volgens mij mag dennix door niemand worden aangepaktquote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk dat ze beter Brian tegen Dennis kunnen uitspelen
yups huub speelt dat overtuigender. is alle 2 gespeeld imo alleen de een weet t overtuigend te brengen en de ander niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian probeert ook eerlijk over te komen/te acteren, en dat is gewoon lachwekkend.
Het forum-plan van Japio is een idee en hij wil daarover een brief naar Sjoerd gaan schrijven ....... Nu dus nog niets, maar het moet gaan draaien op kingjaapquote:Op woensdag 12 september 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
geef me de link eens, ik wil wel zien hoe jubelend het daar aan toe gaat.
http://kingjaap.hyves.nl/quote:Op woensdag 12 september 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
geef me de link eens, ik wil wel zien hoe jubelend het daar aan toe gaat.
Dat is een nieuwe: DoordraaiJaap.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
En Jaap schrijft alles op wat hij Huub hoort zeggen of wat een ander Huub heeft horen zeggen![]()
Hij draait helemaal door.
Arme jaap
Als ze zo doorgaan, heeft Huub dadelijk een popularietei van 100%. Al dan niet samen met Lieke.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:58 schreef Dark het volgende:
De drie heren zijn ervan overtuigd, dat Huub helemaal niets meer voorstelt.
Volgens Dennis kan het hooguit nog een maand duren, de populariteit van Huub, maar daarna is het echt afgelopen, zeker weten, 100%......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |