abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52784653
A group of former government officials along with current Congressional candidates, authors and activists has issued an urgent warning that a faction of the US government allied with Dick Cheney is planning to stage a terror event or provocation as a pretext for launching military attacks against Iran and implementing emergency powers in America.

The Letter:

To the American people, and to peace loving individuals everywhere:

Massive evidence has come to our attention which shows that the backers, controllers, and allies of Vice President Dick Cheney are determined to orchestrate and manufacture a new 9/11 terror incident, and/or a new Gulf of Tonkin war provocation over the coming weeks and months. Such events would be used by the Bush administration as a pretext for launching an aggressive war against Iran, quite possibly with nuclear weapons, and for imposing a regime of martial law here in the United States. We call on the House of Representatives to proceed immediately to the impeachment of Cheney, as an urgent measure for avoiding a wider and more catastrophic war. Once impeachment has begun, it will be easier for loyal and patriotic military officers to refuse illegal orders coming from the Cheney faction. We solemnly warn the people of the world that any terrorist attack with weapons of mass destruction taking place inside the United States or elsewhere in the immediate future must be considered the prima facie responsibility of the Cheney faction. We urge responsible political leaders everywhere to begin at once to inoculate the public opinion of their countries against such a threatened false flag terror operation.

(Signed) A Group of US Opposition Political Leaders Gathered in Protest at the Bush Compound in Kennebunkport, Maine, August 24-25, 2007

CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY

Bron: http://www.infowars.com/a(...)position_leaders.htm

Eerder waarschuwde Paul Craig Roberts al in een column: "Impeach now! Unless Congress immediately impeaches Bush and Cheney, a year from now the US could be a dictatorial police state at war with Iran." http://www.counterpunch.org/roberts07162007.html

Roberts was onderminister van Financiën onder president Reagan. Hij wordt gezien als geestelijk vader van Reaganomics en belande in 1993 op de 3e plaats, in de lijst van de 7 beste journalisten, van de VS, in de Forbes media guide.

* False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to appear as if they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than one's own. False flag operations are not limited to war and counter-insurgency operations, and have been used in peace-time; for example, during Italy's strategy of tension. http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Vinden jullie dit onzin? Ik niet! Terwijl in de VS massa,s mensen geloven dat 9/11 een False flag operation was lijkt Nederland nog steeds massaal Bin Laden te zien als geestelijk vader van het moderne terrorisme. Veel Nederlanders zullen deze brief dan ook als onzin beschouwen! Maar toch! Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:06:51 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_52784800
Het zou me werkelijk niets verbazen als het zou gebeuren...
pi_52784866
Ik denk dat het wel meevalt, angst zaaien dat doen ze.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_52784870
quote:
Massive evidence
Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52784937
dit hoort niet in POL volgens mij.
pi_52784977
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zien, zien, zien!!! Oh nee wacht, het is van Alex Jones! Die heeft natuurlijk geen bewijs nodig...
De brief is ondertekend door:

CYNTHIA MCKINNEY, FORMER US CONGRESSWOMAN, GEORGIA CINDY SHEEHAN, CANDIDATE FOR US CONGRESS, CALIFORNIA CRAIG HILL, CANDIDATE FOR US CONGRESS, VERMONT GREEN PARTY BRUCE MARSHALL, CONVENOR, PHILADELPHIA PLATFORM JAMILLA EL-SHAFEI, KENNEBUNK PEACE DEPARTMENT WEBSTER G. TARPLEY, AUTHOR ANN WRIGHT, COLONEL US ARMY RESERVE, FORMER US DIPLOMAT DR. DAHLIA WASFI, www.LIBERATETHIS.COM GEORGE PAZ MARTIN JOHN KAMINSKI , PRESIDENT MAINE LAWYERS FOR DEMOCRACY
pi_52784999
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

De brief is ondertekend door:

Nou, dan heb je inderdaad totaal geen bewijs meer nodig. Bedankt!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52785037
Zei diezelfde site trouwens niet dat er voor 99,9% zeker in November ook een False Flag zou komen in de VS?
Iedereen herinnert zich natuurlijk nog die verschrikkelijke aanslagen van toen
LastFM
pi_52785046
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef SlimShady het volgende:
dit hoort niet in POL volgens mij.
Ik zou het fijn vinden als het in POL mag blijven staan.
pi_52785140
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!

Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
pi_52785277
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:

Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!
Ales Jones gebruikt vervalsd bewijs om aan te tonen dat het een complot is.
Heeft niet mijn voordeel van de twijfel.

En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:28:22 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52785354
Iedereen die dit scenario ook maar enigszins serieus neemt of het geloofwaardig acht, is te dom voor woorden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52785361
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste!

110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials
190+ Engineers and Architects
50+ Pilots and Aviation Professionals
150+ Professors Question 9/11
180+ 9/11 Survivors and Family Members
90+ Entertainment and Media Professionals

http://patriotsquestion911.com/
pi_52785401
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En iemand die niet op tijd waarschuwd voor een aanslag maar er pas achteraf mee komt, vind ik ook niet echt overtuigend....
Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!
pi_52785414
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste!

110+ Senior Military, Intelligence Service, Law Enforcement, and Government Officials

http://patriotsquestion911.com/
Ik gok dat er bij elke groep mensen die je noemt, misschien wel 100 keer zoveel mensen zijn met hetzelfde beroep / functie hebben en niet in een complot geloven....
pi_52785441
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:30 schreef Lennart22 het volgende:

Nee, ik denk dat je in de war ben! In het filmpje heeft Alex het over het WTC dat eerder al te maken kreeg met een bom aanslag!
Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.
Ik kan nu ook wel gaan roepen dat ik de aanslag op Theo van Gogh heb aan zien komen.
pi_52785453
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:33:21 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52785473
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:28 schreef Lennart22 het volgende:
Ik geloof heilig dat 9/11 in Inside job is. En ik ben niet de enigste
Enige.
quote:
!

Heel toevallig zitten er daar ook heel wat bij die fouten hebben gemaakt in de aanloop naar 9/11 en toen zijn ontslagen...
quote:

Wtf weten die van terreurgroepen?
quote:
Zozo, wel 50! De natonale maatschappij van Letland heeft nog meer piloten.
quote:
Weer zo'n onwaarschijnlijk aantal!
quote:
http://mt.essortment.com/stagesofgri_rvkg.htm
quote:

quote:
http://www.popularmechani(...)ary_law/1227842.html
LastFM
pi_52785486
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je vantevoren op de hoogte bent van een aanslag, dan moet je dat melden. Niet pas achteraf mee komen.
Ik kan nu ook wel gaan roepen dat ik de aanslag op Theo van Gogh heb aan zien komen.
Dat doet ,ie in dat filmpje dus ook! Dat is van 2maanden voor 9/11. Alleen Alex werd toen niet serieus genomen. En dit keer weer niet. Dat filmpje was dus een waarschuwing.
pi_52785499
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Lennart22 het volgende:

Wijs mij trouwens even waar dat vervalst materiaal is wat alex jones zou gebruiken?
Zal eens zoeken. Kan trouwens ook die Steve Jones zijn die dat gedaan heeft bedenk ik me nu. Haal die twee altijd door elkaar

Gaat in ieder geval om een foto die aan zou moeten tonen dat er gesmolten staal was. Het origineel blijkt er heel anders uit tezien.
pi_52785608
Over foto,s gesproken:
Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....

Kort filmpje van CNN die deze foto als het ware ondersteunt: http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Reporter in het filmpje: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrasch anywhere near the pentagon.
pi_52785625
Hoax.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:42:03 #23
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52785665
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Lennart22 het volgende:
Over foto,s gesproken:
[afbeelding] Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....

Kort filmpje van CNN: http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
LastFM
pi_52785799
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Yup, daar is een vliegtuig ingevlogen. Enig idee wat er gebeurt met een vliegtuig dat met hoge snelheid tegen een bewapende muur (wat die muur dus was)? Nee waarschijnlijk dus daarom kan je hier klikken.
Ik ben geen expert maar ik kan het je toch wel een beetje vertellen! Dat vliegtuig knal in 1000stukken....die ramen boven dat gat zouden kapot moeten zijn. 2enorme vleugels met daaraan zware motoren van ieder 6 ton rammen zich in die muur....of ze blijven buiten liggen!

Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
pi_52785854
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oja, luister ook even naar die CNN reporter in dat filmpje die zegt: From my close up inspection there is NO EVIDENCE of a planecrash anywhere near the pentagon http://www.youtube.com/watch?v=zustuJMH8mc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')