van m'n onderrugquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Na een paar lessen wel jaMaar wist ik veel dat je gewoon aan een hendeltje kon draaien... ik zat maar rechtop te zitten enzo
Gewoon beginnenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummer 1 is wel het gezondste, dus hopen dat ik nog zin krijg in koken
Welke uitbrander was dat ook weer?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en het allebeste: het is nog gezond ook![]()
Hoort bij mijn voornemen netjes te gaan koken, sinds die uitbrander van mn huisgenote![]()
Maar je vindt fruit toch smerig?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik liep te klagen dat ik weer duizelig was, en toen kreeg ik naar mn hoofd geslingerd dat dat niet zo gek was omdat ik niet genoeg groente en fruit at, niet genoeg vleesvervanging at, en überhaupt te weinig at
Ohja, en dat alles ook zeer onregelmatig
Maar ik heb mijn leven dus gebeterd(en het viel allemaal best mee....
)
Dat komt omdat het veel verkocht wordt, dus iedereen loopt er toch al inquote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef Supersheep het volgende:
Wat een gare site van H&M
En heb je iets dat je misschien wilt bestellen staat er:
Lev. Info: half nov![]()
Zet dat dan niet in de shop
Maar het is geen uitverkocht product. Gewoon iets wat al op die site staat maar wat ze zelf pas over 2 maanden binnen krijgenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat komt omdat het veel verkocht wordt, dus iedereen loopt er toch al inMaar idd, het is een rare site.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pardon, niet genoeg vleesvervanging? De rest van het commentaar heeft ze mogelijk gelijk in, maar als je zegt dat iemand te weinig vleesvervanging eet ben je óf een hippie óf een vegetariër
En met jou wel meer mensen. Maar ik geef het niet op, ze hebben (nog) niks misdaanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar het is geen uitverkocht product. Gewoon iets wat al op die site staat maar wat ze zelf pas over 2 maanden binnen krijgen
Ze hebben mij weggejaagd iig![]()
Hm, vooruit dan maarquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hippietariër
![]()
Maar LaBla is een vegetariër, vandaar
Vleesvervanging is best lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hippietariër
![]()
Maar LaBla is een vegetariër, vandaar
Ben je nou extra verzendkosten kwijt als je nog één of meerdere leveringen krijgt van dezelfde bestelling of als je dus meer dan één keer zooi terugstuurt?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En met jou wel meer mensen. Maar ik geef het niet op, ze hebben (nog) niks misdaan
Ik weet zlefs hoe ze het maken. We zullen het maar beroepsdeformatie noemenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Schimmelzooi klinkt misschien niet zo smakelijk, misschien bevalt het beter onder de merknaam Quorn
Je wil trouwen met Douwe Egberts?quote:
Hoe dat zo? Je merkte veel te laat dat er een beest in je kopje zat?quote:
psst, morgen is het vrijdag en dan is er vrijwel geen spitsquote:Op donderdag 13 september 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:![]()
morgen bus van 17 over 7
ben benieuwd of ik midden in de spits beland of niet
Om in de spits te belanden moet je denk ik toch meer moeite doen dan om in het dagblad van het noorden te komenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:![]()
morgen bus van 17 over 7
ben benieuwd of ik midden in de spits beland of niet
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om in de spits te belanden moet je denk ik toch meer moeite doen dan om in het dagblad van het noorden te komen
In één keer besteld, of iig kort na elkaar: 1x verzendkosten, ook al komt het in meerdere keren. Als je alles terug stuurt, betaal je geen verzendkosten, alleen 1 euro adm. kosten, houd je iets, dan betaal je wel 4,90.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je nou extra verzendkosten kwijt als je nog één of meerdere leveringen krijgt van dezelfde bestelling of als je dus meer dan één keer zooi terugstuurt?
Zondequote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gasten die niet voor mij zijn, lang blijven en dingen in de war schoppen
Verkouden zijn is ook stom, ik had net nog wat citroenkwark () maar daar proefde ik vrijwel niks van
En hij heet Supersheep?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:Ik heb een jas
Niet zo'n lange, maar wel een wollen. En heel mooi
![]()
Die is wel langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |