abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 08:29:25 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53319126
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:13 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik vind het erg vevelend als ik met een probleem de helpdesk bel en iemand van de helpdesk zegt dat hij het voor me gaat uitzoeken en me dezelfde middag nog zou gaan mailen met een oplossing en daarvoor ook nog eens 4 euro voor te hebben hoeven betalen. En tot 3 dagen later nog steeds niks van hem gehoord te hebben.
Die 4 euro was je voordat je ging bellen al zeer duidelijk. Daar achteraf over zeiken vind ik nogal kinderachtig. Daarnaast is MIJN ervaring dat altijd alle mails gestuurd worden en in de regel het opgegeven mail adres niet klopt of doorgegeven telefoonnummers een nummertje te weinig hebben. Uiteraard kan er soms wel eens wat vergeten worden.
quote:
Eind vorige week had ik al een algemeen mailtje gestuurd met mijn vraag, maar daar geen enkel reactie op gehad, maandag gebeld en ze zouden het die middag sturen, daarna even dezelfde mail naar support, klacht, compliment en suggestie gestuurd, maar nog geen enkele reactie, naja dan kunnen ze van kapot vallen.
Er is verdorie nog geen week voorbij man. Als je nu een mail stuurt naar AMD of Intel ALS die al een mail adres hebben, mag je blij zijn als je na een week of 4 eens niet geautomatiseerd antwoord krijgt. Daarnaast, als de supportdesk 5 mails van jou tegenkomt met valse headers zal de animo om je te beantwoorden niet groot meer zijn. Daarnaast ga ik zo even spitten en eens zien wat voor taalgebruik je heb. Policy is ook dat mailtjes met gescheld gewoon genegeerd worden. Het zijn dienstverleners, geen pispaaltjes
quote:
Ik wist niet precies wat je relatie was m.b.t. tot sitecom dus mijn opmerkingen waren heel algemeen en niet op jou gericht, maar op de support van sitecom, wat ik gewoon waardeloos vind en het feit dat jij hier in je vrije tijd dingen voor me uit zoekt vind ik top, maar staat los van de support van Sitecom momenteel.
Je had de vorige keer ook geen moeite om mijn PM te vinden toen je een probleem had, dus in plaats van hier een beetje gefrustreerd gaan lopen doen had je het even kunnen vragen natuurlijk.
quote:
Naja, thnx voor je input iig, als dank zal ik die sitecom meuk zoveel mogelijk proberen te verkopen bij office centre deal?

Je hoeft mij nergens voor te bedanken. De driver staat al maanden op de sitecom website, inclusief de vermelding over de beperkingen van die driver. Je had het dus zelf al lang kunnen weten. Persoonlijk vind ik het nogal verontrustend dat iemand die die 'meuk' verkoopt nog niet in staat is a. de driver op een website vinden en b. de informatie bij die driver te lezen.
pi_53320032
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die 4 euro was je voordat je ging bellen al zeer duidelijk. Daar achteraf over zeiken vind ik nogal kinderachtig. Daarnaast is MIJN ervaring dat altijd alle mails gestuurd worden en in de regel het opgegeven mail adres niet klopt of doorgegeven telefoonnummers een nummertje te weinig hebben. Uiteraard kan er soms wel eens wat vergeten worden.
[..]

Er is verdorie nog geen week voorbij man. Als je nu een mail stuurt naar AMD of Intel ALS die al een mail adres hebben, mag je blij zijn als je na een week of 4 eens niet geautomatiseerd antwoord krijgt. Daarnaast, als de supportdesk 5 mails van jou tegenkomt met valse headers zal de animo om je te beantwoorden niet groot meer zijn. Daarnaast ga ik zo even spitten en eens zien wat voor taalgebruik je heb. Policy is ook dat mailtjes met gescheld gewoon genegeerd worden. Het zijn dienstverleners, geen pispaaltjes
[..]

Je had de vorige keer ook geen moeite om mijn PM te vinden toen je een probleem had, dus in plaats van hier een beetje gefrustreerd gaan lopen doen had je het even kunnen vragen natuurlijk.
[..]

Je hoeft mij nergens voor te bedanken. De driver staat al maanden op de sitecom website, inclusief de vermelding over de beperkingen van die driver. Je had het dus zelf al lang kunnen weten. Persoonlijk vind ik het nogal verontrustend dat iemand die die 'meuk' verkoopt nog niet in staat is a. de driver op een website vinden en b. de informatie bij die driver te lezen.
Zzz. Je kunt het wel proberen goed te lullen, maar het is een schande dat je al 50 cent per minuut moet gaan betalen voor zo'n achterlijke helpdesk waar 1,5 man per dag naar toe belt en dat er dan nog toezegging gedaan wordt dat me dezelfde middag nog een mailtje gestuurd gaat worden met een de oplossing van het probleem en tot inmiddels 4 dagen later nog steeds niks van ze gehoord te hebben.

Sinds 1,5 week heb ik een mac, verder nog nooit met een mac gewerkt of amper 1 gezien. Ik was in de veronderstelling dat ik de Panther versie had, maar het bleek die Jaquar te zijn, vandaar dat de driver ook niet werkte, mijn fout punt, maar dat staat los van het feit dat de helpdesk van Sitecom gewoon pauper is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 09:48:30 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53320383
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Zzz. Je kunt het wel proberen goed te lullen, maar het is een schande dat je al 50 cent per minuut moet gaan betalen voor zo'n achterlijke helpdesk waar 1,5 man per dag naar toe belt en dat er dan nog toezegging gedaan wordt dat me dezelfde middag nog een mailtje gestuurd gaat worden met een de oplossing van het probleem en tot inmiddels 4 dagen later nog steeds niks van ze gehoord te hebben.
Nogmaals die 50 cent per minuut staat op de website vermeld, wordt vermeld als je belt, de actuele wachttijd en aantal wachtende kan je op de website raadplegen EN wordt gemeld zodra je belt. Vind je dat te veel... bel dan lekker niet. De enige reden dat die 50 cent erop zit is omdat er anders continue mensen zoals jij bellen. Die niet kunnen lezen.

Ik heb zojuist gechecked en er staat helemaal geen mail mbt een OSX driver. Geef me je mail adres maar op PM< dan kan ik nog een keer controlleren wanneer je een mail gestuurd heb.
quote:
Sinds 1,5 week heb ik een mac, verder nog nooit met een mac gewerkt of amper 1 gezien. Ik was in de veronderstelling dat ik de Panther versie had, maar het bleek die Jaquar te zijn, vandaar dat de driver ook niet werkte, mijn fout punt, maar dat staat los van het feit dat de helpdesk van Sitecom gewoon pauper is.

Handig voor iemand die in een computerzaak werkt dat hij uberhaupt nog nooit een mac heeft aangeraakt ...

Maar gooi nog maar een paar keer met 'pauper' hoor. Van mij hoef je in iedergeval ook op zondag geen enkele hulp te verwachten, en ik wacht op je mail adres zodat ik je verhaaltje even kan checken. Ik gok dat ik hem niet krijg.
pi_53320726
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals die 50 cent per minuut staat op de website vermeld, wordt vermeld als je belt, de actuele wachttijd en aantal wachtende kan je op de website raadplegen EN wordt gemeld zodra je belt. Vind je dat te veel... bel dan lekker niet. De enige reden dat die 50 cent erop zit is omdat er anders continue mensen zoals jij bellen. Die niet kunnen lezen.

Ik heb zojuist gechecked en er staat helemaal geen mail mbt een OSX driver. Geef me je mail adres maar op PM< dan kan ik nog een keer controlleren wanneer je een mail gestuurd heb.
[..]

Handig voor iemand die in een computerzaak werkt dat hij uberhaupt nog nooit een mac heeft aangeraakt ...

Maar gooi nog maar een paar keer met 'pauper' hoor. Van mij hoef je in iedergeval ook op zondag geen enkele hulp te verwachten, en ik wacht op je mail adres zodat ik je verhaaltje even kan checken. Ik gok dat ik hem niet krijg.
Office Centre is een groothandel voor kantoor artikelen en sta ik niet eens op de afdeling waar de computer artikelen verkocht worden. Tevens ben ik een part timer omdat ik een student ben en uiteraard verkopen wij geen mac waardoor mijn knowhow over mac beperkt is.

pm is onderweg
  donderdag 20 september 2007 @ 10:11:06 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53320822
Handel die helpdesk shit maar via PM ofzo af

Verder, Mac..
pi_53320841
Nee dit is leuk
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 13:44:49 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53326304
Vanaf 20 Juni geen mail in de mailbox en historie met het opgegeven mail adres. De hoster de mailserver logs laten controleren waar in de afgelopen week (vanaf 13 September) het mail adres ook niet in voorkomt.

Dat is het laatste wat ik te melden heb over deze aantijging van onze supportdesk.
pi_53330342
OMFG. Of je zit dit uit je duim te zuigen of jullie helpdesk is echt waardeloos!

Dus nergens komt me mail invoor, ondanks 5 mailtjes en een telefoon gesprek waar ze me mail adres nog hebben genoteerd. Zal ik anders me telefoon rekening op na slaan?

Ik begint het allemaal een beetje triest van je vinden, jullie helpdesk is gewoon waardeloos, face it.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 16:41:19 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53331954
Lijkt mij wel duidelijk. Tijd dat je de Sitecom Policy ook op Fok! gaat toepassen, Swets.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_53332844
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat de telefoon gesprekken opgenomen worden? Luister die eens af of kijk waar je helpdesk hun gegevens opslaan.

Ik heb vijf mailtjes gestuurd, geloof het of niet, ik denk dat er iets serieus fout is met het doorlinken oid.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 september 2007 @ 18:15:25 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53333675
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de telefoon gesprekken opgenomen worden?
Nee, nooit van privacy wetgevingen gehoord? Telefoongesprek kan ik niet controleren.
quote:
Luister die eens af of kijk waar je helpdesk hun gegevens opslaan.

Ik heb vijf mailtjes gestuurd, geloof het of niet, ik denk dat er iets serieus fout is met het doorlinken oid.

Mailtjes kan ik controleren. Zoals gezegd heb ik vandaag op 3 punten gecontroleerd: Exchange (geen mail met het door jou opgegeven adres), Baracuda filters (geen mail met het door jou opgegeven adres), Logs van de mailserver op de website machine (geen mail met het door jou opgegeven adres). De supportdesk krijgt gewoon mails binnen ook van hotmail adressen. Er is dus niets mis met doorlinken.

De conclusie is dat je géén mail hebt gestuurd met het door jou opgegeven mail adres. Let op! Ik zeg niet dat je geen mail hebt gestuurd!

Dat probeer ik je al de hele dag via mail duidelijk te maken. Ik heb je ook gevraagd of je je misschien vergist heb en een ander mail adres gebruikt heb en ik heb je meerdere malen gevraagd welke artikelcode je geselecteerd heb bij die 5 mails. Daarmee kan ik wellicht je mails achterhalen en zien wat er mee gebeurt is.

Maar die vragen heb je stelselmatig genegeerd en uiteindelijk begon je je te bedienen van iets minder fraai taalgebruik. Dat sterkt me in de veronderstelling dat jij wellicht niet helemaal de waarheid verteld hier.

Ik zet er nu een punt achter want eerlijk gezegd vind ik dat ik voldoende mijn best gedaan heb. Ik heb je in eerste instantie prima geholpen met je originele probleem. Als dank zeik je op een openbaar forum mijn broodheer af. Als ik vervolgens wil achterhalen wat er nu precies mis is gegaan kan ik op geen enkele manier je verhaal verifieren en geconfronteerd met dat feit ga je je bedienen van termen als 'aap'. Het heeft me nu wel weer genoeg tijd gekost.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:36:57 #63
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53351803
Ik zit er aan te denken om een minimac te kopen, een soort van trial run met Apple zeg maar..

Maar als ik de specs zie van dat ding, dan denk ik: that's it? Vooral de 64 geshared gfx card is nogal.. CRAP.

Overtuig me es.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 11:44:44 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53352017
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef RipCore het volgende:
Ik zit er aan te denken om een minimac te kopen, een soort van trial run met Apple zeg maar..

Maar als ik de specs zie van dat ding, dan denk ik: that's it? Vooral de 64 geshared gfx card is nogal.. CRAP.

Overtuig me es.

OSX
bijvoorbeeld: http://nl.youtube.com/watch?v=kISEShU_Qxk
pi_53352092
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef RipCore het volgende:

Overtuig me es.
Waarom moeten wij jou overtuigen om iets te kopen... Als je wilt gaan gamen op een mac kom je over het algemeen bedrogen uit, want daar zijn ze niet zo goed in...
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:50:29 #66
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53352173
Ga ik gisteren naar de MM, is die hele Applehoek verdwenen

Maar die 64 mb shared, dat trekt toch amper Photoshop en H264 HD filmpjes?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:51:10 #67
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53352197
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waarom moeten wij jou overtuigen om iets te kopen... Als je wilt gaan gamen op een mac kom je over het algemeen bedrogen uit, want daar zijn ze niet zo goed in...
Ik zeg nergens dat ik wil gamen. Ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat dat idd gaat lukken op een Mac.
pi_53352237
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef RipCore het volgende:

Jawel daar heeft je videokaart toch geen reet mee te maken
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 11:55:06 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53352294
Enne gamen kan wel
http://store.apple.com/1-(...)/mac/buying_guide/ea

maar niet op een mini
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:55:47 #70
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53352312
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jawel daar heeft je videokaart toch geen reet mee te maken
Oh.

Het lijkt me alleen zo krom om 2 gb ram te hebben, redelijke duo core en dan... 64 shared video.
pi_53352344
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Enne gamen kan wel

maar niet op een mini
Gamen kan ook wel op een mini... UT99 Ftw!
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:57:03 #72
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_53352353
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Enne gamen kan wel

maar niet op een mini
Voor gamen koop ik wel een Windows PC met 'betere' specs dan een Mac
pi_53352378
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef RipCore het volgende:

[..]

Oh.

Het lijkt me alleen zo krom om 2 gb ram te hebben, redelijke duo core en dan... 64 shared video.
Heb ik ook in mijn Macbook en het werkt prachtig
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:14:01 #74
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53352822
Het werkt redelijk. Echte 3D-games draaien niet zo netjes hoor.
pi_53353064
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef RipCore het volgende:

Ik doe x264 720p films op mijn Macbook vloeiend. En games? Grand Theft Auto Vice City onder OS X doet 25FPS+, dat is voor mij meer dan prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')