Begrijpelijk, het kostte mij ook veel tijd om dat antwoord te plaatsenquote:Op woensdag 12 september 2007 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
het is niet roosevelt... en als fok zo kut blijft ben ik over niet al te lange tijd wat nuttigers doen dan die pagina refreshen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Churchill?
Alhoewel je momenteel bij dat 'Structured' grote vraagtekens kan plaatsen...quote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Structured Query Language
Picasso is Citroen volgens mij. Xsara Picassoquote:
Dat was er één, net als Yes-R.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
brace?
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aristide?
Lijkt het wel op.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef steekbal het volgende:
hmm, te moeilijk voor de vroege ochtend ?
RB +1quote:Op donderdag 13 september 2007 10:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Duarte?
Ook schrikken dat die gozer meteen weer op je netvlies staatquote:Op donderdag 13 september 2007 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Hé, een vraag, dat is schrikken...![]()
Die vriend was die pseudo-stoere gozer, maar een naam...
Ik dacht aan Natural Born Killers, maar dat is blijkbaar niet goedquote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij heet geen Mickey.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Flitspaal het volgende:
Ook schrikken dat die gozer meteen weer op je netvlies staat.
Cool bedoeld, maar de wijze waarop was te suf om cool te zijn...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Met zijn vaste begroeting 'heeyy...'
Link aangeklikt en antwoord gelezen...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Homdeck het volgende:
We moeten even op tong wachten denk ik
Family Ties. De leukste sit-com ooit.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Link aangeklikt en antwoord gelezen...![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Jongens ga lekker door zonder mij. Ik heb de komende 5 jaar geen tijd meer, sorry.![]()
was inderdaad erg goed, hij heette nick inderdaad, geen achternaamquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Homdeck het volgende:
We moeten even op tong wachten denk ik
Family Ties. De leukste sit-com ooit.
daar komt het toch uit?![]()
verdomd, nou je het zegt, toch eens kijken of ik die serie ergens vandaan kan halenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:27 schreef rdanjel het volgende:
courtney cox was nog de vriendin van Alex P Keaton
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef steekbal het volgende:
RB is weg, volgens mij heeft rdanjel het goed, zal ik hem de punten geven en dat we dan weer vrolijk verder gaan ?
quote:Is er nog iemand ?
Starla + 1quote:Op donderdag 13 september 2007 16:18 schreef starla het volgende:
10.000 gulden?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Deceit het volgende:
life & cooking
telekids
jong geleerd
monte carlo
cash n carlo
Als je Jong geleerd als serie beschouwd heb je gelijk, maar ik vroeg programma. Er zijn al 1 of 2 afleveringen op TV geweest, dus hij heeft dat programma al gepresenteerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:53 schreef rdanjel het volgende:
eigenlijk klopt jong geleerd als antwoord niet.
Je stelt de vraag in verleden tijd, jong geleerd is net begonnen dus doet ie nog ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |