abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53485011
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef Hathor het volgende:
Twee scouts gestuurd, maar geen info kunnen winnen, beide hebben het niet overleefd. Dat betekent dus dat er bij hem ook scouts aanwezig zijn.
Als je dat bij mij had gedaan, had ik mijn hele leger op je af gestuurd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53485083
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als je dat bij mij had gedaan, had ik mijn hele leger op je af gestuurd.
Dan was je helemaal voor jan lul gekomen, bij mij valt er ten eerste namelijk niks te halen, omdat ik alle resources steeds opmaak zodra er wat mogelijk is, en ten tweede omdat mijn troepen steeds onderweg zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53485162
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan was je helemaal voor jan lul gekomen, bij mij valt er ten eerste namelijk niks te halen, omdat ik alle resources steeds opmaak zodra er wat mogelijk is, en ten tweede omdat mijn troepen steeds onderweg zijn.
Het zou ook alleen maar even een bangmakertje zijn.

Heb wel eens iemand aangevallen en toen 3 kolonisten gedood. Die was net bezig om uit te zoeken waar z'n 2e dorp moest komen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Lieve Belg woensdag 26 september 2007 @ 23:53:52 #229
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53503740
Ik heb me toch al goed kunnen herpakken nadat ik een groot deel van mijn troepen verloren heb. Het aantal grondstoffen stijgt ook lekker terug, net zoals de populatie

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 27 september 2007 @ 01:38:07 #230
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53505336
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef BMF het volgende:

[..]

Ok ik zit op server 3, dus daar kan ik dan niet bij, denk trouwens ook niet dat ik voorlopig een toevoeging kan zijn aan een alliantie, aangezien ik net begin. Is het ook mogelijk om op meerdere servers te spelen, dan kan ik namelijk opnieuw beginnen op S1 en wat van mijn beginnersfouten rechtzetten.
Inderdaad op S1 beginnen, het Zuid-Oosten kiezen en gelijk onze alliantie joinen, we zijn nog maar net een weekje bezig.
pi_53510405
14 keer aangevallen in 8 dagen tijd en dan vaak ook door dezelfde groep.

IK kan toch niks opbouwen om zo tot niveau 10 te komen zodat ik eindelijk een leger op kan bouwen.

En het erge is, ze vallen aan op het moment dat ik onderweg ben naar mijn stage. Dus als ik een hele nacht resources heb opgebouwd en dan op mijn stage eindelijk weer 1 niveau hoger kan komen, ben ik al aangevallen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_53516054
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
14 keer aangevallen in 8 dagen tijd en dan vaak ook door dezelfde groep.

IK kan toch niks opbouwen om zo tot niveau 10 te komen zodat ik eindelijk een leger op kan bouwen.

En het erge is, ze vallen aan op het moment dat ik onderweg ben naar mijn stage. Dus als ik een hele nacht resources heb opgebouwd en dan op mijn stage eindelijk weer 1 niveau hoger kan komen, ben ik al aangevallen.
Schuilplaatsen mijn vriend. Al moetje er 3 bouwen, het is echt mogelijk te groeien ook al wordt je aangevallen.
Als ze merken dat ze niks kunnen halen gaan ze wel ergens anders heen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53516558
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Schuilplaatsen mijn vriend. Al moetje er 3 bouwen, het is echt mogelijk te groeien ook al wordt je aangevallen.
Precies, ik heb twee volledig uitgebouwde crannies, die verzekeren me in ieder geval van een goede nachtrust zonder wakker te worden en uit te vinden dat een of andere parasiet al mijn resources heeft gepikt. Ik word ook nog steeds dagelijks aangevallen, maar hij komt nu al tijden voor niks. Toch geeft hij niet op, ik vermoed met het oog op me niet te snel te laten groeien. Ik probeer momenteel voldoende resources te sparen voor de ontwikkeling van equites imperatoris, en het is net of ie dat beseft. Als ik hem zie komen, moet ik snel de opgespaarde resources in iets anders investeren, anders ben je sowieso een deel kwijt. Maar groeien doe ik wel degelijk, ik nader inmiddels de 200 inwoners.
pi_53516700
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Kan er maar 1 bouwen..... en dat is dus al in het begin gebeurd....

-edit-

Aaarggh , vind net mijn schuilplaats terug ik maar denken dat ie gewoon onder zo'n rond vlak zit waar ik dan weer iets op kan zetten.... nou kijken of het nu beter gaat als ik 'm wat niveaus omhoog krik
pi_53516975
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Kan er maar 1 bouwen..... en dat is dus al in het begin gebeurd....

-edit-

Aaarggh , vind net mijn schuilplaats terug ik maar denken dat ie gewoon onder zo'n rond vlak zit waar ik dan weer iets op kan zetten.... nou kijken of het nu beter gaat als ik 'm wat niveaus omhoog krik
Kijk, en als je er 1 tot niveau 10 hebt opgebouwd kun je een tweede bouwen. Concentreer je nu eerst maar op de niveaus van de schuilplaats verhogen. Komt het vanzelf goed
pi_53517072
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Kijk, en als je er 1 tot niveau 10 hebt opgebouwd kun je een tweede bouwen. Concentreer je nu eerst maar op de niveaus van de schuilplaats verhogen. Komt het vanzelf goed
THNX
pi_53526777
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef ROG het volgende:

[..]

Inderdaad op S1 beginnen, het Zuid-Oosten kiezen en gelijk onze alliantie joinen, we zijn nog maar net een weekje bezig.
Laat in nou net in het noordwesten zijn neergeplant, dacht toch echt dat ik zuid-oost had aangegeven.
Ik zal iig een ambassade bouwen, en dan zie ik nog wel even wat ik doe.
pi_53532208
Ik speel ook op S1, onder dezelfde naam. Zit helaas in het NO en al bij een goede alliantie, anders had ik natuurlijk FOK! gejoined.
  Lieve Belg donderdag 27 september 2007 @ 23:41:58 #239
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53532421
Je bent daar inderdaad goed bezig
pi_53534431
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef robski18 het volgende:
Ik speel ook op S1, onder dezelfde naam. Zit helaas in het NO en al bij een goede alliantie, anders had ik natuurlijk FOK! gejoined.
Waarom is -NN- goed? Wat zijn de punten waarom je de alliantie zo beschrijft? Ik lig namelijk ook in NO en ben eigenlijk op zoek naar een andere alliantie
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:55:02 #241
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_53543376
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:31 schreef MoreMark het volgende:

[..]

Waarom is -NN- goed? Wat zijn de punten waarom je de alliantie zo beschrijft? Ik lig namelijk ook in NO en ben eigenlijk op zoek naar een andere alliantie
Ik ben iets na de oprichting van -NN- bij de alliantie gekomen. De leiders daarvan (Nox/Knuppus) zijn ervaren, en ook bereid te overleggen met de leden. Samen met hen heb ik een plan opgezet om -NN- groot te maken (wat aardig lukt op het moment), en dan merk je wel dat ze weten hoe het spelletje werkt. Daarnaast is er een extern, gezellig forum, waarbij 90% van de leden sowieso dagelijks langs komt, en de meeste ook wel een berichtje achterlaten. De communicatie tussen de leden is dus ook goed, en iedereen kan het ook gewoon goed met elkaar vinden. Sitterschap e.d. wordt allemaal geregeld (zijn we iig druk mee), en binnenkort gaan we ook verder met toekomstplannen maken. -NN- komt zeker in de top 10 binnen een paar weken (het gemiddelde van de alliantie ligt nu al hoger dan allianties boven ons op de ranglijst).

[wat is je username trouwens @ trav?]

[ Bericht 23% gewijzigd door robski18 op 28-09-2007 14:06:01 ]
pi_53546270
Ik stuur je mijn username wel even via IGM..
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:51:48 #243
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_53546421
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef MoreMark het volgende:
Ik stuur je mijn username wel even via IGM..
Ok ik wacht je IGM af.
pi_53548637
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef robski18 het volgende:

[..]

Ok ik wacht je IGM af.
Wat zijn je coordinaten?
pi_53548702
GRMBL, ook de alliantie waar ik nu in zit is geen beweging in te krijgen...

Denk dat ik ook weer op zoek ga naar een andere..
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:38:22 #246
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_53549023
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat zijn je coordinaten?
zoek op robski18.
pi_53553796
@ Robski.. Je hebt een igm
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:24:28 #248
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_53554879
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef MoreMark het volgende:
@ Robski.. Je hebt een igm
Jij ook
pi_53565347
ook sinds een weekje begonnen

Wat ik me afvroeg, zit er verschil in de servers of niet?
Zit zelf nu in server 6...
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  Lieve Belg zaterdag 29 september 2007 @ 12:51:10 #250
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53565400
Verdomme, ik hjeb per ongeluk een scout als versterking naar een onbekende gestuurd. Wat gebeurd er met die scout dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')