De crybabies van het spel haha.quote:
Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zoquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:15 schreef tonks het volgende:
Taurens op raptors!! toen ik level 45 was was ik op mijn paardje aan het rondcrossen ging er eentje achter mij staan en drukte steeds op spatie zodat het leek alsof hij mij aan het 'humpen' was
.
*trauma*
Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zo.
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Class en race combo die door de meeste noobs / bots / kleinde kinderen of ander klootjesvolk gespeeld word. Meest gehate class in WoW gok ik zo.
dat omdat je allience benquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:38 schreef LasTeR het volgende:
Gnomes zijn pas kut.
Hoewel ik je wel gelijk geef, ik haat andere hunters op mijn server. Gewoonweg omdat er zo ontiegelijk veel van zijn dat het eeuwen kost voor ik een fatsoenlijke group gevonden heb voor een instancequote:
Ik heb een toch goed uitziende dwarf priest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Niks is lelijker dan een dwarf priest, een nelf hunter zit echt zoveel lager in me hate list dan een dwarf priest.![]()
De belangrijkste reden waarom ik mijn Troll Hunter heb gedumpt en een BE Priest ben gaan spelen. Ik was het zo zat om 'overbodig' te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoewel ik je wel gelijk geef, ik haat andere hunters op mijn server. Gewoonweg omdat er zo ontiegelijk veel van zijn dat het eeuwen kost voor ik een fatsoenlijke group gevonden heb voor een instance.
True that, go go stoneform.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef viezerdt het volgende:
[..]
dat omdat je allience ben. Echte pro allience hunters rollen dwarf
![]()
![]()
Gelukkig heb ik nu een guild gevonden waar genoeg members inzitten om gewoon met hun instances te doen. Dat scheelt welquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De belangrijkste reden waarom ik mijn Troll Hunter heb gedumpt en een BE Priest ben gaan spelen. Ik was het zo zat om 'overbodig' te zijn.
Hahaha, het gaat altijd zoquote:
Lol dat is wel heel erg zieligquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:37 schreef tonks het volgende:
Gister ook weer scam op mijn server. Same day another scam.
Man heette "Gamingcodes" verkocht codes voor epic tabards (frost/fire) en turtle riding mount. 200g each. Ik had wel interesse dus ik zei geef mij een code en ik ga naar bootybay en als het werkt geef ik je je 200g. Andere mensen betaalde wel gewoon 200g voor de code, zo dom ben ik nu ook weer niet. Bij bootybay aangekomen stond er een andere jongen die ook een code had gekregen.. code was nep. Gamingcodes was offline en toen ik hem wilde toevoegen aan friendlist bestond de char niet.
[afbeelding]
en later begon hij dus te dreigen. Heel raar typgedrag volgens mij is het een klein kind.
[afbeelding]
Voor zeikerds. dit is op mijn broertjes bankchar waar ik een beetje doe doorverkopen/kopen zodat hij uiteindelijk een epic mount kan kopen
p.s check mijn icy chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |