my god, is die zelfs buiten trollbane bekend?quote:Op maandag 17 september 2007 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik herkende Everlast... ben k toch niet gek
Nou ja, mijn vriend zat in Denial,en woonde bij en hoop van die jongens (Waaronder Everlast) in de buurt... Vandaar dat ik m herkendequote:Op maandag 17 september 2007 00:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
my god, is die zelfs buiten trollbane bekend?![]()
Warhammer Online ftwquote:Op zondag 16 september 2007 15:41 schreef viezerdt het volgende:
Denk dat ik maar eens ga kappen met WoW. Vind het wel mooi geweest, 2 jaar geleden direct na mijn toetsweek begonnen. Eind mei 2005 zal dat dus geweest zijn. Veel ZG, MC, AQ, BWL en Onyxia gedaan. 5 maanden in het buitenland gespeeld en toen ik terugkwam was BC uit. Vind het gewoon echt niet leuk meer, server (deathwing) is redelijk dood en alle "old skool" spelers vertrekken / stoppen met bosjes. Daarnaast kan je straks nog meer gaan levellen en als ik ergens geen zin in heb is het wel nog meer levellen >.>. Heb nu nog gametime tot 23 of 24 september, ben iig al op zoek naar een nieuwe hobby / spel om tijd in te proppen.
Mensen in de beta vinden er niet zoveel aan hoor ik.quote:
Ik zit er wel flink doorheen met SSC eigenlijk. En Kael wil ik eigenlijk ook wel voor de chest nog (hoe smiechterig is dat, meteen alle dkp erop gooienquote:Op maandag 17 september 2007 07:46 schreef Mauro het volgende:
Lalalallalala
Hyjal Summit attuned
Gisteren de vail van Kael'thas geloot als laatste questitem en ff in Tanaris ingeleverd.
Kewl gevecht, dat tegen Kael'thas.
5 fases
Nu zeggen ze in het guild dat er nu voldoende attuned zijn voor Black Temple en Hyjal Summit dat ze niet meer naar TK en SSC willen. Nou, ze moeten wel want ik moet nog 2 t5 deeltjes hebben en ik moet Al'ar in TK nog ff dood hebben voor een quest
Zou kunnen ja, ik heb het nog niet gespeeld. Ga wel een trial doen als ie uitkomt.quote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen in de beta vinden er niet zoveel aan hoor ik.
Dat is omdat die mensen het eerst zo leuk vonden om die poppetjes te schilderen omdat ze high worden van die verfdampenquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mensen in de beta vinden er niet zoveel aan hoor ik.
Die moet ik ook nog steeds een keertje grindenquote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb al mijn whelps!Toch nog iets meer dan een week bezig geweest om ze te krijgen. Nu nog een ale drinkende disgusting oozeling.
![]()
Van Thottbot:quote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds een keertje grinden
quote:Re: Disgusting Oozeling
Score 9.4 Vote: [-] [+] by pisseded, 6.1 days ago
heads up guys....if one of these drop for you...and you want to give it to an alt...DO NOT MAIL IT IN THE OOZING BAG...once mailed the bag will contain somthing different...im so pissed right now its not even funny. the GM said that they can not tell what i previously had in the bag..as shittty as that is, it works both ways if you dont get the oozeling in a bag ...mail the bag to an alt and you get a 2nd shot at the oozleing
I only farmed for about 10hours when it dropped....so not as bad as some of these guys but who knows how long it will take to get the 2nd one...GL guys
quote:so does that mean you can keep sending your bags to alts and open then resend and you might get it?
Kortom, ik ga gewoon een aantal bags halen en die heen en weer pompen. Zeker met die direct mail op je eigen account gaat het lekker snel. En dan ga ik ook maar Oozelings verkopen denk ik. Als je ze voor 200-300g kwijt kan... Epic flyer here I come.quote:i just got a the pet threw the mail when, the bag previously didnt contain the disgusting oozeling
it does work
Moet je ze eerst nog krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 11:16 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Van Thottbot:
[..]
[..]
[..]
Kortom, ik ga gewoon een aantal bags halen en die heen en weer pompen. Zeker met die direct mail op je eigen account gaat het lekker snel. En dan ga ik ook maar Oozelings verkopen denk ik. Als je ze voor 200-300g kwijt kan... Epic flyer here I come.![]()
Beter dan 5 miljard oozes te killen voor een bag. Gewoon een berg killen, zorgen dat je iets van 10 bags hebt en die constant heen en weer pompen. Dat moet er toch vast wel een paar opleveren per uur. Verkopen is wellicht een groter probleem.quote:
Oh, da's dan weer jammer.quote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Mauro het volgende:
Nou, net ff 4 bags gefarmed en die 10 keer op en neer gestuurd naar mijn alt maar niks..
De inhoud van de bags bleef gewoon hetzelfde. Beetje zilver en een paar healingpotjes![]()
En had je 'm ook of niet?quote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb afgelopen week nog zo'n Disgusting Oozeling gefarmed
Mijn orc huntertje is tegenwoordig lvl 62, en Steady Shot ownt
Ik wil ook nog daarvoor gaan! Maarja, da's nog een aantal levels weg. Heb met een alt die die bloodsail rep toch niet nodig heeft http://thottbot.com/i2955 en http://thottbot.com/i8494 gefarmed. Ik skip iig alle quests van de goblins zoveel mogelijk. Nu nog steeds 662 neutral zodat ik er later minder hoef te slachten. En daarna weer in DM quests gaan doen op de goblin rep weer op peil te krijgen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:03 schreef vogelkooi het volgende:
steady shot, met de sterkte van aimed shot en ik ben erg blij.
silencing shot is ook een pré als je in terrokar die be warlocks aan het killen bent en ze gaan lopen bolten.
enneuh. ik heb een kat en ene kip, en shildpad.
wil wel die ene hoed van die piraten in stv waar een vogel bij zit, maar moet dan veel goblins killen![]()
Of je gaat in dat schip bij stv ff de boel kort en klein slaan, elke mob is 1 rep en die kapitein 25 en elke named mob 10.quote:Op maandag 17 september 2007 14:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog daarvoor gaan! Maarja, da's nog een aantal levels weg. Heb met een alt die die bloodsail rep toch niet nodig heeft http://thottbot.com/i2955 en http://thottbot.com/i8494 gefarmed. Ik skip iig alle quests van de goblins zoveel mogelijk. Nu nog steeds 662 neutral zodat ik er later minder hoef te slachten. En daarna weer in DM quests gaan doen op de goblin rep weer op peil te krijgen...
Khad Felwood doodgefarmed voor dat dingquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En had je 'm ook of niet?En waar ben je aan het farmen geweest?
die heb ik pas 1 keer gezien ingame iigquote:Op maandag 17 september 2007 17:40 schreef tonks het volgende:
Of die firefly die in zangramarsh (spel ik dit goed?) dropt.
Die staat ook nog op mijn 'hitlist'. Net zoals die firefly trouwens.quote:
Ik had daarstraks 1 bag (kreeg er niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef Mauro het volgende:
Nou, net ff 4 bags gefarmed en die 10 keer op en neer gestuurd naar mijn alt maar niks..
De inhoud van de bags bleef gewoon hetzelfde. Beetje zilver en een paar healingpotjes![]()
We zitten nu toch op onze eerste T6 baasquote:Op maandag 17 september 2007 10:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd
op naar t6!
t5 slaan we maar volledig over dan
onder de nickname?quote:Op maandag 17 september 2007 00:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vriend zat in Denial,en woonde bij en hoop van die jongens (Waaronder Everlast) in de buurt... Vandaar dat ik m herkende
Overigens speel ik ook op Trollbane
Voor ons was Azrogal moeilijker dan Archimonde.....iig qua tijd (komt voornamelijk door trash eerst clearen).quote:Op maandag 17 september 2007 23:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
We zitten nu toch op onze eerste T6 baas
Kaz'rogal op onze 3de try (alliance first) neer, schildje voor mij. Eerste probeersel op de 4de baas viel me ook enorm mee, denk niet dat we daar ERG lang op zullen zitten. Maar waarschijnlijk Black Temple eerst morgen
blergh.quote:Op maandag 17 september 2007 23:52 schreef DjNivek het volgende:
We zitten nu toch op onze eerste T6 baas
Kaz'rogal op onze 3de try (alliance first) neer, schildje voor mij. Eerste probeersel op de 4de baas viel me ook enorm mee, denk niet dat we daar ERG lang op zullen zitten. Maar waarschijnlijk Black Temple eerst morgen
Dunno zover ik weet niet echt. Laatste wat ik gehoord heb is dat ze 3 verschillende hero classes bevestigt hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:54 schreef vogelkooi het volgende:
[[url=http://www.wowwiki.com/images/6/62/NorthrendClassic.jpg]afbeelding][/url]
licht het aan mij of is er meer info vrijgekomen.
(klik op het plaatje)
Dit zijn de rumors, ben nog ff de confirmed aan het opzoekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:04 schreef Baret-V2 het volgende:
3? Sinds wanneer?
quote:Gnome Rogue
m-gnome.jpgrogue.jpg
Gnomes are strange little things. Fascinated with gadgets and shiny things, gnomes are often plotting and planning - but are pretty smart, despite all the explosions.
As a rogue, you're always looking out for number one. You aren't afraid to do whatever it takes to win - and if things take a turn for the worse, you can always vanish into the night... Just don't run out of flash powder.
Die post is zo'n bullshit, zeker omdat dit nog over TBC gingquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit zijn de rumors, ben nog ff de confirmed aan het opzoeken.
http://www.wowwiki.com/Rumored_World_of_Warcraft_Hero_Classes
Was eerste google result en niet echt verder dan me neus lang is gekekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die post is zo'n bullshit, zeker omdat dit nog over TBC ging
quote:buffed: Last question: the Death Knight is only the first of many hero classes. Which hero class would you like to introduce next?
Jeff: My favorite? That is hard to say. I think the Demon Hunter would be extremely cool. The Arch Mage would be cool too...
buffed: (whispers) Blade Master!
Jeff: (laughs) There are many options, among them, of course, the fantastic Blade Master. We did a lot of brain storming and also thought about classes that were not present in Warcraft 3. But we wanted to advance slowly and introduce the Death Knight first in Wrath of the Lich King. And then we will see what is next.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |