abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:44:00 #76
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_53170811
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Nee transactievoorstellen zijn er om ervoor te zorgen dat burgers die dondersgoed weten dat ze schuldig zijn te ontmoedigen alsmaar bezwaarprocedures te starten die helemaal geen nut hebben maar wel de maatschappij bergen met geld kosten (want iemand moet toch weer al die bezwaarschriften behandelen). Als jij overtuigt bent van je gelijk laat je je ook niet afschrikken van een iets hogere boete/straf want daar ga je toch niet mee te maken krijgen.

[..]

Geef mij dan maar eens een voorbeeld waaruit blijkt dat de rechterlijke macht stelselmatig en opzettelijk onschuldige weggebruikers toch schuldig verklaart.

Oh dat voorbeeld heb je niet. dacht ik al

*kruipt terug onder steen*
Dat eerste ben ik met je eens, dat is exact wat ik ook postte. Alleen is het helaas in de praktijk (zeker met verkeerszaken) al lang niet meer zo dat gerede twijfel voldoende is om je vrij te spreken. Anders gezegd: je mag steeds meer bewijzen dat je iets niet gedaan hebt, dan dat de eiser moet aantonen dat dat wel het geval is. Dat we in Nederland de term 'voldoende bewezen' nogal eens tegenkomen in gerechtelijke uitspraken zegt wat mij betreft genoeg.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_53172886
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

100 is niet bewezen, 80 ook niet. Volgens 2 getuigen reed de tegenpartij 100 en waarschijnlijk harder. Maar aangezien de politie liever donuts vreet dan fatsoenlijk onderzoek doen is er geen bewijs verder. Ze zijn 'vergeten' de remsporen op te meten bijvoorbeeld.
Wat een slap gelul zeg. Doe anders nog even beter je best om de schuld van een ongeval bij iemand anders neer te leggen. Moeilijk he, zelf verantwoordelijkheid nemen.

Al rijdt iemand 120 waar ie 80 mag, dan moet je nog steeds moeite doen om hem niet te zien (Lees: niet kijken)
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:54:47 #78
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53172898
Idd. Vrouwen achter het stuur
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:58:26 #79
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_53173027
Ik had vorig jaar ook een ongeluk veroorzaakt, op een 80 km weg achterop geknald.. niks over de snelheid gehoord mr t was iets van 140 euro
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
  vrijdag 14 september 2007 @ 15:29:49 #80
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53173851
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat een slap gelul zeg. Doe anders nog even beter je best om de schuld van een ongeval bij iemand anders neer te leggen. Moeilijk he, zelf verantwoordelijkheid nemen.
Opmerking zonder fundament. Ga eens langs Hans Anders. Zoals je had kunnen lezen heb ik de rechter laten oordelen (hoor en wederhoor, dat is nu eenmaal je recht). En aangezien de rechter iets vind hebben we daarna binnen 24 uur betaald. Wat nou geen verantwoordelijkheid nemen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_53173984
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:29 schreef thaduck het volgende:

[..]

Opmerking zonder fundament. Ga eens langs Hans Anders. Zoals je had kunnen lezen heb ik de rechter laten oordelen (hoor en wederhoor, dat is nu eenmaal je recht). En aangezien de rechter iets vind hebben we daarna binnen 24 uur betaald. Wat nou geen verantwoordelijkheid nemen
Je probeert je toch in dit topic er op allerlei manieren onderuit te lullen? Dat je langs de rechter moest, geeft al aan dat je de verantwoordelijkheid niet wilde nemen. Het is je uiteindelijk opgelegd.

Overgens denk ik niet dat ik degene ben die langs Hans Anders moet. Mijn auto is niet total loss...
  vrijdag 14 september 2007 @ 15:36:47 #82
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53174026
Nee hoor, ben alleen langs de rechter gegaan omdat dat geld kost

Ik heb allang weer een nieuwe hoor, binnen het uur stond er weer 1. Best handig, leasen
pi_53174066
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef thaduck het volgende:
Nee hoor, ben alleen langs de rechter gegaan omdat dat geld kost

Ik heb allang weer een nieuwe hoor, binnen het uur stond er weer 1. Best handig, leasen
Nou nog een bril.
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:27:54 #84
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53175189
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef The_End het volgende:

[..]

Nou nog een bril.
Ik heb hem niet kort gereden hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo