quote:Op zondag 16 september 2007 13:54 schreef Igraine het volgende:
Nou, ik ben naar Utrecht geweest, naar het park. En ik zoeken joh, heel het park doorgelopen maar niemand kunnen vinden. Wel verschillende groepjes mensen+kinderen, maar niemand die me bekend voorkwam.
Tot ik ineens een bordje zag "Wilhelminapark"![]()
Dusss, nu ben ik weer thuis, ik vond het al te laat om nog naar het andere park te gaan en die kleine was ook al aardig versleten. Echt een typisch suffe actie van mijn trouwens, dit.![]()
Ah, we vroegen ons idd al af waar je gebleven was. Balen joh!quote:Op zondag 16 september 2007 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben ziekDus ik ben er helaas niet bij
Achteraf kun je er vast om lachenquote:Op zondag 16 september 2007 13:54 schreef Igraine het volgende:
Echt een typisch suffe actie van mijn trouwens, dit.![]()
wat een ontzettend lieve Milo hebben jullie overigens gemaaktquote:Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Achteraf kun je er vast om lachenTrouwens wél heel erg jammer dat je niet bent geweest, want ik had je graag in het echie willen ontmoeten
Er komt vast nog wel een meet waar we allebei zijn
![]()
Wie was jij dan?quote:Op zondag 16 september 2007 16:44 schreef knorretje het volgende:
zow wij zijn ook weer thuis, 't was een goed geslaagd dagje uit !
degene die jij niet heb gezienquote:
Volgende keer omsingelen we je gewoon met onze kleedjes Texelonia, dan komt dat kletsen vanzelf welquote:Op zondag 16 september 2007 17:14 schreef texelonia het volgende:
En heb owaar wat mensen gesproken! Een beetje dan hoor. Maar toch, het is een vooruitgang. Als we nou elke maand zo'n meet doen, komt het vast nog wel een keer goed met me
geen probleemquote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Anitra het volgende:
Tex ik heb je playmobielpoppetje trouwens!
thanks ynske! Lol ik zat net wat foto's te bekijken en de van Milo wou ik idd ook online gooien. Ik weet niet of slaapmeisje zelf online mag samen met Milo. Sugar mag die ene foto online die ik je liet zien?
die hebben we we gezien dacht dat ladys hem meegnoemen heeft, weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn ook weer thuis.
Heeft iemand toevallig Ambers fles gevonden? TIs er eentje van Avent, soort veldfles. Roze fles, witte bovenkant en gele dop.. ben m vergeten
mag Piet ook online?quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef bixister het volgende:
prachtige foto's, anitra!
knorretje, die van jou vind ik ook érg leuk!
whaha nou dat vond ik ook een klerewijf hoorquote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef m@x het volgende:
Prachtfoto's![]()
Wij zijn ook alweer een uurtje thuis. Kai en ik hebben net lekker op de bank liggen soezen. Heftig hoor, zo'n dagje buitenlucht![]()
Ik vond het echt supergezellig en Kai heeft een geweldige dag gehad. Leuke mensen zitten hier toch (behalve dan dat klerewijf, Easy-going heet ze geloof ik)
Mag jij ook online want heb leuke met julie 3tjes en dat Hanna je wederhelft omhelst (zijn gezicht is daarop niet te zien btw)quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Noli. het volgende:
Zo! En nu zijn wij dan ook (ein-duh-luk) weer thuis..
Hanne en Wilyan hebben allebij in de auto geslapen en lopen hier nu rond met heerlijk rode wangetjes.
Ik vond het weer gezellig!
Wilyan en Hanne mogen online en/of voor portfolio gebruikt worden hoor
jaquote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Anitra het volgende:
Easy was jij die met grijze shirt aan?
quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mag jij ook online want heb leuke met julie 3tjes en dat Hanna je wederhelft omhelst (zijn gezicht is daarop niet te zien btw)
quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Noli. het volgende:
Zo! En nu zijn wij dan ook (ein-duh-luk) weer thuis..
Hanne en Wilyan hebben allebij in de auto geslapen en lopen hier nu rond met heerlijk rode wangetjes.
Ik vond het weer gezellig!
Wilyan en Hanne mogen online en/of voor portfolio gebruikt worden hoor
Nah dan ben je eigenlijk best wel lief in het echie [sub]oops knal ik nu je reputatie aan diggelen?quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 17:48 schreef m@x het volgende:
Leuke mensen zitten hier toch (behalve dan dat klerewijf, Easy-going heet ze geloof ik)
ja hoorquote:Op zondag 16 september 2007 18:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nah dan ben je eigenlijk best wel lief in het echie [sub]oops knal ik nu je reputatie aan diggelen?[sub] Nee vond je een gezellige meid! en he een leke foto van je zoon dan. Mag die online?
Wat een mooie foto's van onze boevenkoningquote:Op zondag 16 september 2007 17:55 schreef Anitra het volgende:
Milodit zjn 2 foto's waarbij ik jou er af gehaald heb, de orginelen stuur ik van de week op
ja dat bekkiequote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Noli. het volgende:
Whahahaha.. Die tweede is lekker charmantMaar dat bekkie van Hanne
![]()
Die eerste is mooi!
En Hanne en Michiel![]()
![]()
![]()
![]()
dank je. je hebt gelijk gehadquote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie alweer toffe foto's voorbij komenLeuk bezig, Yns
dat is Djulian toen hij nog droog wasquote:Op zondag 16 september 2007 18:18 schreef Ynske het volgende:
Een manneke met een blauwe broek en een groen/blauw gestreept shirtje aan. Wie is dat? en mag hij online?
quote:
Oh!quote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Anitra het volgende:
Tex ik heb je playmobielpoppetje trouwens!
Ey...ik zie mijn naam hier misbruikt wordenquote:Op zondag 16 september 2007 18:31 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh die wil ik hebben!! Dat is er 1tje voor op linnen
ik werk zelf nooit met lijstjes omdat ik een zeikerd ben, vraag maar aan PdH[sub] ik hou van de puurheid van de foto en geen poespas mara deze vind ik wel heeel mooi zo[/sub]
het eerste wat danny ongeveer zei toen we op de terugweg in de auto zaten, wie was die enorme MILF!quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Lois het volgende:
Suug, ik vind je echt beeldschoon en stralend mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |