Oh ja, daar heb je daar ook mee te kampen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
trustequote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu wel echt een tukkie doen.
Maar hopen dat er niet zo veel slachtoffers gaan vallenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef OA het volgende:
Beving is opgewaardeerd naar 8.4 inmiddels...![]()
* JortK ook, maar gaat nu weer verder op zijn postcount in zijn UI te krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekstquote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
Mogge*![]()
* Universeel woord voor respectievelijk goedemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht
Nog niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:37 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekst
die functie is echt handigquote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet...
Bedankt voor de tip [afbeelding] [afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |