gta op de apple?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik doe x264 720p films op mijn Macbook vloeiend. En games? Grand Theft Auto Vice City onder OS X doet 25FPS+, dat is voor mij meer dan prima.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja, met Cider
Ga naar een Mac winkel of een kennis met een Mac, speel er eens mij en overtuig jezelf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef RipCore het volgende:
Ik zit er aan te denken om een minimac te kopen, een soort van trial run met Apple zeg maar..
Maar als ik de specs zie van dat ding, dan denk ik:that's it? Vooral de 64 geshared gfx card is nogal.. CRAP.
Overtuig me es.
Mac Mini ftw!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
Het nadeel is dat er gewoon geen echte budget Mac is op het moment. Succes met je keuze
Dat is geen 'echte' budget Mac, dat is een stille kleine kast met toch nog redelijk snelle hardware. Ik bedoel meer dat er geen alternatief is voor de 300 euro celeron pc. Of dat een probleem is is een tweede, natuurlijk, maar 600 euro exclusief toetsenbord en beeldscherm is niet echt 'budget'quote:
Dat weet niemand. Het is altijd 'hear say' bij apple.quote:Op zondag 23 september 2007 12:08 schreef RipCore het volgende:
Ok ik heb nog een aantal vragen:
Ik las iets dat er binnenkort nieuwe versies (iig van de MacBook) aankomen?
Ja, dmv 'flip4mac'quote:Kan ik op een Mac ook gewoon avi, wmv en meer windowsachtige bestandtypen zonder al teveel poespas blijven gebruiken?
quote:Hoe staat het met legale backups draaien van software?![]()
Nee?quote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef nietzman het volgende:
Nee
Ik krijg alles gratisquote:Op zondag 23 september 2007 13:58 schreef nietzman het volgende:
Hoezo, verwacht jij Vista gratis voor een XPmachine?
volgens anderen kost de 10.5 dacht ik maar 129 euro.quote:Op zondag 23 september 2007 14:08 schreef RipCore het volgende:
Nou, dan wacht ik sowieso tot 10.5 er is.![]()
het kan zijn dat er gewoon een dvd/cdrom bij zit. dit heb ik bij mijn eerste mac ook gehad toen moest ik hem zelf instalerenquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef RipCore het volgende:
Ik neem aan dat 10.5 gewoon op de nieuwste modellen (en dus de Mac mini) voorgeinstalleerd wordt...?
quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef RipCore het volgende:
Ik neem aan dat 10.5 gewoon op de nieuwste modellen (en dus de Mac mini) voorgeinstalleerd wordt...?
Het gaat me iig erom dat ik dan 10.5 en niet na een maand nog es 129E moet neerleggen om up to date te zijn met het OS.quote:Op zondag 23 september 2007 14:20 schreef --- het volgende:
[..]
het kan zijn dat er gewoon een dvd/cdrom bij zit. dit heb ik bij mijn eerste mac ook gehad toen moest ik hem zelf instaleren
Microsoft Windows Vista (Ultimate, NL, Retail): ¤459.quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef --- het volgende:
[..]
volgens anderen kost de 10.5 dacht ik maar 129 euro.
dit is goedkoper dan windows vista
mja dat bedoel ik dus. wat je bij osx krijgt is vele malen uitgebreider.quote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Microsoft Windows Vista (Ultimate, NL, Retail): ¤459.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |