Kanye West hoeft zichzelf niet te bewijzen... En al helemaal niet tegen een Britney Spears (quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Heeft geen MTV Award gewonnen en maakt er een racistisch iets van.
Waarom kan deze man gewoon niet muziek maken en ophouden met aanstellen.
Geen enkele artiest wil aan zn irritante houding herinnerd worden maar aan zijn/haar muziek toch?
http://www.youtube.com/watch?v=_-631TgPP2s
helemaal mee eensch!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Kanye West hoeft zichzelf niet te bewijzen... En al helemaal niet tegen een Britney Spears () of een
Rihanna (![]()
)
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Kanye West hoeft zichzelf niet te bewijzen... En al helemaal niet tegen een Britney Spears () of een
Rihanna (![]()
)
Nou, zelfs dat hoeft van mij niet zo hoor....quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom kan deze man gewoon niet muziek maken en ophouden met aanstellen.
http://www.youtube.com/watch?v=_-631TgPP2s
och ja origineel is het niet echt nee..quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
--->KLB
Kanye West. Jatter van Daft punk samples, maak je eigen muziek debiel
.
coversquote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Wimo. het volgende:
Heeft hij zelf ook weleens nummers geschreven? Zo'n beetje alle nummers die ik van hem ken zijn covers
Vanilla Ice ook!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
covers_!
klaphark, hij gebruikt samples van oude nrs, niet echt bepaald covers
Wat ook een veel betere artiest is dan deze faalhaas. Duffe kutstem, gejatte "muziek" dom nep imago van stoere player..quote:
zomg ik hoop dat je een garpje maakt, echtquote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ook een veel betere artiest is dan deze faalhaas. Duffe kutstem, gejatte "muziek" dom nep imago van stoere player..
Ice was real.
Beetje, maar ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg ik hoop dat je een garpje maakt, echt_!
Van Daft Punk ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind Stronger best een leuk nummer!
Dat dusquote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
--->KLB
Kanye West. Jatter van Daft punk samples, maak je eigen muziek debiel
.
De eigenaar is ondertussen even pinnen. De neger pakt slim z'n momentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Deze neger buigt voor niemand
Pas maar op. Hij maakt je kapotquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
De eigenaar is ondertussen even pinnen... Deze neger pakt even snel z'n momentje.
Jaloeziequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
En hij haat blanken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |