vluchten niet vluchen ,tja ik zou niet willen dat deze taalpurist deze fout later herhaald he !quote:vluchen
Of je leest het topic evenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vlieg vrijdag naar Verona, dus ik neem aan dat er gewoon vluchen te boeken zijn
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef merlin693 het volgende:
NED schreef
vluchten niet vluchen ,tja ik zou niet willen dat deze taalpurist deze fout later herhaald he !
21 september geweest, beursen niet gecrashed....quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dan heb je niet goed op gelet.. er waren 2 weken terug 2 acties.
eentje met 1 miljard op Eurostoxx 50 en een andere gok met 4.5 mljd op de SPX700
of de warhead W80 had nooit mogen uitlekken dat ie gemist met de trip van Minot naar Loiussana. Dat vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht. Dan had de bom tot ontploffing kunnen komen en he Iran wat is dat. Maar nu er meerdere berichten zijn dat er een vliegverbod met warheads is overtreden en tevens een bom mist. Dan kan je niet zo maar de boel op Iran afschuiven. Neem aan dat ze inmiddels de kracht van Internet wel inzien...quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
21 september geweest, beursen niet gecrashed....![]()
Dus of iemand is ongelovelijk dom geweest en heeft een boel geld verloren, of een vrij normale hadelsopdracht is weer eens totaal verdraaid de TRU/BNW wereld in geschopt en er zijn talloze onzinnige theoriën aan opgehangen....
Ja, zo kun je blijven doorgaan.... Misschien is de sluipschutter van de special forces die Ahmadinejad had moeten neerleggen wel ziek geworden....quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
of de warhead W80 had nooit mogen uitlekken dat ie gemist met de trip van Minot naar Loiussana. Dat vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht.
En daarnaast 911-beurshandel is ook nooit geincasseerd... Als men de docu Open Complicitiy heeft gezien weet je ook waarom
Zie hier: Amerikaans leger blundert met kernbommenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |