Ik dacht dat de huizen zo "goed" waren in Hengelo.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef wendy-tje het volgende:
@Q: de housewarming is wanneer de verwarming het doet, oke?
Hier hang jij dus tegenwoordig uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Zometeen weer naar college.Tot en met half 6.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef kokos het volgende:
[..]
Hier hang jij dus tegenwoordig uit!
Is dat nu al?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef wendy-tje het volgende:
@Q: de housewarming is wanneer de verwarming het doet, oke?
Vanavond nog werken en morgenmiddag.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
Is het al weer weekend?
Kans dat in cafe/coffeeshop mix het wordt uitgezonden.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet iemand toevallig of er een cafe in Enschede is die Twente - Groningen op groot scherm uitzend?
Huisgenoot en ik hebben wel zin om ergens te kijken, maar geen idee of het ergens word uitgezonden
hoe?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond weer even goed het weekend afsluiten.
Met een fles rosé, goede weed en een waterpijp. Dat in combinatie met Guitar Hero III.quote:
Was. Vroeger. Toen alles beter was. Alles!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:03 schreef Mojave het volgende:
ow ja, hier was dat topic.
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 april 2008 02:04 schreef wendy-tje het volgende:
Enorm druk hier
Hee.. waar werk jij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat wordt zeker heel chill
Gelukkig is het weer zomer met veel mooie feestjes.
wordt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat wordt zeker heel chill
Gelukkig is het weer zomer met veel mooie feestjes.
Meh, okay okay. De zomer niet meegerekend, want dan ben ik altijd in het buitenland.quote:
Jaa, ik heb ook echt zin in koninginnedag maar moet eerst nog twee dagen werken.quote:Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef badgirl18 het volgende:
Oké oké henkie... Ik zal niet meer klagen..maar wat gaan vertellen..
Maar wat?
Dat ik op koninginnedag lekker op de rommelmarkt ga rommelen om wat leuks te halen/vinden? En daarna lekker op een terrasje ga vertoeven
Ja echt wat een kutweer.. Voorspelling voor koninginnedag is niet beter toch?quote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer wordt en niet zoals vandaag.
ik ook ongeveerquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:08 schreef galbrecht het volgende:
Het was zeker gezellig, ik ben maar 10 min. op v Heek geweest ongeveer.. Daarna Paddy's., druk zoals gewoonlijk maar wel gezellig..
ben net geweest. rookt nog wel en het blussen gaat wel doorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:30 schreef MASD het volgende:
Jup, ik ga nu even de schade bekijken. Het rookt al een aantal uurtjes niet/nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:20 schreef MASD het volgende:
Goddomme, ging ik er op goed geluk heen kan ik het niet vinden. Ik wacht wel op foto's.
Vanuit Enschede helemaal naar Amersfoort? Elke dag? Waar in Amersfoort werk je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef daanski82 het volgende:
donderdag morgen, het heeft geregend in +KUT helaas geen onweer (ja wel op 2 donderslagen na)
ik zelf ben weer op weg naar mijn werk in Amersfoort.
Ja, eindelijk 30.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Troel het volgende:
Q! Kerel! Gefeliciteerd man!
Hehe, owned.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
welkom zou ik zeggen en babbel lekker meequote:
Het gaat wat minder hard tegenwoordig...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:56 schreef GooseFM het volgende:
Wauw... deze reeks draait ook al lang zeg *herinnert zich topic 28 nog*
hee baggaroequote:Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef skippy22 het volgende:
Hoi
wat doe jij in het enschede topic?quote:
ik heb al weekendquote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef skippy22 het volgende:
Bijna weekend fok vriendjes
Ik kom uit enschede Woon nu alleen al 8 jaar in het inteelt dorp needequote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe jij in het enschede topic?
ok op die fiets. ik meende al dat je in neede woont.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kom uit enschede Woon nu alleen al 8 jaar in het inteelt dorp neede
voor aanwezigheidspremiequote:Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Morgen nog een dag aanwezig zijn
Uh ja weet het niet Wel lekker makelijk nog bij je ouders wonenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok op die fiets. ik meende al dat je in neede woont.
hoezo ga je dan niet terug naar eanske?
dat kloptquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Uh ja weet het niet Wel lekker makelijk nog bij je ouders wonen
Dan al jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
doe ik ook
maarja ik wil der wel een keer uit. dan laat ik waarschijnlijk een tattoo zetten als die mooi uitkomt. en als ik die nu laat zetten, wordt ik waarschijnlijk op straat geschopt
Naar zuid amerikaquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:05 schreef skippy22 het volgende:
En volgend jaar ga ik toch weg dus...
45?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:04 schreef skippy22 het volgende:
De needse vrijgezel woont op z,n 45ste nog bij z,n ouders
wat dacht ie?quote:
Neequote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat dacht ie?
ruler komt niet naar ToF dan maar naar hem toe
ojah, verrek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik dacht: Hey, een topic over Enschede. Laat ik daar nou net toevallig wonen!
Tokkie dorpquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, verrek.
maar je woont in glanerbrug. dat is bij mij altijd nog een apart dorp
ssstquote:
ow, okquote:
welkom in de topic. ben jij toevallig een medicijn man ?quote:
Nee, een actieve studentquote:Op maandag 1 december 2008 12:21 schreef daanski82 het volgende:
[..]
welkom in de topic. ben jij toevallig een medicijn man ?
Oh, de nostalgie.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 22:22 schreef wendy-tje het volgende:
Wauw, 5 dagen geleden nog actief gepost!
even aanpoten, dan kunnen we vanavond een heel eind komenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:01 schreef Q. het volgende:
Zijn we het Eindhoven-topic nu al eens voorbij dan?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even aanpoten, dan kunnen we vanavond een heel eind komen
En? Is het gelukt?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even aanpoten, dan kunnen we vanavond een heel eind komen
dat wou ik jou net vragenquote:
quote:
was het niet half turks?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:39 schreef Mojave het volgende:
Vrienden!!
Weet iemand nog dat plaatje met clip op internet, van die slechte Enschedese rappers in de stad, geloof in het duits!!! ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |