Ik dacht dat de huizen zo "goed" waren in Hengelo.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef wendy-tje het volgende:
@Q: de housewarming is wanneer de verwarming het doet, oke?
Hier hang jij dus tegenwoordig uit!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Zometeen weer naar college.Tot en met half 6.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef kokos het volgende:
[..]
Hier hang jij dus tegenwoordig uit!
Is dat nu al?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef wendy-tje het volgende:
@Q: de housewarming is wanneer de verwarming het doet, oke?
Vanavond nog werken en morgenmiddag.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
Is het al weer weekend?
Kans dat in cafe/coffeeshop mix het wordt uitgezonden.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet iemand toevallig of er een cafe in Enschede is die Twente - Groningen op groot scherm uitzend?
Huisgenoot en ik hebben wel zin om ergens te kijken, maar geen idee of het ergens word uitgezonden
hoe?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond weer even goed het weekend afsluiten.
Met een fles rosé, goede weed en een waterpijp. Dat in combinatie met Guitar Hero III.quote:
Was. Vroeger. Toen alles beter was. Alles!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:03 schreef Mojave het volgende:
ow ja, hier was dat topic.
Zo ben ik.quote:Op zondag 20 april 2008 02:04 schreef wendy-tje het volgende:
Enorm druk hier
Hee.. waar werk jij?quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat wordt zeker heel chill
Gelukkig is het weer zomer met veel mooie feestjes.
wordt?quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat wordt zeker heel chill
Gelukkig is het weer zomer met veel mooie feestjes.
Meh, okay okay. De zomer niet meegerekend, want dan ben ik altijd in het buitenland.quote:
Jaa, ik heb ook echt zin in koninginnedag maar moet eerst nog twee dagen werken.quote:Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef badgirl18 het volgende:
Oké oké henkie... Ik zal niet meer klagen..maar wat gaan vertellen..
Maar wat?
Dat ik op koninginnedag lekker op de rommelmarkt ga rommelen om wat leuks te halen/vinden? En daarna lekker op een terrasje ga vertoeven
Ja echt wat een kutweer.. Voorspelling voor koninginnedag is niet beter toch?quote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop dat het lekker weer wordt en niet zoals vandaag.
ik ook ongeveerquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:08 schreef galbrecht het volgende:
Het was zeker gezellig, ik ben maar 10 min. op v Heek geweest ongeveer.. Daarna Paddy's., druk zoals gewoonlijk maar wel gezellig..
ben net geweest. rookt nog wel en het blussen gaat wel doorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:30 schreef MASD het volgende:
Jup, ik ga nu even de schade bekijken. Het rookt al een aantal uurtjes niet/nauwelijks meer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:20 schreef MASD het volgende:
Goddomme, ging ik er op goed geluk heen kan ik het niet vinden. Ik wacht wel op foto's.
Vanuit Enschede helemaal naar Amersfoort? Elke dag? Waar in Amersfoort werk je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef daanski82 het volgende:
donderdag morgen, het heeft geregend in +KUT helaas geen onweer (ja wel op 2 donderslagen na)
ik zelf ben weer op weg naar mijn werk in Amersfoort.
Ja, eindelijk 30.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Troel het volgende:
Q! Kerel! Gefeliciteerd man!
Hehe, owned.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |