abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53218218
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zit je nog steeds te lachen als er wel wat was gebeurd. En je vast zit in een concentratie kamp of iets dergelijks.
[..]
nee maar het is niet gebeurt en het is niet logisch dat het nu gebeurt met die wapens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 16 september 2007 @ 14:20:42 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53218261
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is dan wel weer apart
nee dat is het niet. Mensen die hun mond open doen (en betrokken zijn) worden omgelegd. PUNT.
de ridicuul-fase is over.

Wat ik dan wel afvraag is. Waarom worden deze mensen vervolgens afgemaakt ?
Ze hebben al iets gelekt. Oplettend internetter heeft het opgevangen. Door deze mensen te vermoorden geef je als instelling toch een statement af dat er meer speelt.? Maar kennelijk is de kennis die de vermoorde hadden groter aangezien ze anders voor niets vermoord zijn. Die info weegt dus op tegen afgeven van wij doen "verdacht".

Er is dus iets serieus aan de hand met nucleare wapens?

[ Bericht 33% gewijzigd door Lambiekje op 16-09-2007 14:30:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 14:27:19 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53218457
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens Hal Turner zijn de 4 personen die de informatie verspreid hebben dat er nucleare wapens vervoerd werden allemaal dood.
Jezus, ze hebben ook alle schroom verloren. Ik was me toevallig net aan het inlezen over die US soldaten die kort geleden een interview over Irak hadden gegeven en daarop een "ongeluk" hebben gekregen.

Wie zei ook alweer dat dit met die nukes gewoon per ongeluk was gegaan? Voor het lekken van een foutje wordt je niet vermoord.
  zondag 16 september 2007 @ 14:34:00 #54
52357 Lambiekje
pi_53218619
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jezus, ze hebben ook alle schroom verloren. Ik was me toevallig net aan het inlezen over die US soldaten die kort geleden een interview over Irak hadden gegeven en daarop een "ongeluk" hebben gekregen.

Wie zei ook alweer dat dit met die nukes gewoon per ongeluk was gegaan? Voor het lekken van een foutje wordt je niet vermoord.
Het is niet toevallig meer ...
we zijn in de volgende fase beland ...
quote:
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win. by Mahatma Gandhi
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 september 2007 @ 14:39:25 #55
52357 Lambiekje
pi_53218781
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nee maar het is niet gebeurt en het is niet logisch dat het nu gebeurt met die wapens.
Wat is er niet logisch aan dat het nu gebeurd?
pi_53218866
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ongelofelijk hoe skeptisch jij kunt doen over sommige zaken,terwijl je alles dat wel in je straatje past meteen accepteert als waarheid...
pi_53218961
Ben benieuwd of er nog meer bronnen komen, en wat de doodsoorzaken zijn.

En dan vragen sommigen zich af waarom er mbt 9-11 bijv. niemand uit de school (is ge)klapt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_53219009
En is dat die Hal Turner van de white supremacy?

Edit: Ja dus

[ Bericht 52% gewijzigd door Evil_Jur op 16-09-2007 14:53:09 ]
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 14:55:51 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53219199
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat lijkt me een no-brainer eigenlijk, ook al voor dit nieuwste bericht.

a. nukes worden in de VS niet per lucht vervoerd
b. het gaat met zoveel checks en rececks, dat "per ongeluk" aan boord geladen uitgesloten is
c. de toestemming om maar naar die dingen te kijken moet uit de hoogste regionen komen

Als het de bedoeling was die dingen te laten verdwijnen kun je speculeren wat men ermee van plan was maar erg veel goed zal het niet zijn geweest. Een false flag met een nuke of vuile bom op een of andere manier om de "total war" te kickstarten, of een combinatie van beide, komt bij me op.
En wat er daarna gebeurd doet er niet meer toe, als er een nuke in een grote stad afgaat is het einde verhaal. Ik neig persoonlijk ook steeds meer naar het idee dat 9/11 feitelijk mislukt is. Flight 93 had op Capitol Hill of het Witte Huis moeten crashen en men had martial law uitgeroepen. Was er nooit een onderzoek geweest. De patriot Act ed. -die al klaar lagen- was nooit meer een backup plan, daarom alle losse eindjes. Dus who cares als het mogelijk was geweest uit te vinden waar de nukes vandaan waren gekomen. Na een vuile bom of nuke zal er geen truthmovement meer zijn.

Nope, er staat de wereld nog een en ander te wachten.

Ik vond dit stuk wat dramatisch, maar als ze echt dood zijn ligt dat inmiddels wat anders:

The Hero Who Exposed The Nuclear Bombs Flight
pi_53219257
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik doelde vooral op de eerste 2.

de VS gaat dat soort bommen niet met een b52 op iran droppen en hoe wil je in hemelsnaam in het geheim een land bombarderen met een kernbom
Als ze eenmaal gevallen zijn is er geen weg meer terug, denk dat de aanloop naar ' n nucleair bombardement altijd geheim zal zijn. Denk niet dat Bush net als in de oorlog tegen Irak op tv zal verschijnen en zeggen, over enkele uren ..........
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_53219393
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is er niet logisch aan dat het nu gebeurd?
kijk dat iran er aan gaat is duidelijke maar dan moet eerst het volk nog een stuk meer klaar gestoomd worden en zelfs dan zijjn nukes uit den boze
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_53219433
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als ze eenmaal gevallen zijn is er geen weg meer terug, denk dat de aanloop naar ' n nucleair bombardement altijd geheim zal zijn. Denk niet dat Bush net als in de oorlog tegen Irak op tv zal verschijnen en zeggen, over enkele uren ..........
of juist niet het is het ultieme chantage middel zie NK en dergelijke
pi_53219499
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat is het niet. Mensen die hun mond open doen (en betrokken zijn) worden omgelegd. PUNT.

de ridicuul-fase is over.

Wat ik dan wel afvraag is. Waarom worden deze mensen vervolgens afgemaakt ?
Ze hebben al iets gelekt. Oplettend internetter heeft het opgevangen. Door deze mensen te vermoorden geef je als instelling toch een statement af dat er meer speelt.? Maar kennelijk is de kennis die de vermoorde hadden groter aangezien ze anders voor niets vermoord zijn. Die info weegt dus op tegen afgeven van wij doen "verdacht".

of mensen die fouten maken met kernwapens.
overigens zou het toeval kunnen zijn
pi_53219564
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat lijkt me een no-brainer eigenlijk, ook al voor dit nieuwste bericht.

a. nukes worden in de VS niet per lucht vervoerd
b. het gaat met zoveel checks en rececks, dat "per ongeluk" aan boord geladen uitgesloten is
c. de toestemming om maar naar die dingen te kijken moet uit de hoogste regionen komen

Als het de bedoeling was die dingen te laten verdwijnen kun je speculeren wat men ermee van plan was maar erg veel goed zal het niet zijn geweest. Een false flag met een nuke of vuile bom op een of andere manier om de "total war" te kickstarten, of een combinatie van beide, komt bij me op.
En wat er daarna gebeurd doet er niet meer toe, als er een nuke in een grote stad afgaat is het einde verhaal. Ik neig persoonlijk ook steeds meer naar het idee dat 9/11 feitelijk mislukt is. Flight 93 had op Capitol Hill of het Witte Huis moeten crashen en men had martial law uitgeroepen. Was er nooit een onderzoek geweest. De patriot Act ed. -die al klaar lagen- was nooit meer een backup plan, daarom alle losse eindjes. Dus who cares als het mogelijk was geweest uit te vinden waar de nukes vandaan waren gekomen. Na een vuile bom of nuke zal er geen truthmovement meer zijn.

Nope, er staat de wereld nog een en ander te wachten.

Ik vond dit stuk wat dramatisch, maar als ze echt dood zijn ligt dat inmiddels wat anders:

@a&b mensen maken fouten en blijkbaar was het niet de bedoeling de nukes te vervoeren maar de raketten die de nukes vervoeren.

@vuilebom verhaal
dat is makkelijker te doen met wat ze nog in de opslag hebben liggen of de meuk die van de kerncentrales komen
  zondag 16 september 2007 @ 16:06:12 #65
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53220996
Ik hoor al sinds enige tijd dat er nucleare bommen in verscheidene plaatsen in de VS zijn aangebracht die in de nabije toekomst gedetoneerd zullen worden. Ook zouden er al explosieven in Mekka aangebracht zijn.
Als dit gebeurd de shit really hits the fan. Albert Pike zei vorige eeuw al dat 3 wereldoorlogen nodig zijn.

Stel je voor wat er gebeurd als er gelijktijdig nucleare explosies in verschillende steden in de VS plaatsvinden en Mekka opgeblasen wordt. Dat kan de VS alles doen wat ze willen.

Doet me denken aan de film, The Sum of All Fears met Ben Affleck en Morgan Freeman waarin een nucleare explosie in een amerikaanse stad plaatsvind.

Gisteren heeft een minister van de CDU in duitsland, Wolfgang Schäuble gezegt dat het een kwestie van tijd is dat er nucleare aanslagen zullen plaatsvinden.
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,505956,00.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_53224876
quote:
Col Bob Bowman's Open Letter
To US Military Officers

Patrons of Truth and Justice, and to whom it may concern, i have awaited this day... and now it is here. The entire world, all of humanity, owes Lieutenant Colonel Bob Bowman a great debt of gratitude for having the courage to speak truth to power as he does hereby call on the military of the Republic of the United States of America to fulfill their solemn oath to "uphold and protect the Constitution from all enemies, both foreign and domestic" and arrest Bush and Cheney for treason and crimes against humanity.

The Constitution which we are sworn to uphold says that treaties entered into by the United States are the "highest law of the land," equivalent to the Constitution itself. Accordingly, we in the military are sworn to uphold treaty law, including the United Nations charter and the Geneva Convention.

Based on the above, I contend that should some civilian order you to initiate a nuclear attack on Iran (for example), you are duty- bound to refuse that order. I might also suggest that you should consider whether the circumstances demand that you arrest whoever gave the order as a war criminal.

http://www.rense.com/general78/pdet.htm
Eisenhower1961.
pi_53225796
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Leg me alsjeblieft nog even uit waarom je Hal Turner als bron meer krediet geeft dan de meeste andere media? Of zou het bericht gewoon zo goed aansluiten bij je verwachtingen?
pi_53237462
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Leg me alsjeblieft nog even uit waarom je Hal Turner als bron meer krediet geeft dan de meeste andere media? Of zou het bericht gewoon zo goed aansluiten bij je verwachtingen?
Hall Turner haalt zijn info in dit geval gewoon uit andere media, waarom zoveel aandacht voor Hall Turner?
Eisenhower1961.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 11:23:39 #69
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53239436
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hall Turner haalt zijn info in dit geval gewoon uit andere media, waarom zoveel aandacht voor Hall Turner?
Om het in de "extremistische hoek" te duwen ws. Guilty by association oid.

Ik wil Evil_Jur overigens best nageven dat ik in mijn reactie te snel conclusies trok, of dat het zo leek, want "als ze echt dood zijn" zit een resevering in. En of degenen die idd dood zijn er iets mee te maken hebben anders dan dat ze op de basis werkten.

Het is echter steeds meer openlijk beleid dat wanneer je uit de school klapt je een ongeluk of hartaanval krijgt, of zelfmoord pleegt. De Plame's zijn er nog goed van afgekomen. Dat kan je van David Kelly niet zeggen.

Er zijn zoveel voorbeelden: http://www.opednews.com/thoreau1103bush_rape_suicide.htm
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 17:10:14 #70
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53274288
quote:
Since the Minot story broke a week ago about the missing nukeclandestine operation from Minot, we have the following (for those who are paying attention):

1. All six people listed below are from Minot Airforce base
2. All were directly involved as loaders or as pilots
3. All are now dead
4. All within the last 7 days in 'accidents'

http://www.kfyrtv.com/News_Stories.asp?news=10465
http://www.shreveporttime(...)REAKINGNEWS/70915012
http://www.kxmc.com/News/161562.asp
http://www.kxmc.com/getArticle.asp?ArticleId=140988
http://www.bismarcktribun(...)ews/state/136489.txt
http://www.komotv.com/news/local/9679367.html

Silly me, seeing more than there is to this story. I guess this is just another coincidence.

But no doubt now that there will be more coincidences in the near future because as I have stated before, you need about fourteen signatures to get an armed nuke onto a B-52, and they may have told their wives and friends.
pi_53274846
Interessante ontwikkeling dit....

Benieuwd wat er nu precies aan de hand is..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:34:40 #72
52357 Lambiekje
pi_53280816
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Govt / mil zo goudheerlijk. dat zullen ze nooit gedaan hebben... ahummmm.
pi_53283633
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Interessante ontwikkeling dit....

Benieuwd wat er nu precies aan de hand is..
Vind deze blog wel 'n aardig overzicht geven:
quote:
Conclusion

Six nuclear weapons disappeared from Minot AFB in North Dakota.

Five nuclear weapons were discovered at Barksdale AFB in Louisiana.

Which leads to my chilling conclusion:

Someone, operating under a special chain of command within the United States Air Force, just stole a nuclear weapon.

http://geronimomanifesto.(...)sited-part-four.html
Slaan ze nu aan het moorden om de nuke te vinden, of om hem te houden?

Benieuwd of ze hem vinden voor of nadat Bush weg is..
Eisenhower1961.
pi_53285310
quote:
Kijkt eens naar de datum van deze berichten, eentje is van 5 juli en eentje van 20 juli. Dat is niet in de laatste 7 dagen en zelfs voor de vlucht met kernbommen Voor de rest wel interessant verhaal om te volgen.
pi_53287715
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Waar komt dit bericht vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')