Er lag een briefje in de tuin bij vondst vanhet lichaam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:47 schreef Uccella het volgende:
Vraagje:
Het valt me op dat veel mensen in dit topic denken dat of de vriendin van de klusjesman of Louwes/ mevrouw Louwes de tuinbriefjes geschreven hebben.
Is het niet waarschijnlijker dat 'gewoon' een of andere zielige gek die dingen heeft geschreven? Je hoort toch wel vaker dat tijdens een moordonderzoek mensen van alles beweren of bekennen dat nergens op slaat??
Of zie ik iets over het hoofd....?
En dus denk ik en met mij vele anderen, dat Louwes terecht achter de tralies zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MRSmart het volgende:
[..]
Niemand (behalve de dader en eventuele handlangers) wist van een moord op dat moment.
Wat voor persoonlijkheidsstructuur moet je hebben om dit soort rare "op de man" opmerkingen te plaatsen, en om al die vreselijk tendentieuze onderwerptitels (die grotendeels van jouw hand zijn, al neem je aan de eigenlijke discussies nauwelijks deel) te bedenken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef JanJanJan het volgende:
Wim,
zegt de term "narcistische persoonlijkheidsstoornis" je iets?
JanJanJan
vraag het Wim...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:59 schreef RuudHarmsen het volgende:
[..]
Wat voor persoonlijkheidsstructuur moet je hebben om dit soort rare "op de man" opmerkingen te plaatsen,
Dat jij het niet eens bent met de veroordeling betekent niet dat topictitels die daarnaar verwijzen automatisch tendentieus zijn..quote:en om al die vreselijk tendentieuze onderwerptitels (die grotendeels van jouw hand zijn,
Ach, ik was er pas bij in topic deeltje 1.quote:al neem je aan de eigenlijke discussies nauwelijks deel) te bedenken?
Lees topic 1 t/m 18 eens terug. Ik doe niet meer mee aan deze eeuwigdurende herhaling....quote:Ach ja, als je geen inhoudelijke argumenten hebt, moet je toch wat ...
Een combi actie daar heb ik nooit in gelooft. Ik geloof in deze feiten:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef inside_karel het volgende:
...
en komt er nog een derde in het spel, zo dat we met de hele bubs nog kunnen speculeren of het toch een gecombineerde actie was geweest.
Ja, die term ken ik van het rapport "Psychopathologie van een niet alledaagse moordzaak". Uitermate boeiende lectuur. Het gaat over Michael. Je kunt de vraag beter aan hem stellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef JanJanJan het volgende:
Wim,
zegt de term "narcistische persoonlijkheidsstoornis" je iets?
JanJanJan
Overtuigende argumentatie! Ik ben helemaal om! Notquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef inside_karel het volgende:
MRSmart
En zo blijft het wellis nietes tot je er stront ziek van wordt dat Louwes zichzelf door bovenstaande blindevinken is gaan geloven hij het niet was.
Louwes heeft het gewoon gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JanJanJan, (mijn inziens) gaat het niet zozeer om de persoon Mdej maar over wat hij weet te vertellen over bepaalde figuren op hoge functies binnen het OM, types zoals Joris Demmink (. Je hoort wel vaker geluiden dat dat soort mensen denken zich van alles te kunnen veroorloven. ) Kijk maar eens naar dit filmpjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef JanJanJan het volgende:
Een vraag aan de Louwesfans:
Waarom zijn jullie ervan overtuigd dat het OM Michael wil dekken, en een ander de schuld wil geven?
Karel, als je er zo overtuigd van bent en verder niets zinnigs in te brengen, ga dan lekker verder met je eigen ding doen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef inside_karel het volgende:
MRSmart
En zo blijft het wellis nietes tot je er stront ziek van wordt dat Louwes zichzelf door bovenstaande blindevinken is gaan geloven hij het niet was.
Louwes heeft het gewoon gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was het maar zo, dan was ik rijk (o nee toch maar niet ik ben 10 jaar jonger en veeeeeel knapper(sorry Wim))quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef Bommenlegger het volgende:
MrSmart = WimDankbaar
WimDankbaar = MrSmart
Boekenlegger, Drollenlegger...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:05 schreef MRSmart het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan was ik rijk (o nee toch maar niet ik ben 10 jaar jonger en veeeeeel knapper(sorry Wim))
Ga slapen, Boekenlegger:Z
Het is alleen zinnig als de Louwerianen een boodschap verkondigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef MRSmart het volgende:
[..]
Karel, als je er zo overtuigd van bent en verder niets zinnigs in te brengen, ga dan lekker verder met je eigen ding doen...
Nog een linkje voor JanJanJan(als je haast hebt, ga direct naar 3 min 45)
Omdat dat overduidelijk blijkt uit alles wat ze doen en vooral wat ze nalaten. Behoorlijk onderzoek, om waar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef JanJanJan het volgende:
Een vraag aan de Louwesfans:
Waarom zijn jullie ervan overtuigd dat het OM Michael wil dekken, en een ander de schuld wil geven?
Dan zat ik ernaast.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef inside_karel het volgende:
Net de Jehova 's getuigen houden ook niet op hun leugen aan de man te brengen...
En Bommenlegger, MRSmart = niet Dankbaar wel een bekende van zijn aanhang.
Vooral ditquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef MRSmart het volgende:
Waarschijnlijk heeft MdeJ wetenschap over bepaalde zaken die niet aan het licht mogen komen en daarom werd het onderzoek naar hem radicaal stop gezet toen er maar enigszins een verklaarbare reden toe was.
Echt? Het zal toch niet????quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef inside_karel het volgende:
En Maurice de Hond zegt! ik ben er ingetuind het = Knauwes
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:01 schreef Bommenlegger het volgende:
MrSmart = WimDankbaar
WimDankbaar = MrSmart
Er zijn diverse vragen aan het NFI gesteld. Antwoorden: geen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:09 schreef tjakkad het volgende:
4. Op basis van welke DNA profielen kon het NFI begin december vaststellen dat er DNA van Louwes gevonden was?
Vraag het eens aan het NFI, die hebben de rapporten.
Misbruik van op zich goede regels. Politie alleen verantwoording schuldig aan chef. Chef uiteindelijk aan minister van binnenlandse zaken, maar die bemoeit zich niet met operationele zaken.quote:8. Waarom ontkennen de ambtenaren die de schrijfproeven zouden hebben afgenomen hun deelname?
De beambten mogen niet met jan en alleman over hun werk praten, wel eens van ambtsgeheim gehoord. Heb ik zelf ook mee te maken.
Protest tegen fraude en machtmisbruik is niet onnozel.quote:Het OM herkent de onnozelheid van de aantijgingen, net zoals de pers. Die gaat er ook niet meer op in.
Inderdaad. Want ze weten dat ze onkwetsbaar zijn, want ze staan de facto boven de wet.quote:11. Waarom neemt het OM geen actie als ze beschuldigd wordt van fraude?
Ze denken "laat maar lekker waaien" .
Zei Wim, die ongeveer half Nederland van fraude beschuldigt.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:11 schreef WimDankbaar het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
ja en hij baalt van julliequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef MRSmart het volgende:
Is MickMek op vakantie?
misschien wel ontvoerd......
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:11 schreef WimDankbaar het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
quote:[
Wie de schoen past trekke hem aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef MRSmart het volgende:
Is MickMek op vakantie?
misschien wel ontvoerd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |