Ik kom wel even langsquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb daar geen last van!
Ik zag hetquote:
Dat gebeurt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:
ik word ook niet achtervolgd
alleen het is niet altijd leuk als mensen nee niet snappen
of negative aandacht zoeken
dat soort dingen
Be carefull what you whish forquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Goh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!![]()
Alleen maar dat je brein toevallig dat nichtje uitkoos als figurant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef liefie_ het volgende:
ow jullie "doen" trouwens dromen hier he?
nou heb ik de laatste tijd nogal veel sexdromen nou kan ik zelf ook wel iets indenken over waar ze voor staan
maar meestal is t met exen maar nu heb ik vanacht dus gedroomt over een meisje dat ik al mijn hele leven ken en als een nichtje voor me isbeetje jukkie
dat betekend toch niks engs he
Oh jammer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor de tip.
Ik wilde eigenlijk gewoon adverteren, neit achter het raam gaan zitten, dat valt teveel op
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:18 schreef Faithz het volgende:
Nirak en ik wonen deze week precies 5jr samen.
Goed he
Ja, schiet es op, er staat nog steeds een duo penotti foto in je blogquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Faithz het volgende:
Met klussen
Misschien dat ik haar vanavond nog mee op stap krijg.. we'll see.
Jameson is whiskey. Maar inderdaad, single malt, yum.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer is toch ook zo'n whisky-leut?
Ben ik even blij dat ik maar maat 41 in mijn schoenen hebquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Stroekie verstaat onder "op gepaste wijze" maar ik feliciteer mee!!
zie je wel dat ik een goede indruk heb achter gelaten bij Faithzquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Faithz het volgende:
Gewoon netjes natuurlijk. Handjes boven de dekens enzo
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
hi
Ja, sorry, we hebben het druk met het testen van koffiebonen![]()
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?
May I have your votes please![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef maedel het volgende:
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffie
We zijn er wel uit tussen de twee testsoorten in ieder geval
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
subtiel zijn is inderdaad niet altijd mijn sterkste kant
![]()
Nee, gewoon zomaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met een goede reden
Vertel!
maar toch niet meer op 22.00 uur s avondsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaat
BH's kopen is echt een ramp bij mijquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:22 schreef liefie_ het volgende:
idd mooi maar niet mijn smaak
ik ben van roze en licht en romantisch
ik heb vandaag vervelende klusjes dag.... bah
hoewel ik heb er al een paar gedaan en eentje was nieuwe bh kopen en ik heb 2 kei toffe!
1 "gewone" en een super sexy wauw bh
wel stom trouwens dat elke keer als ik een bh koop mn maat weeeeer veranderd is![]()
mn bh maat schommelt nog meer dan mn gewicht
Voor mij is een droomslaapkamer toch meer een slaapkamer met een fantastisch uitzicht.quote:
nou als ze die bij ikea hebben stuur me ff een mailtje dan ga ik er meteen een kopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn droomslaapkamer is er eentje waar ik goeie sex heb...
Haha
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef liefie_ het volgende:
jezus ik krijg net de schrik van mn leven!
ik hoorde zeg maar stenen en gruis vallen in mijn muur!
hoe kan dat!
woont er iets vies en engs in mijn muur?
dat wil ik niet hoor!!!!!!!!!
nou ik heb hier wel pas een muis vermoord maar sindsdien ook niets meer gehoord en gezienquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb altijd al in zeer oude huizen gewoond, waaronder een groot pakhuis, wat voornamelijk een schuur was.
Daarbij keek ik er niet van op als er af en toe een muisje langs komt trippelen (of dat er eentje in de muizeval lag)
Ik snap sowieso niet de angst voor beestjes. Wel allemaal hamsters hebben, en cavia's, maar owee als er een muisje langs komt.
Die beestjes zullen nooit over je heen lopen. Daar zijn ze veel te bang voor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb hier wel pas een muis vermoord maar sindsdien ook niets meer gehoord en gezien
heb ook nog nooit eerder iets in die muur gehoord
en ik hoef geen muizendan lig ik straks te slapen en kruipt een muis op mn hoofd! nee dankje
en ik hoef ook geen hamster en al zeker geen cavia! bah
nou die muis die ik laatst vermoord had was een brutaal ding!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die beestjes zullen nooit over je heen lopen. Daar zijn ze veel te bang voor.
Hij lijkt wel een beetje op jequote:Op zondag 16 september 2007 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[link naar filmpje]
Ik weet hetquote:Op zondag 16 september 2007 09:31 schreef maedel het volgende:
Oh Erik, af en toe ben je ook een echte dramaqueen hoor![]()
![]()
Daar was ik al bang voorquote:[..]
Hij lijkt wel een beetje op je
Wat denk je dat wij geen hond hebben?quote:Op zondag 16 september 2007 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vies dat het was. Ik kan in details treden, substantie en kleur beschrijven, maar ik laat het hier maar bij
.
quote:Op zondag 16 september 2007 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een dag. De hond heeft diarree, dus heel het huis zat onder de schijt. Tijdens het uitlaten krijgt ie het voor elkaar om zijn hele achterkant te bevuilen. Mijn moeder die ziek is stond het op te ruimen. Mijn opa en oma komen vanmiddag eten.
En ik heb al de hele tijd "Oh, what a beautiful morning" in mijn hoofd [afbeelding].
Is ook leuk!quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef maedel het volgende:
wij hebben vandaag weer lekker zitten spelen met onze nieuwe koffiemachine
Lekkere cappuccino dat ie maakt![]()
Jaa dat is wel een eindje hequote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb lekker gewandeld vandaag, was best een eindje, maar ik heb er echt van genoten. En een heleboel kikkers gezien, ook wat foto's gemaakt, maar die kan ik nu niet plaatsen...
Geen zwarte honden gezien,maar wel drie blonde labradors(of golden retrievers, twee waren van een afstandje) een blonde pup en nog een blonde bastaard.
En een witte hond met zwarte vlekken. Maar zoveel blonde!
Ja, alleen bij een stukje was ik effe de weg kwijt, toen ben ik door een weiland met schapen gelopen, maar wist niet of dat de bedoeling was.(bij dat huis waar dat bord in de tuin staat(heeft gestaan)ik weet alleen niet meer wat erop stond.quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jaa dat is wel een eindje heKon je het allemaal vinden?
Wij zijn vandaag naar Veldhoven gegaan.
@: Wonderer, we denken er ff over na, heb je nog gegadigen?
Wonderer, wandelen mag ook!quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef Faithz het volgende:
Je bedoeld bij dat huis met die ronde vijver? Ja daar moet je idd doorheen lopen. Anders langs de sloot af (springen ja) en dan verderop de akker over.
Afspreken Wonderer of wandelen
Het stikt er van de kikkersquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ik was naar mijn voeten aan het staren, kijken of er kikkertjes weg sprongen![]()
Maar ik zat er idd heel dichtbij, dat stuk ken ik wel goed.
Ik heb geen pauze genomen, ben alleen even vast blijven zitten in de modder, maar dat telt niet![]()
O, en ik ben af en toe blijven staan om een foto te maken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
Ja, vooral kleine bruine, ik heb 1 grote groene gezien, maar die was te snel weg, dus kon ik hem niet op de foto zettenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 07:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!!!
(Effenaar? evt?)
Ja hoor!quote:Op maandag 17 september 2007 08:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mogen wij lesbo's jou zomaar mee op stap nemen![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |