Erna natuurlijk:quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vind deze blog wel 'n aardig overzicht geven:
[..]
Slaan ze nu aan het moorden om de nuke te vinden, of om hem te houden?
Benieuwd of ze hem vinden voor of nadat Bush weg is..
I know.. maar het is altijd afwachten wat waar is, zeker in de huidige tijden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:
Vind deze blog wel 'n aardig overzicht geven:
Slaan ze nu aan het moorden om de nuke te vinden, of om hem te houden?
Benieuwd of ze hem vinden voor of nadat Bush weg is..
http://www.whatreallyhappened.com/ > readers lettersquote:
Ik moet wel stellen: jij bent verdomd goed geïnformeerd!quote:Op woensdag 19 september 2007 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://www.whatreallyhappened.com/ > readers letters
Meestal staan ze er nog geen dag op, soms nog geen halve dag, dus heeft weinig zin het te linken was mijn gedachte.
@mouzzer: Inderdaad. Het viel me later ook op in dat andere bericht. Dom of slordig, zo ondermijnen ze hun eigen suggestie of hypothese weer.
Maar dan blijven er nog 3 ongelukken en een zelfmoord over. Deze zou een *kuch* zelfmoord zijn las ik ergens.
En ondertussen is het uitzoeken wat er nu precies is gebeurd nog een hele klus.
Report on nuke-hauling incident delayed
Vooral een verklaring vinden voor hoe het "per ongeluk" kon gebeuren zal wel de nodige moeite kosten.
ach de dollar is al gecrasht er mag niet meer in goud gehandeld worden van wege technische problemenquote:Op woensdag 19 september 2007 07:58 schreef NILATS het volgende:
Wat als het hele verhaal culmineert in een paddestoelwolk boven een VS stad of Irak?
Totale chaos... beurzen zullen dan zeker instorten.... politiestaat geïntroduceerd... en waarschijnlijk wordt internet offline getrokken...
Welke maatregelen kun je treffen om deze puinhoop te overleven?
Is er überhaupt een central meetingpoint waar truthseekers elkaar kunnen ontmoeten?
Voor mijn gevoel is 21 september het eindstation ( vanwege die putopties... )
Er blijft anders weinig over. Terrorisme is al gebruikt, geloof ook al, je moet toch met wat nieuws komen, niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ach de dollar is al gecrasht er mag niet meer in goud gehandeld worden van wege technische problemen![]()
Maar een kernbom dat zie ik ze niet doen
denk je nu serieus dat als ze een kernbom vrij hadden willen maken dat dat allemaal niet veel makkelijker had gekuntquote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Er blijft anders weinig over. Terrorisme is al gebruikt, geloof ook al, je moet toch met wat nieuws komen, niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
denk je nu serieus dat als ze een kernbom vrij hadden willen maken dat dat allemaal niet veel makkelijker had gekunt![]()
Dat kun je niet zeggen want als er een plan achter zat weet je niet wat het was en waar het mis is gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
denk je nu serieus dat als ze een kernbom vrij hadden willen maken dat dat allemaal niet veel makkelijker had gekunt![]()
Eerste en 3e bericht gaan over dezelfde persoon.quote:Op woensdag 19 september 2007 06:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar dan blijven er nog 3 ongelukken en een zelfmoord over. Deze zou een *kuch* zelfmoord zijn las ik ergens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |