abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 11:41:09 #151
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53295645
NED schreef
quote:
vluchen
vluchten niet vluchen ,tja ik zou niet willen dat deze taalpurist deze fout later herhaald he !
  Admin woensdag 19 september 2007 @ 11:48:07 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53295845
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef NED het volgende:

[..]

Ik vlieg vrijdag naar Verona, dus ik neem aan dat er gewoon vluchen te boeken zijn
Of je leest het topic even
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53312155
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:41 schreef merlin693 het volgende:
NED schreef
vluchten niet vluchen ,tja ik zou niet willen dat deze taalpurist deze fout later herhaald he !
pi_53316195
Hey fuck off, vluchen is duidelijk een geval van haperende toetsen op mijn keyboard en geen schrijf- danwel taalfout.

Elke debiel kan bedenken dat daar gewoon vluchten moest staan en dat naar alle waarschijnlijkheid gewoon mn t het even liet afweten.

Bovendien is vluchen lang zo erg niet als snelhijd, wat ik vanavond iemand zag posten
pi_53375274
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan heb je niet goed op gelet.. er waren 2 weken terug 2 acties.
eentje met 1 miljard op Eurostoxx 50 en een andere gok met 4.5 mljd op de SPX700
21 september geweest, beursen niet gecrashed....

Dus of iemand is ongelovelijk dom geweest en heeft een boel geld verloren, of een vrij normale hadelsopdracht is weer eens totaal verdraaid de TRU/BNW wereld in geschopt en er zijn talloze onzinnige theoriën aan opgehangen....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:48:27 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53375933
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 09:40 schreef The_stranger het volgende:

[..]

21 september geweest, beursen niet gecrashed....

Dus of iemand is ongelovelijk dom geweest en heeft een boel geld verloren, of een vrij normale hadelsopdracht is weer eens totaal verdraaid de TRU/BNW wereld in geschopt en er zijn talloze onzinnige theoriën aan opgehangen....
of de warhead W80 had nooit mogen uitlekken dat ie gemist met de trip van Minot naar Loiussana. Dat vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht. Dan had de bom tot ontploffing kunnen komen en he Iran wat is dat. Maar nu er meerdere berichten zijn dat er een vliegverbod met warheads is overtreden en tevens een bom mist. Dan kan je niet zo maar de boel op Iran afschuiven. Neem aan dat ze inmiddels de kracht van Internet wel inzien...

En daarnaast 911-beurshandel is ook nooit geincasseerd... Als men de docu Open Complicitiy heeft gezien weet je ook waarom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:50:43 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53375958
edit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_53375991
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

of de warhead W80 had nooit mogen uitlekken dat ie gemist met de trip van Minot naar Loiussana. Dat vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht.

En daarnaast 911-beurshandel is ook nooit geincasseerd... Als men de docu Open Complicitiy heeft gezien weet je ook waarom
Ja, zo kun je blijven doorgaan.... Misschien is de sluipschutter van de special forces die Ahmadinejad had moeten neerleggen wel ziek geworden....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:56:40 #159
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_53376039
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
vervolgens allerlei mensen die direct bij betrokken zijn opeens dood zijn. Maakt de boel wel verdacht.
Zie hier: Amerikaans leger blundert met kernbommen
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')