Weinigquote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef sanger het volgende:
Wat moeten we verwachten?
En wat als er nou op die dag wel een, in het ergste geval, nucleare aanslag wordt gepleegd op Amerikaanse bodem, geloof je dan wel dat er iets naar rotte vis stinkt en het komt uit de VS?quote:
Een nieuwe 9/11quote:After the next 9-11 my freedom is gone
http://www.informationclearinghouse.info/article13540.htm
Niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef Sazzefraz het volgende:
eigelijk is mijn brain tot die tijd ook empty. er is nog geen plan oid uitgelekt.
quote:Osama's biographer says nukes in U.S.
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=50341
ah nieuwe info voor mijn brain *klik*quote:
Eeerm... nee...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
En wat als er nou op die dag wel een, in het ergste geval, nucleare aanslag wordt gepleegd op Amerikaanse bodem, geloof je dan wel dat er iets naar rotte vis stinkt en het komt uit de VS?
Oeh, echt?? geef mij er dan eens eentje van 26 februari dit jaar?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm... nee...
Want weet je, het leuke is dat er tegenwoordig voor ELKE dag wel 'wat' wordt voorspeld. Het is alleen maar wachten tot iemand 'het' goed heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, echt?? geef mij er dan eens eentje van 26 februari dit jaar?
Het einde van de Maya kalender, maar omdat er niets gebeurde is dat doorgeschoven naar eind 2012, alle sites hebben het al aangepast.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, echt?? geef mij er dan eens eentje van 26 februari dit jaar?
Nope sorrie, dat is al tichduizend jaar dezelfde datum. Anyway, er zijn nu wel wat voortekenen die lijken op die van 9/11. Rare aandelenhandel en gehannes met vliegtuigen en een land dat ingevallen moet worden ( Iran ). Binnen nu en een maand zit de VS Iran te 'bevrijden' van hun intentie om olie in Euro's te verhandelen en weet ik het allemaal wat nog meer. Popcorntijd dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het einde van de Maya kalender, maar omdat er niets gebeurde is dat doorgeschoven naar eind 2012, alle sites hebben het al aangepast.
hahaquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het einde van de Maya kalender, maar omdat er niets gebeurde is dat doorgeschoven naar eind 2012, alle sites hebben het al aangepast.
Volgens mij was die opmerking van hem niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
haha![]()
sorry. uitlachen is wel slecht voor mn karma he![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |