Geen dorp, maar ligt er ook maar net aan waar je komt. Er is hier wel erg weinig te doen, wel puntquote:Op donderdag 8 november 2007 11:14 schreef ghizzer het volgende:
doe je goed. voor mij is (niets ten nadele van jou) een vervanger als Zwolle niet wat gaat worden (ik vind dat echt een fantastische stad, maar het valt hard tegen daar iets leuks en betaalbaars te vinden). Buiten het centrum sucks Deventer big time. Erg mooi centrum, maar voor de rest is t echt een pauperdorp. Wat dat betreft respect voor Appletown.
haha ja.. maar ja.. daar heb ik nie veel aan, want over 4 maanden ben ik als het goed is student-af. ik vind trouwens berg en bos en in de buurt van de jachtlaan en loolaan wel echt een mooi stuk apeldoorn. richting Mheenpark en Laan van Zevenhuizen vind ik Apeldoorn niet zo mooi. Het centrum vind ik lelijk, maar wel erg praktisch. Meer dan genoeg winkels en de uitgaansgelegenheden redelijk bij elkaar. En dan nog.. Apeldoorn is mooi rond van vorm (dus praktisch) en ligt behoorlijk centraal in Nederland (en ook nog eens aan de A1 en A50)quote:Op zondag 11 november 2007 10:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
vergeet niet dat apeldoorn in de komende jaren 2000 HBO plaatsen erbij krijgt. Gemeente heeft al aangegeven dat voor iedereen die student is en hier komt wonen een woonruimte beschikbaar zal zijn.
tja.. maar niet als ik over een paar maand afgestudeerd ben en hopelijk dan een baan heb. dan is het.. leve de alfa romeo!!quote:Op zondag 11 november 2007 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
en goede treinverbindingen, ook belangrijk voor de gemiddelde student...
Dan hoop ik dat je niet via de A1 richting Deventer moet, die weg is pure bagger. Of je staat in de file, of je rijdt op een lege snelweg, maar dan mag je maar 100 omdat de spitsstrook open isquote:Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tja.. maar niet als ik over een paar maand afgestudeerd ben en hopelijk dan een baan heb. dan is het.. leve de alfa romeo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |