abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:33:15 #76
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_53287998
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vind deze blog wel 'n aardig overzicht geven:
[..]

Slaan ze nu aan het moorden om de nuke te vinden, of om hem te houden?

Benieuwd of ze hem vinden voor of nadat Bush weg is..
Erna natuurlijk:
- is wel leuk als er een Democratische president zou zitten, dan is het feestje groter (groter dan bij een Republikein, maar bij die zouden ze het net zo goed doen);
- er moet iets meer tijd tussen zitten om een wat geloofwaardige smoes te verzinnen (niet dat iedereen daar in zal trappen zie 9/11, als er in het begin maar genoeg schapen zijn).
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_53289839
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:
Vind deze blog wel 'n aardig overzicht geven:

Slaan ze nu aan het moorden om de nuke te vinden, of om hem te houden?

Benieuwd of ze hem vinden voor of nadat Bush weg is..
I know.. maar het is altijd afwachten wat waar is, zeker in de huidige tijden.

Dus ik ben het met je eens dat het idee duidelijk is, maar wat er nou precies gaande is..

Er is zo veel mogelijk dat ik zelfs de meest waarschijnlijke mogelijkheid naast me neer kan leggen om op zoek te gaan naar een logische verklaring van alles. Als er een nuke valt.. clear and present... maar als er nu niets gaat gebeuren de komende dagen, wil nog niets zeggen..

Stel er is 1 nuke weg.. zouden er dan niet meer weg kunnen zijn elders in de wereld?

nukes.. why?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 06:39:36 #78
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53291000
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef NILATS het volgende:

[..]

Waar komt dit bericht vandaan?
http://www.whatreallyhappened.com/ > readers letters

Meestal staan ze er nog geen dag op, soms nog geen halve dag, dus heeft weinig zin het te linken was mijn gedachte.

@mouzzer: Inderdaad. Het viel me later ook op in dat andere bericht. Dom of slordig, zo ondermijnen ze hun eigen suggestie of hypothese weer.

Maar dan blijven er nog 3 ongelukken en een zelfmoord over. Deze zou een *kuch* zelfmoord zijn las ik ergens.

En ondertussen is het uitzoeken wat er nu precies is gebeurd nog een hele klus.

Report on nuke-hauling incident delayed

Vooral een verklaring vinden voor hoe het "per ongeluk" kon gebeuren zal wel de nodige moeite kosten.
pi_53291283
quote:
Op woensdag 19 september 2007 06:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

http://www.whatreallyhappened.com/ > readers letters

Meestal staan ze er nog geen dag op, soms nog geen halve dag, dus heeft weinig zin het te linken was mijn gedachte.

@mouzzer: Inderdaad. Het viel me later ook op in dat andere bericht. Dom of slordig, zo ondermijnen ze hun eigen suggestie of hypothese weer.

Maar dan blijven er nog 3 ongelukken en een zelfmoord over. Deze zou een *kuch* zelfmoord zijn las ik ergens.

En ondertussen is het uitzoeken wat er nu precies is gebeurd nog een hele klus.

Report on nuke-hauling incident delayed

Vooral een verklaring vinden voor hoe het "per ongeluk" kon gebeuren zal wel de nodige moeite kosten.
Ik moet wel stellen: jij bent verdomd goed geïnformeerd!
pi_53291310
Wat als het hele verhaal culmineert in een paddestoelwolk boven een VS stad of Irak?
Totale chaos... beurzen zullen dan zeker instorten.... politiestaat geïntroduceerd... en waarschijnlijk wordt internet offline getrokken...

Welke maatregelen kun je treffen om deze puinhoop te overleven?

Is er überhaupt een central meetingpoint waar truthseekers elkaar kunnen ontmoeten?

Voor mijn gevoel is 21 september het eindstation ( vanwege die putopties... )
pi_53336774
quote:
Op woensdag 19 september 2007 07:58 schreef NILATS het volgende:
Wat als het hele verhaal culmineert in een paddestoelwolk boven een VS stad of Irak?
Totale chaos... beurzen zullen dan zeker instorten.... politiestaat geïntroduceerd... en waarschijnlijk wordt internet offline getrokken...

Welke maatregelen kun je treffen om deze puinhoop te overleven?

Is er überhaupt een central meetingpoint waar truthseekers elkaar kunnen ontmoeten?

Voor mijn gevoel is 21 september het eindstation ( vanwege die putopties... )
ach de dollar is al gecrasht er mag niet meer in goud gehandeld worden van wege technische problemen

Maar een kernbom dat zie ik ze niet doen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 20 september 2007 @ 20:38:20 #82
188877 Stupendous76
pi_53337995
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ach de dollar is al gecrasht er mag niet meer in goud gehandeld worden van wege technische problemen

Maar een kernbom dat zie ik ze niet doen
Er blijft anders weinig over. Terrorisme is al gebruikt, geloof ook al, je moet toch met wat nieuws komen, niet?
Repent, Pray, Forgive
pi_53338166
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Er blijft anders weinig over. Terrorisme is al gebruikt, geloof ook al, je moet toch met wat nieuws komen, niet?
denk je nu serieus dat als ze een kernbom vrij hadden willen maken dat dat allemaal niet veel makkelijker had gekunt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 20 september 2007 @ 22:48:46 #84
188877 Stupendous76
pi_53342342
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

denk je nu serieus dat als ze een kernbom vrij hadden willen maken dat dat allemaal niet veel makkelijker had gekunt
Waarom niet?
Repent, Pray, Forgive
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 23:43:21 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53344178
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat kun je niet zeggen want als er een plan achter zat weet je niet wat het was en waar het mis is gegaan.

Wellicht was dit een heel ingenius uitgewerkte constructie.
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:35:19 #86
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_53375797
quote:
Op woensdag 19 september 2007 06:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Eerste en 3e bericht gaan over dezelfde persoon.
2e bericht "Their names have not been released" Dus hoe weet die site zo zeker dat ze met de transporten te maken hadden ?.
Laatste bericht is niet bekend of de persoon op Minot gestationeerd was of ook maar wat met het transport te maken had. Oh, en deze persoon werd eind Augustus al vermist.

Zo... nu hou je er nog 1 over.

[ Bericht 3% gewijzigd door ChOas op 22-09-2007 10:47:48 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')